חבר
חדש דנדש

god girl too

New member
חבר ../images/Emo195.gif חדש דנדש

אז לא יצא לי להכנס לפה איזה שבוע ככה, וכפי שחלקכם ראיתם בפייסבוק שלי שאני במערכת יחסים עם חייל (התמונת פרופיל שלו עם מדים) קצת עליו
הכרנו לפני חודש במסיבת יום הולדת ל ידיד שלי שהוא חבר שלו.
קוראים לו דין והוא בן 21.
הוא גר בקיבוץ בדרום.
הוא משתחרר עוד חודש.
הוא משרת חמשו"שים במודיעין בפיקוד המרכז. הייתי אצלו הסופ"ש והיה ממש נחמד| ליצן| עוד שאלות? שרשרו לכאן... נ.ב סיפרתי לו על הפורום
 

LOLI152

New member
תתחדשי? ../images/Emo8.gif

נשמע חמוד.. :) בהצלחה שיהיה!!! משתחרר עוד חודש זה ואו.. שלי משתחרר עוד 4 חודש, מתכננים טיול ענק בחו"ל יחד
 
יותר מדיי משתמע כמשהו שלילי

שתדעי לך, טיולים גדולים בחו"ל יכולים לפרק מערכות יחסים בקלות. יש שאומרים שאו שחוזרים במטוסים נפרדים או שנוחתים בחופה, אני והחבר לשמחתי חזרנו באותו מטוס אחרי טיול של חודשיים.(ועוד בתאילנד ארץ הזיונים ומסיבות) וכן היו מריבות ענק ובאמת כמעט נפרדנו (אגב הזוג השני שבא איתנו נפרד באותו טיול>>זוג שחי ביחד תחת אותה קורת גג) אבל יצאנו מחושלים.
 

LOLI152

New member
אנחנו חברים הכי טובים למעלה מ7 שנים

אנחנו לא באמת נוסעים יחד לטיול חח.. יש לנו עוד זמן עד טיול.. חוץ מזה, טיול אחרי צבא זה לבד.. אני למשל, לא מתגייסת לצבא (פטור רפואי), אבל אני כן אעשה שירות לאומי, כן אני ארצה לטייל בארץ לפני, גם אם בלעדיו.. אבל אני גם אסע לתאילנד, וזה יהיה לבד, ויכול להיות אפילו שגישת ה"מה שקרה בתאילנד נשאר בתאילנד" תעבוד.. לא בטוחה שהוא ייסע, הוא לא מתחבר לטיולים מהסוג הזה, הוא בטח ייסע לחודש בארה"ב כזה..
 
ממליצה לך בחום על תאילנד אני שם פעםבשנה

ואני יכולה להגיד לך בפה מלא... אין כמו לטוס לשם רווקה וגם לטוס לבד לבד. מצד שני זה היה הטיול הראשון שלי> רווקה ולבד. וטיול ראשון יותר מרגש כנראה. כמובן שגם ממליצה לך בחום על ארה"ב ועל דרום אמריקה. גם שם אני מבלה הרבה יחסית ופנמה סיטי מ-ד-ה-י-מ-ה ומיאמי עוד יותר(לפחות באיזור שדוד שלי גר בו)
 

LOLI152

New member
התחלתי לחסוך..

כי אני.. אני חושבת על תאילנד..!!:D בטיולים אנחנו הפוכים לגמרי אני תני לי כרית וסנדלים ואני בסדר בכל מקום.. הוא, כשזה לא מסודר, ומוכר, ובנוי, וממוזג, ..חחח לכי חפשי.. עם כמה כסף נסעת? (כמה עולה כרטיס בערך?)
 
תלוי דרך איזו חברה

אני טסתי תמיד עם אלעל (כי טסתי לבד וזה לא היה נראה לי נחמד לטוס דרך ירדן...) באלעל הכרטיס הכי זול עולה 1050$ אם תזמיני משם שימי לב שאת בוחרת בסוג נוסע צעיר ולא מבוגר כי זה נותן הנחה בכרטיס.יש טיסות קונקשיין דרך ירדן קייב ועוד כמה מקומות שהעלויות זה 750$-950$ קחי בחשבון שזה מאריך לך עוד יותר זמן הגעה... כולל כרטיסי טיסה והתפנקות מטורפת יצאתי בעלויות של 18,000-16,000 שקלים לטיול. (אבל אני לא ממש נחשבת עשיתי את כל האטרקציות וקפצתי 4 פעמים באנג'י ובאיים ישנתי רק במלונות כי זה מעפן להיות בגסטהאוס באיים-חובה בריכה להעביר את היום+קניתי אייפון 4) אם את מתכוונת לטוס ליותר מחודש את צריכה לנסוע להרצליה לשגרירות התאילנדית ולהוציא ויזה ארוכה ליותר מחודש. במידה ואת טסה לחודש בול אז זה בסדר כי הויזה שמקבלים במקום היא ל30 יום. והכי טוב סנדלי שורש
כשתגיעי לצ'אנג מאי תגידי למשה(סוכן נסיעות\אטרקציות ליד גסטהאוס שנקרא רד-בריק) עינת שלחה אותי למסור חיבוק למילו.
 
מאמי אני כל כך שמחה בשבילך!!

את חייבת לי פרטים כן? אמרת לי בפייסבוק שתספרי לי! חח אני מחכה לשיחה רצינית איתך שיהיה לך בהצלחה בובה הוא נראה אחלה בחור! :)
 

מאיויוXD

New member
איזה כיף :)

המון מזל טוב! ממש מגניב גם שהוא משתחרר עוד חודש וואייייי תהניי! :)::
 
למעלה