התפקדות פורום - בנושא

שבשבת007

New member
ואיי הרבה זמן לא ביקרתי בפורום הזה

-שם: דקלה -שם במה: :S -שם חיבה: דקלה לה לה, דקלושה, דיקי (פחחח כינוי מטומטם ) -מקום התגוררות: יהוד :) -מה מעשכם בחודש האחרון?: ראיתי את ההופעה של בית הבובות :) -מוצא: פרסי-ערקי ועכשיו שאלות על ארץ עוץ כמו שרק דקל יודע לשאול: מואאאאה!!! -נגיד והייתם נעליי הקסם של דורתי, איזה צבע היה לכם? ולמה?: סגול כי זה הולך יפה יותר עם השמלה הכחולה -נגיד והייתם הארכיטקט של "ארץ עוץ", חוצמעיר הברקת, איזה עוד ערים הייתם בונים? מנו שתיים לפחות: עיר הזכוכית ועיר השוקולד -נגיד והיה לכם אפשרו להוסיף דמות רביעית לעלילה של "הקוסם מאץ עוץ", איזה מן דבר היא הייתה, ומה היא הייתה רוצה לחפש מהקוסם? כלב דלמטי שאיבד את הנקודות שלו... חחח אין לי משו טוב יותר -כמה רחוק הייתם מוכנים כדי להשקיע בהפקה המחודשת של הקוסם? לא רחוק מדי וזהו.... מה עשיתם לפני שהתחלתם לעשות את השאלון? האם אתם תחזרו לעשות את אותו דבר או משהו אחר? פרפרים ורודים לכולם, יום טוב, שבוע טוב, חודש טוב שנה טובה!
 

k R I P s

New member
באיחור קל

-שם: ברק -שם במה: ברק "הקופץ למרומים" (חחח... ידידה שלי המציאה) -שם חיבה: אממ... ברקי? -מקום התגוררות: יהוד -מה מעשכם בחודש האחרון?: כל מיני -מוצא: הממ מה הקשר? ועכשיו שאלות על ארץ עוץ כמו שרק דקל יודע לשאול: מואאאאה!!! -נגיד והייתם נעליי הקסם של דורתי, איזה צבע היה לכם? ולמה?: אדום, כי אני אוהב ו"הצבע משתלב טוב על אבנים צהובות" -נגיד והייתם הארכיטקט של "ארץ עוץ", חוצמעיר הברקת, איזה עוד ערים הייתם בונים? מנו שתיים לפחות: עיר הברק. :p עיר המים... זה נשמע מגניב -נגיד והיה לכם אפשרו להוסיף דמות רביעית לעלילה של "הקוסם מאץ עוץ", איזה מן דבר היא הייתה, ומה היא הייתה רוצה לחפש מהקוסם? אממ, הייתי הולך על דמות שמחפשת "יופי" ואז מוצאת את היופי הפנימי. -כמה רחוק הייתם מוכנים כדי להשקיע בהפקה המחודשת של הקוסם? הרבה, אני מתכנן הפקה מצולמת... אולי זה יעבור לבמה בשלב מסויים. וזהו.... מה עשיתם לפני שהתחלתם לעשות את השאלון? כתבתי ביקורת לקוסם האם אתם תחזרו לעשות את אותו דבר או משהו אחר? הו?
 

barhenhalliwell

New member
../images/Emo41.gifעונה../images/Emo41.gif - בדילאיי מטורף..

שם: בר-חן שם במה: Bar-Hen the Mighty שם חיבה: ברחי, ברחש וכמובן- ברחנצ'יק! מקום התגוררות: גני תקווה ( זה ליד יהוד לשואלים "איפה זה") מה מעשכם בחודש האחרון?: חופש, חברים, צילומי סרט גמר, וכו'.. מוצא: טריפוליטאי -איטלקי.
ועכשיו שאלות על ארץ עוץ כמו שרק דקל יודע לשאול: מואאאאה!!!
נגיד והייתם נעליי הקסם של דורתי, איזה צבע היה לכם? ולמה?: הנעליים אמורות להחליף צבע בהתאם למי שלובש אותם? אולי נעליי עקב שקופות כמו בסינדרלה..? זה נראה מגניב. נגיד והייתם הארכיטקט של "ארץ עוץ", חוצמעיר הברקת, איזה עוד ערים הייתם בונים?: א. עיר האש.. כדי לראות איך באמת תיראה עיר אש.. ולא כמו שעשו בקוסם . ב. עיר המראות.. נשמע כמו משהו שיתאים לארץ עוץ. נגיד והיה לכם אפשרו להוסיף דמות רביעית לעלילה של "הקוסם מאץ עוץ", איזה מן דבר היא הייתה, ומה היא הייתה רוצה לחפש מהקוסם? לא הייתי מוסיף.. 4 זה סבבה.. כי למען האמת אני לא חשוב על עוד משהו.. כמה רחוק הייתם מוכנים כדי להשקיע בהפקה המחודשת של הקוסם? ראיתי את הDVD.. :)
 

Obi Dan Kenobi

New member
Moi ../images/Emo13.gif

-שם: דן -שם במה: עוד אין אחד -שם חיבה: דן-דן, שם המשפחה שלי -מקום התגוררות: קנדה -מה מעשכם בחודש האחרון?: ביקור של שבועיים בישראל -מוצא: ישראל ועכשיו שאלות על ארץ עוץ כמו שרק דקל יודע לשאול: מואאאאה!!! -
-נגיד והייתם נעליי הקסם של דורתי, איזה צבע היה לכם? ולמה?: כחול כהה, כי זה צבע הנעליים שאני אוהב.
-נגיד והייתם הארכיטקט של "ארץ עוץ", חוצמעיר הברקת, איזה עוד ערים הייתם בונים? מנו שתיים לפחות: 1) עיר הקרח - אין לי ממש הסבר. 2) עיר הפיראטים - כי זה היה יכול להיות ממש מגניב. -נגיד והיה לכם אפשרו להוסיף דמות רביעית לעלילה של "הקוסם מאץ עוץ", איזה מן דבר היא הייתה, ומה היא הייתה רוצה לחפש מהקוסם? אם אני אלך לפי תבנית הספר, שבה הדמויות הן לא בני אדם והאדם שחסר להם הוא די הולם את הדמות, אני מניח שהדמות הרביעית הייתה עץ, השם במחזמר היה "עצעץ", והיא הייתה מבקשת נחמדות, כי היא הייתה די לא חברותית. -כמה רחוק הייתם מוכנים כדי להשקיע בהפקה המחודשת של הקוסם? הרבה יותר ממה שהמפיקים השקיעו עכשיו. הייתי נצמד יותר למחזמר המקורי, ומשקיע יותר בקאסט מאשר בתפאורה ובאפקטים. וזהו.... מה עשיתם לפני שהתחלתם לעשות את השאלון? שתיתי לימונדה האם אתם תחזרו לעשות את אותו דבר או משהו אחר? אותו דבר
 
תשובה.

שם: איתמר שם במה: מזתומרת שם במה? שם חיבה:איתה פיטה\ איתוש\ לוציפר\ פאוסט\ רשע (ע"ש מרשעת) מקום היתגוררות: גבול רמת גן מה מעשיכם בחודש האחרון: כתיבת ספר מוצא: אמריקאי, פולני, רוסי, אוסטרי, שוויצרי. הנעליים שלי היו אדומות, כי הדרך לגהינום רצופה סיפורים טובים עיר בלי שרלטנים. עיר השקרנים יסודן אש, עיסוקו: מבעיר אש באח של הקוסם, יום חופש!
 
למעלה