ומי ינחש מה הפנטזיה שלי???

ומי ינחש מה הפנטזיה שלי???

ניחוש אחד - מקורה בשמי. כל המנחש - בפרס יזכה והפרס הראשון: מימוש של פנטזיה משותפת. בהצלחה!!!
 
הרי לך פנטזיה מרהיבה

גבר שחום ומצודד שוכב במיטתך וכולו צמוד לגווך איברו בתוכך ובהפסקות הקצרות הוא מתנתק מערוותך לא יכול לא לעגון בתוכך יען כי חורף קר לו.. מחפש את מחסך ונעלם הוא מסביבתו מצא אושרו נקשר בנפשך
 
כן, כדאי לך לבוא

זו פנטזיה לא רעה בכלל. כזה גבר שישכב לו במיטתי, יצמד אלי, עמוק בתוכי, יקלט לו במחסי, וימצא את אושרו בתוכי אבל מעבר ללשכב, מה עוד תעשה???? מה המשך הפנטזיה שלנו???
 
מה פנטזיה?.....מה תיאוריה?

זה מציאות..זה יקרה בפועל אם את מצודדת ובהירה לא תנתקי ממני או נכון יותר מאיברי במהרה
 
אדון עולם אשר ברא.....

לנו מקווי מים שכאלה - בריכות, ג´קוזים ואפילו מקלחות...... שיבורך ...... ראיתי את הפנטזיה שלך בבריכה, וואלה מתאים לי, ואפילו רק באמבטיה, קצת מלאה במי קצף, ואתה יושב לידי, מביט בי , בגופי המשגע, ואני שם שוכבת לי, בתוך המים, רגליי פסוקות לצדדים, מונחות על דפנות האמבטיה, למעלה, ואני מאוננת לי......זרם המים החמים הנעימים זורמים אל בין חיבור רגליי, יישר אל הדגדגן הלוהט והחושק שלי, ואני מרחיקה את הצינור, מגבירה את הזרם , מכוונת אותו על כפתור החשק שלי, מקרבת, מרחיקה.....זרם כזה נעים, כל כך מגרה, ממש מטריף....וגופי רועד קלות....ועוד רועד....ונרעד.... והזרם ממשיך, לא יכולה לעמוד בגירוי יותר, כל גופי נטרף עלי, ברעד אדיר, וזעקת הכיף שלי ממלאה את חלל האמבטיה, גניחות עולות ומתגברות....עוד ועוד....ואז....שקט.
 

22 סמ

New member
נימפומנית בואי רגע גם לג´קוזי שלי

ונתחיל ערבשיגמר רק מחר בערב
 

22 סמ

New member
אני גמרתי להתפשט מכניס רגל

אחת פנימה שניה אוחז את פנייך ונושק לשפתייך מלטף את שערך וידי מרחפות לאורך גבך ובטנך נוגע בשדייך וחש בזקיפות פיטמותייך
 
ואני...........

עוזרת לך....... נושקת לשפתיך, בלהט..... מעבירה אצבע רטובה סביב לשפתייך, מציירת אותן. ומשם עוברת לשפתיי האדומות, מלאות , חושניות.... מחליקה אצבעי מסביב לשפתיי, מוצצת את אצבעי , מציצה כזאת מגרה, תאוותנית. ידיי מחליקות לאורך צוארי החלק, גולשות אל שדיי הבוהקות ולבנות כשלג,מלטפות - כל יד מלטפת שד תואם, אצבעותיי סובבות סביב לפטמותיי, צובטות אותן קלות, ואתה מבחין בפטמותי , והן מתקשות פתאום, מזדקפות להן, אומרות לך, תביט בנו, מצוץ אותנו.... וידיי מחליקות הלאה, מלטפות את בטני השזופה והשטוחה,מתמרכזות, ומחליקות מטה מטה, אל עבר משולש התשוקה שלי, המשולש הלוהט שלי....אצבעותיי פוסקות את שפתותיי, מוצאות את דגדגני, ומשתעשעות בו......ואתה רואה את גופי מתפתל לו, מצד לצד....דופקך עולה, ועולה, וכבר לא יכול להתאפק.....רוכן אלי, שפתיך נצמדות אל שדיי, אצבעך מוחדרת למערתי, ונעה פנימה וחוצה, וחוצה ופנימה, ומצד לצד, ובתנועות סיבוביות...ואני מוטרפת.....משתוללת.......מתפתלת......נאנחת......גונחת........סוערת........צועקת.......... ו........דיייייייי.
 
רק לסיבוב אחד??????

רב-און, יש לך כאן עניין עם רב-אורגזמה. כמה סיבובים שרק תרצה, נכנסת למיטה שלי, ואתה מוזמן, לבוא, בבגדי המלך החדשים שלך, ללטף, לנשק, לזיין. ואל תכעס, אם בסוף גם ארדם. לילה טוב לך.
 
לרב-און

חיכיתי לך במיטתי מעורטלת כולי ציפיתי כל כך לסיבוב נוסף עם רב-און , לסקס מטורף. אבל....... הפנטזיה שלי התקלקלה, לא מומשה, אתה לא הגעת, ואת חישקי הרב השארת. מה שבטוח - הפסדת!!!!!
 
נימפומנית אישה יפה...

אם זו תמונתך כפי שמוצגת לראווה ובקריאת כתבייך שמעידים עלייך כמופלאה על כך נאמר עלייך גם יפה (סקסית) וגם אופה מה שאומר לסיכום את מציאה!!...רק חבל שאת כל כך צעירה.. שהרי הייתי בך לטורפך ללא הגבלת זמן זו הבטחה
 
לא כל כך צעירה .........

משום מה נראה לי שאתה מחשיב אותי כנערה, או שאני טועה? אז ככה, אני גם יפה, לא כל כך אופה, אבל מהבחינה העיקרית - מציאה!!! ואתה יכול להרגע, את ה-30 כבר חגגתי, ואפילו קצת יותר. אז עדיין מבטיח לבוא ולטרוף??????? אם כן, אז שיהיה לך בתאבון !!!
 
טוב, תתחיל ללכת, אבל..........

כשתגיע, ישאר לך כוח אלי?????? ואני זקוקה לגבר במלוא אונו !!!!
 
יש לי רק בעיה קטנה

כשאני בנרתיק האישה החטובה והיפה אני יוצא רק כשכואב לי נורא ואז אנני יכול ללכת לעבודה
 
למעלה