הריפוד...(חלק א´)

skito

New member
הריפוד...(חלק א´)

נפגשנו פעמים אחדות במסגרות מחייבות היא היתה בחורה שופעת חזה זקוף וגוף משגע, הבנתי מרמזיה השונים שהיא מפנטזת עלי כפי שאני באותה מידה, ידעתי שהיא היתה ביתו של ..(לא חשוב)..ומכאן חששותי.. מעניין שבכל הזדמנות היתה רומזת לי כגון"בא לי לראות רק את ריפוד הגג" במכונית..תוך מבט מיוחד המבט אמר הכל .. ואני מבין רוצה חושש ביישן מה חושש שמה הרי אני מכיר את האבא שלה ....לבסוף באחד מהפגישות העסקיות שלנו אזרתי אומץ והתחלתי להחמיא לגופה למראיה עד כדי מתן רמזים לכוונותי.. הבינה מייד ו אמרה לי נצא לסיבוב אני רוצה רק לראות את הריפוד במכונית "את הריפוד העליון"? שאלתי והשיבה לי אכן אתה תראה את הריפוד וגם אני .. טוב יצאנו לנו בחפשי מקום שקט רומנטי כפי שאני אוהב (מת על אוירה טובה ומוזיקה מתאימה)טיילנו בכמה מקומות קסומים תוך כדי שהיא מאיצה בי רוצה כבר לנחות ואני מה אני לא?.. אני רותח בוער היא קולטת ומתחילה תוך כדי נסיעה להושיט ידה אל אזור חלצי..מגרה אותי יותר ויותר ואני כבר מת לענג אותה ולהשיב לה גמול..הגעתי לבסוף למקום המשקיף על מאגר מים נוף מדהים מזיקה נעימה והיא עדיין לא מרפה ממשיכה להחזיק מפגינה חשש שמה הוא ירדם בשמירה ואני מצומרר מת מת ל"גרור" לשלהב אותה באותה מידה.. בקיצור עמדתי עם המכונית בזויות קטנה לכיוון המאגר ואז כבר יכולתי לאחוז בשערה הארוך למושכו לאחור ולהצמיד את שיפתותי לשיפתותיה ...להמשיך..?
 

skito

New member
בעצם לא אוכל להמשיך...

כי לא משכתי את בלם היד .....סתםםםםםהמשך יבוא
 
יווווווווווווו

אוי ואבוי לך אם לא תספר!!!!!!!!1 אני במתח! תגיד? איך זה במכונית,כי לי לא ממש נוח שם... צפוף,מחניק והכי נורא זה, שאי אפשר לצעוק.......... תשמע,אתה חייב להמשיך...
g99...
 

skito

New member
g99 יקירתי

אם לא הבנת אנו כרכע רטובים המכונית התדרדרה למים ...סתםם....נו סבלנות ההמשך יבוא מבטיח....
 

skito

New member
הלוואי ש..

שהייתי במקום המקלדת של g99 ואההה אחלה של עיסוי הייתי מקבל מעצבעותייך הקלילות ..הנעימות (מה שניקרא שיאצו חינם)
 
תיראה,תישמע,

אילו היית המקלדת שלי, היית מבקש להיות איתי... אילו היית איתי, היית מבקש להיות במיטתי, אילו היית במיטתי היית מבקש לשכ איתי! אמת?
פנטזיות...... g99...
 

skito

New member
לא בהכרח אבל סבירות גבוה מאוד שכן

בודאי שכן לשכב עם המקלדת שלי? ואהההה ראי אני חושב שאת חושבת שאני חושב רק סקס והכל בראש ובראשונה.. לא אצלי...
 
למעלה