השלל של שבוע שעבר

byron

New member
השלל של שבוע שעבר

סופרמן 2# אני עדיין נהנה מהסיפור, בונים מתח, והאינטרקציה שלו עם הדמויות הקבועות מאוד חדשה. לראות אותו עם לויס כחברים/קולגות בלבד לאחר 20 שנה שאני רגיל שהם זוג, זה מוזר. היחס לקריירה העיתונאית של קלארק מוצא חן בעיני, אבל יכלו לתת לו עוד נפח או חוברת שמיועדת לקלארק העיתונאי... אקוואמן 2# ממשיך להפתיע לטובה, הבדיחה עליו שהוא שולי וכו' קצת נמאסת אבל כנראה זה היחס אליו הוא יצטרך להתרגל בסידרה... למרות שהוא בהחלט דמות חזקה (ר' היחס שהוא מקבל בפרק הקודם של הבלוג של הייזל) פלאש 2# הסיפור טוב, הוא "לומד מהר מדי" את השימושים החדשים של כוחותיו, לוולי זה לקח סיפורים שלמים להתקדם בכוחותיו ממי שרק זז מהר ממהירות הקול והלאה... אבל בארי הוא כזה חביב שקשה לכעוס עליון. רק למה כמעט לא מתייחסים לקליף-האנגר מסוף פרק קודם? באטמן 2#.... יופי של חוברת באטמן אבל קורה משהו אחר לגמרי עם הג'וקר בדיטקטיב, שיתאמו בינהם.... פיירסטורם 2# קצת מבולגן לטעמי עם שני פיירסטורמים שמתגבשים לאחד, אבל סה"כ מתקדם טוב ממה שצפיתי.
 

הייזל

New member
המממ

קראתי בנתיים את סופרמן 2 ואת סופרגירל 2. בסופרמן 2 הם חזרו והדגישו שסופרמן לבד. לויס ממש מחפשת להיות חברה שלו ומושיטה לו יד ומזכירה לו שאולי היא קיבלה קידום אבל עדיין כאן בשבילו. הכל מדגיש רק כמה הוא לבד. סופרגירל 2 היה צפוי. סופרגירל מסתגלת לכוחות שלה ונלחמת עם סופרמן על פני כל צפון אסיה. סופרבוי 2 שקראתי לא מזמן השאיר אותי מבולבלת. אני הבנתי בסוף סופרבוי 1 שהוא משתף פעולה עם הבאד גיי ההוא ומצטרף לטייטנס ואז ב2 הוא פתאום צריך להוכיח את עצמו מול מלך-כריש [סופר ווילן ידוע של סופר בוי מההרצה הקודמת] ומנסה להימלט מהשליטה שיש לN.O.W.H.E.R.E עליו. עוד לא קראתי את וונדר וומן 2, או את בירדס אוף פריי או באטמן. אבל אני שוקלת לחזור לפייבלס או לסיים את אחת הסדרות האחרות של ורטיגו שהורדתי ולא נגעתי בהן.
 

byron

New member
טיטאנס 2 לא מוסיף לפתרון

אבל בשתי החוברות הוא אומר שמה שחשוב לו זה החופש שלו ולכן הוא יעשה הכל כולל לשתף איתם פעולה. כרגע טיטאנס היא אחת החוברות החזקות בהרצה החדשה, האינטרקציה בין טים וקאסי נהדרת, ונראה לי שיפתחו אותה עוד קצת לפני שיזרקו פנימה את "קונור". ההדגשה על כמה קלארק בודד כבר מכאיבה, כי הוא מעולם לא היה כזה בודד. תמיד היו הוריו, תמיד היו לו הקולגות שלו, קלארק הוא אדם מאוד חביב וישר שכיף להיות לידו. עדיין מפריע לי הפרופורציות של הדמויות העיקריות. אני לא אומר שסופרמן צריך להיות שרירן בעמידת בלרינה
) אבל בכ"ז הוא אמור להיות מאוד גדול יחסית לאדם הממוצע (בגלל זה כריסטופר ריב ישב עליו בול, גם מבחינת החביבות וגם מבחינת הגודל) אומנם עברו בקושי חודשיים אבל הסיפור בסופרמן/AC וכל מה שקשור אליו לא נראה לי בכלל, לא כיוון ולא הביצוע.
 

הייזל

New member
כפי שכתבתי כמה הודעות קודם

הכותבים של סופרמן [וגם הצייר] יתחלפו בסופרמן 7 ואילך. ובהתחשב בזהויות שלהם יש בסיס לשביב של תקווה. נראה.
 
למעלה