חברים, שאלת צבא

חברים, שאלת צבא ../images/Emo13.gif

את הצליאק אבחנו אצלי אחרי השחרור, ואני הסתפקתי בבדיקת דם ולא ערכתי ביופסיה. אני כבר שנה וחצי (אולי יותר) ללא גלוטן בתפריט. (והשינויים בבריאות ניכרו כבר מהשבוע הראשון) מעולם טרחתי לדווח באופן מסודר לצבא, כי הנחתי שלא אזומן למילואים. אבל, התבדיתי... והיום נשלח לביתי זימון למילואים שיארכו כשבועיים. וובכן - מה אני צריכה לעשות עכשיו כדי להשתחרר בעצם מחובת מילואים? האם זה כרוך בועדה רפואית כלשהי? האם יסתפקו בתוצאות בדיקת דם והצהרת רופא, והאם זה יהיה לרעתי שלא דיווחתי כבר אז על הצליאק? אודה לכל מי שיש לו תשובות בנושא.
 

Lihi05

New member
אני לא מאמינה שהצבא יעשה לך משהו על

כך שלא דיווחת, הרי אובחנת אחרי השחרור, לא? למה לא עשית ביופסיה, היא היחידה שמוכיחה חד משמעית. ידוע שיש מקרים של רגישות לחיטה שאינם צליאק. בכל מקרה, ברגע שתצייני בפני הצבא שישי לך צליאק (אני מניחה שאת צריכה להביא אישור מהרופא אבל אני לא בטוחה שהם לא ירצו לראות תוצאות של ביופסיה) תהיי בטוחה שישחררו אותך באופן מיידי. אם יש לך צליאק הצבא לא מגייס אבל אפשר להתנדב.
 

תניניה

New member
למישמישית

ברגע שאת מודיעה לשלישות של היחידה של על הצליאק הם את מזומנת בפני ועדה רפואית ושם את צריכה להציג מכתב מגסטרולוג על הצליאק וזה פוטר אותך ממילואים מה שכן כמו שנאמר את יכולה להתנדב בהצלחה
 
למעלה