הרף של טורקיה בהאשמות נגד ישראל

טליה ג

New member
זה מזכיר את ההסתה האנטי-ישראלית במדינות ערב

או אפילו את התעמולה האנטישמית בגרמניה הנאצית! זה חלק מהניסיון של ארדואן וצוותו לקדם את עצמו בבחירות לנשיאות ע״י התאחדות נגד אוייב משותף, ישראל. מה שמפחיד כאן זה שהאדם הפשוט לוקח את הדברים ברצינות ומאמין להם! כשמאשימים את ישראל בניסיון להתנקש בארדואן או בהרעת מצבה הכלכלי של טורקיה, האדם הפשוט לא יכול שלא להיסחף אחרי האשמות האלה ולפתח שנאה נגד ישראל.

מסתבר שישראל שולטת בעולם ומסובבת את כולם על האצבע הקטנה. בשבוע שעבר גם ראש ממשלת טורקיה, בינאלי יילדירים, טען שישראל זייפה את נצחונה באירוויזיון. אני לא מבינה מה אכפת לו מהאירוויזיון, כשטורקיה כבר לא משתתפת בו מאז 2013, אבל מן הסתם כל הישג ישראלי מעביר אותו על דעתו.
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5288784,00.html
 

kingkong4125

New member
רבים מתושבי טורקיה נסחפים לתעמולה הזאת

וגם אלו ששואלים מדוע הישראלים לא באים יותר אלנו? או שהם צבועים, או שהם מיתממים. היחידים שאולי מבינים אותנו אלו העובדים הזרים מטורקיה, הם חיים פה ועובדים פה, ומעריכים את ישראל. הם לא חשופים לתעמולה שיקרית שמפיצים גורמי השלטון בטורקיה, הגם שאלו לא אנשים משכילים, אלה פועלים, הם יודעים יותר לתת כבוד לישראל.
 

טליה ג

New member
אני מאמינה שיש טורקים שבאמת מתגעגעים לישראלים

אמנם התיירים מישראל היוו טיפה בים יחסית לתיירים מרוסיה, גרמניה או בריטניה, ועדיין התיירים מישראל היו יחסית פזרנים יותר מאשר עמיתיהם מאירופה, והוציאו הרבה כסף בחנויות ובשווקים. כמו כן, הישראלים היו מגיעים לערי החוף בטורקיה גם בחורף, בעוד שהאירופאים מגיעים אליהן בעיקר בקיץ, בתקופה שבה הם יכולים לשחות בים. מה שכן, 9 וחצי שנים אחרי המשבר הגדול הראשון ביחסי טורקיה בעקבות מבצע עופרת יצוקה גרם לכך שגם בתקופות שהישראלים חזרו לטורקיה, כבר לא מדובר באותם מספרים כמו לפני המשבר, וחלק גדול מהסוחרים ועובדי התיירות בטורקיה כבר בקושי זוכרים את התקופה ההיא שבה התיירים מישראל היו כה דומיננטיים, כך שאין להם גם בדיוק למה למה להשוות ולמי להתגעגע.
 
למעלה