זקוק לעזרה פסיכולוגית

catmike

New member
זקוק לעזרה פסיכולוגית

האם קיים דבר כזה כמו עזרה פסיכולוגית בחינם? אולי יש משהו כזה לחיילים בודדים משוחררים? אני פשוט חייב שמישהו ידבר איתי ויעזור לי כי אני עכשיו בדיכאון עמוק.
 

catmike

New member
בקיצר, מה הסיפור

הייתי חייל בודד (חייל שעלה לארץ לבד ושההורים שלו בחו"ל). בזמן שרות צבאי הכל היה סבבה, לא הייתי לבד, הייתי עם חברים והיה לי כיף. הבעיות התחילו ביום השחרור כשיצעתי מהשער ולא היה לי לאן ללכת. בקיצר, 3 חודשים אחרי זה גרתי בבית החייל. מצאתי עבודה מועדפת באבטחה, אבל בחברת אבטחה הזאת עבדו עליי ונצלו אותי. בקיצר, התפטרתי משם. כמאט באותו זמן נגמרה לי לינה בבית החייל ואני שכרתי דירה, כמו שהבנתי אחר כך, דירה לא הכי טובה ושוטפים לא הכי נחמדים. התקבלתי לעבודה בתחנת דלק. אני רק אחרי זה הבנתי שאני לא מתאים לעבודה עם אנשים. תוך חודש היו לי כמה עירועים לא נעימים עם לקוחות שהייתי צריך לשלם על זה אחר כך. ואתמול מישהו הכין את הכסף להפקדה ומישהו אחר גנב את זה. את מי מחשידים? נכון- אולי למרות שאני לא עשיתי את זה. הבעיה שלי שאני מאמין לכולם ובסוף כולם עובדים עליי.
 
שלום catmike../images/Emo195.gif

עזרה פסיכולוגית אפשר לקבל דרך קופת החולים אליה אתה משתייך. כמו כן ניתן לקבל דרך רופא המשפחה הפניה לרופא פסיכיאטר, אם נראה לך שאתה זקוק לזה. בנוסף, לחיילים משוחררים יש זכויות מיוחדות בכל הקשור להכוון תעסוקתי, דבר שיוכל לעזור לך קצת "למצוא את עצמך" בהמשך. אני מצרפת לינק שמפרט חלק מזכויות אלו, שאולי תוכל להעזר בו. בהצלחה! אלינור, עובדת סוציאלית
 

catmike

New member
תודה

כמו שאני מבין, פסיכולוג ופסיכיאטר זה לא אותו דבר. לפסיכיאטר אין לי בשביל מה ללכת כי אני לא חולה נפש וגם אם אני פעם אפנה לפסיכיאטר אז אחרי זה אני בחיים לא אתקבל לעבודה נורמלית ובטח שלא אקבל רשיון לנשק בשביל לעבוד באבטחה. אבל פסיכלולוג (כמו קב"ן) זה דבר טוב- הוא יכול להכשיו, לייעץ משהו, להרגיע. אבל מעניין אותי רק דבר אחד. למה, למה אזרחות זה דבר כל כך אכזרי שכולם בו מניאקים ושקרנים?
 
אחי קח את הבעסה בסבבה

אתה בטוח לא פסיכי ולא צריך פסיכיאטר. מצד שני אם מישהו מנסה להפיל אותך עם גניבה של הפדיון בתחנת הדלק אתה צריך להיזהר. אם זה מגיע להאשמה כדאי לך מיד לקחת עורך דין. (באוניברסיטה יש סוטדנטים למשפטים שעוזרים) חוץ מזה החיים האזרחיים זה ממש לא פיקניק ביחוד כאשר אתה בודד בארץ . אני מאחל לך שתמצא את הדרך להתפרנס ללמוד ולצאת מהמצב. סך הכל אם עשית שלוש שנים רחוק ממשפחה יש בך כוחות.
נטי
 
למעלה