חוויתם פעם נס ?

natiad

New member
חוויתם פעם נס ?

האם קרה לכם נס ? אם כן, אשמח אם תשתפו - כתבו את הנס שקרה לכם כאן בתגובות....
 

אנואל

New member
אמור נא מהו נס ואומר לך אם חויתי אם לאו...../images/Emo13.gif

אני מרים את נס החיים היומיומיים ונטילת חלק בפלא הבריאה הזאת !!!
))))))))) אנואל כולנואל!!!!!!!!
)))))))))))))))) יש לנו יום יום חג ונס ופלא והודיה על חמשת חושינו הפועלים ומופעלים על ידינו יחד ולחוד ולשביעי שבהם אם וכמה שיש ואפילו יותר מזה אולי...
אז תגיד נתי למה אתה מתכוון
 

natiad

New member
נס הוא

נס הוא דבר שקרה בנסיבות פלאיות. דבר שמי שחווה אותו מייחס אותו להשפעת האל. רגע בו אלוהים התערב במציאות לטובת האדם שקרא לעזרתו.
 

אנואל

New member
מן הנס אל האל - עכשיו צריך לומר מהו "אל", מהו

/מהי/מהם/מהן "אלהים" כדי להשיב לשאלה, נתי...
 

אנואל

New member
...ועכשיו אני קורא לאלהים שיתערב במציאות

לטובתי וייטע בלב נתי את הרצון להכניס לאתר את הסרט שקובי צילם בשליחותו...
)) אנו וכולנואל
 

אנואל

New member
א. נראה לי שאלהים לא אמר לאף אחד לקרוא לו

לעזרתו בשום עניין באף תחום כולל לא בכדורגל...
הוא אומר לנו לעשות הטוב (בעיניו) *- ואז מובטח לנו שיהיה לנו טוב,ירד גשם בעתו והעשב בשדנו לבהמתנו יצמח ואכלנו ושבענו...
** בני ישראל זעקו אל ה' והוא או שליחו הושיעם - אבל הוא לא ביקש זאת מידם לפנות אליו בכלל...בדרך כלל...כך נראה לי... מצפה לדברך, נתי... יכול עוד לומר לך שמדי פעם בפעם חזור וקרֹה מלה מן המלים שאני כותב מושמעת ברדיו או באמצעי תקשורת אחרים בדיוק ברגע בו אני כותב אותה - - -...זו מין תופעה כזאת...פלאית...אבל לא נס...אין פה קריאה לעזרה...אה... אבל אם תכניס עכשיו הסרט שקובי צילם אתי - זה יהיה נס? שהרי קראתי לאלהים שירכך לבבך ותכניס אותו סוף סוף... אבל ...אולי במקרה יצא ובדיוק כשהחלטתם אתה או קובי להכניס הסרט - נערך סודר ואפשר כבר להכניסו - בדיוק אז קראתי לאלהים ...והנה זה קרה - אז זה נס?..
... אתה יודע בטח למה אני מתכוון...
אז חג שמח ונסי מתוקן ומיושב בכל, אנואל ך כם * בבחינת איש הישר בעיניו יעשה הטוב בעיני האל ...האל במובן האנושי...שהרי אחרת יהיה חסרונו הגדול של אלהים אחר שאיננן בן-אדם - - - . . .
וכך גם כל אמונה ומערכת ככזאת - חסרונה הגדול הוא שאיננה בן-אדם, איננה "מענטש"...
**(בתקוה שעולה בדעתך עכשיו השאלה איך זה שהבהמה אוכל ואנחנו שבעים...אלא שהכתוב מדבר בבהמה שבתוכנו...
לה נותנים העשב כדי להשביענו שובע גופני...ומדרש הדברים משביע אותנו שובע רוחני...
 

אנואל

New member
מהו אלהים בשבילך, נתי?

נתי היקר והנכבד באמת, עדיין לא אמרת מהו 'אלהים' בשבילך - - - . . .
בעניין ובסקרנות, אנואל ך
 

natiad

New member
אלוהים בשבילי

אלוהים עבורי הוא חסד. חמלה. אלוהים הוא ענווה. אלוהים הוא המבט שלא מאפשר לאדם להתעמר באדם אחר. אלוהים הוא האב המגן. המקום האחרון שנשאר כשהכל אבוד. הקול הפנימי האמיתי שיודע מה לעשות. אלוהים הוא המוסר. אלוהים הוא הכוח והחוק שלא מאפשר לאדם לפגוע באדם אחר. וכשזה קורה - כשאדם פוגע באדם - זה המקום בו "אין אלוהים" . ובעולם כזה עולם בלי מוסר בלי חסד בלי חמלה ובלי מוסר - בעולם כזה איני רוצה לחיות. לכן, אני רוצה את אלוהים בחיי. ואולי אסיים במשפט מאיגרת הרמב"ן לבנו - משפט היה מצפן שלי ברגעים רבים בשנים האחרונות. "שמע בני מוסר אביך, ואלך תטושד תורת אמך" - "תתנהג תמיד לדבר כל דבריך בנחת לכל אדם ובכל עת, ובזה תינצל מן הכעס, שהיא מדה רעה להחטיא בני אדם. וכן אמרו רבותינו ז"ל: כל הכועס- כל מיני גיהנום שולטין בו, שנאמר "הסר כעס מלבך, והעבר רעה מבשרך" ...."וכאשר תנצל מן הכעס, תעלה על לבך את מידת הענווה, שהיא מדה טובה מכל המידות הטובות." (מתוך "איגרת הרמב"ן.)
 

אנואל

New member
תודה.

ועל מזבח קרבן תודה זה אני מעלה כל המיית לבי הנוהה אחרי דבריך ואחרי דברי הרמב"ן ללבוש מידה חדשה ומתאימה שנקלעה מסוף דברך לעד. תודה. אנואל. ישראלל
 

LoveBeing

New member
וואו כל הכבוד! זהו אלוהים שגם אני אוהב.. ../images/Emo23.gif

ודרך אגב.. לגבי הניסים...
בשבילי זה נס שאתה עושה כזה פרוייקט! ומדהים ששמעתי עליו כנראה בדיוק בתזמון המושלם! חוץ מרשומה שבדיוק בסוף החודש אני עומד לפרסם! (מה שמראה כמה זה תזמון מושלם בעיני!!) גםחשבתי להשתתף בפרוייקט שלך! ואני צריך להכין את הנאום... ;-D (למרות שהכל כבר בראש..) חבל שאני חייב כבר ללכת לישון...
אבל אני בטוח שאתה ואני עוד נדבר! (כבר כתבתי הלילה הזה לקובי במסר, באימייל וגם בבלוג שלך..) ונראה לי שזה מספיק להתלהב להיום.. צריך להירגע..
פשוט זה נפלא בעיני למצוא שסוף סוף מישהו עושה כזה פרוייקט חשוב! ופתאום לגלות בלוג, פורום וסרטונים שעוד לא הספקתי לראות! אתם צריכים לעשות יותר פירסום לפי דעתי!
בכל מקרה.. שוב פעם המון המון תודה! מקווה לשמוע ממך בקרוב.. במסר או איך שתרצה.. אשמח לעזור!
המון אהבה ולילה טוב!
גיל
 

אנואל

New member
אני בא עכשיו מהרצאה של א.ב. יהושע...

...ולדעתי קרה נס קטן ויפה ומשמעותי נוסף בסידרת הנסים היומיומיים והמיוחדים שקורים לעיניי: הגעתי לחניה בדיוק כשרכב יצא ולדלת הכניסה לאולם ההרצאות בדיוק לפני שסגרו הדלתות ושמעתי בסך הכל שורה אחת תחתונה מפי א.ב. יהושע: קולו של אלהים הוא קולו הפנימי של האדם. כך בכל דת ואמונה. ובזה יצא הזמן שהקדשנו לו בשכרנו שנוסף הוא על מקורותינו על אלהים-חיים הם גם האדם וכל החי והקיים.
 

LoveBeing

New member
אתר מקסים על מלאכים וניסים.. ../images/Emo23.gif ../images/Emo189.gif

הקישור מגיע ישירות לחלק של הארכיון עם הסיפורים http://www.joanwanderson.com/archives.htm כדאי להיכנס לעמוד הראשי באתר לשמוע את קולה של הסופרת בעצמה. קניתי לעצמי 3 מהספרים המקסימים שלה באנגלית.. זה פשוט מדהים אילו סיפורים אמתיים ומרגשים יש שם! אני ממליץ בחום למי שרוצה לקנות אותם גם.. יש אתר מעולה לספרים משומשים.. אני גם אשים קישור למטה.
אני חושב שכדאי לדבר גם על מלאכים לא?
(בחודש הבא כנראה אפרסם רשומה על הנושא בבלוג שלי..) חיבוק ויום טוב!
גיל
 
למעלה