חבר עם פסוריאזס

lookatme

New member
חבר עם פסוריאזס

שלום שאלה ישית יש לי. יש לי חבר עם פסוריאזיס. הפסוריאזיס שלו מתבטא בכמה מקומות בגוף שזה לא מפריע לי במיוחד. אבל ישנה התקלפות וגרד של העור באיזור הפין שלו, מה שגורם לו לשיפשופים שם וקילופים. בכל מקרה השאלה שלי האם אותי בתור חברתו זה מסכן באיזו שהיא דרך במידה ואנחנו מקיימים יחסי מין בלי קונדום (אבל כמובן עם גלולות - שלא תחשבו שאנחנו לא נזהרים)? זה יכול לעשות לי אילו שהם זיהומים? אשמח לקבל תשובה.
 

KaZaA

New member
תשובה דיסקרטית.

הי! קודם כל רציתי להביע את הערכתי לכך שאת הסכמת להעלות נושא זה למרות שהוא עדין וטעון. לשאלתך, הבעיה אינה בקשקשת אלה בדימום. אם קיים דימום באיזור זה, כמו בכל איזור בגוף יש חשש לזיהום ולהעברת מחלות. אבל ניתן לטפל בזה. ראשית ברצוני להודיע לך מנסיון שהנגעים באזור הזה מתרפאים מהר מאוד בים המלח - זה המקום היחיד בו הנגעים נעלמים אחרי מספר ימים מועט. שנית ניתן לטפל בקשקשת ובדימום בעזרת משחות - כמובן יש להזהר ולפנות לרופא עור ולא לעשות ניסויים - זהו אזור רגיש מאוד! אני הייתי ממליץ לחברך להשתמש רק במרככים על בסיס אלוורה או על בסיס וזלין ולא לנסות שום חומר כימי. מנסיון אני יכול לומר שקרם לתינוק של ג`ונסון )אם מתעלמים מהקונוטציה של השם בהקשר הזה( מחולל ניסים.
 

Espresso

New member
חבר עם פסוריאזיס

שמח לשמוע שאין הדבר מפריע לך במיוחד, ככה צריך להיות. אני מניח שהבעייה של חברך מפריעה לו בזמן קיום יחסי מין. הזהירות לא רלוונטית לעניין הפסוריאזיס אלא לבעיות אחרות ולכן דוקא כאן הקונדום רצוי יותר. דרך אגב, שהייה בים המלח מספר ימים בסולאריום תשפר מאוד את המצב
 
למעלה