חוסר מקוריות או פשוט טיפשות!?

kinley

New member
חוסר מקוריות או פשוט טיפשות!?

ישנה תופעה שפשוט נשגבת מבינתי ברמה שממש קשה לי לחיות איתה וכמה שאני לא הופכת בדבר אני לא מצליחה להבין משום מה לאחרונה אני נתקלת בה בתדירות גבוהה יותר מן תעוזה כזו שלא ברורה לי על גבול החוצפנות אבל אתה נפגש עם מישהו ואחרי שניים שלוש משפטים הוא מסתכל לך ישר לעיניים ומציע: "רוצה להזדיין איתי?" כאילו מה !? כאילו דה?! מה עולה להם בראש באותו רגע?! שאני באמת אסכים!? אבל יותר מזה .... צריך להיות מאוד מטומטם, דיביל ונאיבי להאמין שאני אענה להצעה הזו או בכלל כל אישה אחרת האם באמת לא עולה על דעתם שלפני שעתיים או יום לפני קיבלתי את אותה הצעה ממישהו אחר!? כאילו איפה היחודיות שלהם? למה שאני ארצה בכלל להתעסק איתם?! ואני כל הזמן מנסה להבין מאיפה התעוזה הזו? מאיפה הביטחון הזה? מאיפה הגסות הזו?! באמת צריך להיות ממש אבל ממש ממש ממש טיפש כדי להעלות את האפשרות הזו. .... זה תמיד הורג אותי מחדש... ועוד כאלה שנראים כמו הצרות של החיים שלי כל אחד יותר גרוע מהשני ........ מה אני מפספסת פה!? אבל מה שהכי לא ברור לי זה כאילו תעצור רגע תחשוב שניה אתה באמת חושב שאתה היחיד על פני האדמה שהציע לי את זה?! למה אתה חושב שדוקא איתך אני אסכים?! וכשהם מציעים הם מתיחסים לעצמם כאילו שהם מתת האל... הלו ?!!? מישהו פה השתגע!?
 

*צופיה*

New member
אחרי שניים שלושה משפטים

ממי שאני רוצה אותו זה הרבה יותר טוב ולא חוצפני ולא דבילי ולא נאיבי ולא טיפשי ולא גס וכן משוגע מהסוג החיובי והחיוכי מאחרי שלושה חודשים ממי שאני לא רוצה
 

kinley

New member
אבל גם אז.....

תגידי צופיה ככה בינינו.... לא היית מעדיפה את זה מושקע מתאמץ מזיע מתמשך וברמה!? (התכוונתי להצעה!)
 

אורמור

New member
מה פתאום

הוא לא חושב שתסכימי הוא רק רוצה לדעת. כמו במערכון עם תיקי דיין "אמא שלך זונה? לא, רק רציתי לדעת." תגידי איפה את מסתובבת?.. אותי הם שואלים רק אם יש לי אש...
 

kinley

New member
את יודעת מה הפרדוקס!?

דוקא כשהסתובבתי בפאבים לא היו סיטואציות כאלו ולכאורה פאב נתפס יותר כמקום ליברלי ויותר הגיוני שהצעות כאלה יזרמו שם כמו האלכוהול מאידך לשאלתך איפה אני מסתובבת!? אז אם גם את אוהבת אוכל סיני טוב ומתענינת בטונה אדומה צרובה..... תתפלאי זה קורה דווקא שם כשחצוף מפריע לך באמצע ארוחת צהרים ומשם זה מדרדר..... אבל גם במסעדות שמגישים פרגיות על האש
וגם....סתם כשחציתי איזה חדר וגם.....כשחציתי מעבר חציה וגם כש......... את בטוחה שאת רוצה להסתובב איתי!?
 
שמעי...

נראה לי שזה די תואם את הרוח של היום. לא נשמע לי משהו חריג. כלומר.... אם היית אוהבת טונה בשמן אז אולי זה היה נדיר יותר אבל טונה אדומה צרובה?
מה מפריע לך בזה שהם מתחילים איתך ככה?
 
את זה תמצאי במקומות בילוי שונים

לא חסר, מנסים את מזלם. מה לעשות , לא לעשות מזה עניין כזה גדול , פאבים ומקומות בילוי ידועים כמקום למציאת זיון חפוז. אם את לא מעוניינת אז פשוט תגידי לא או לא יודע מה , אבל להתעצבן מזה ? נשמע לי מוגזם. המציאות היא כזו.
 

shocco24x

New member
מה רע בקיצור דרך?...

הציע לך בחור להזדיין איתו.... צאי מהקופסה: זיון זה טוב גם בשבילך... המושג שהאשה "נותנת" אבד עליו הכלח. כיום האשה גם לוקחת... אז אם הגברבר מוצא לך חן, ושם למטה את מרגישה מין פירפור - לכי איתו למיטה.
 

kinley

New member
אני אנסה להיות מרוכזת ריכוזית ותמציתית

יתכן והמסר שאני מנסה להעביר בהודעה הזו לא מספיק ברור בגלל לאקוניות מסוימת מצידי אבל אני ממש אשתדל להבהיר ולבאר את הנושא: 1. גברת מרטיני, אין בהודעה הזו ניסיון לנופף ווואלה אני מחוזרת ואם הייתי מרגישה ככה סביר להניח שהייתי נהנית מזה אבל המקרים שתיארתי בהודעה הנ"ל אין בהם לתאר תופעה מאדירה אלא תופעה מזילה (מלשון זילות) כשמישהו פונה אלי ומציע לי להזדיין איתו מבחינתי זה כמו שאני אהיה בראיון עבודה ואחרי שעה שלמה יציעו לי לעבוד תמורת 18 שח לשעה במצב כזה הייתי מתעצבנת :א. כי אין כאן הערכה ביכולות שלי ב. כי זה משקף את איך שאני נתפסת בעיני המעסיק הפוטנציאלי שלי כלומר כשגבר בא אלי בהצעה מטומטמת כזו מה הוא בעצם משדר לי!? חוץ מכוס אני לא רואה אותך ממטר. אבל אני הרבה יותר מזה. 2. נסיך יקר, זה שתופעה הופכת להיות "נפוצה" או "מקובלת" לא אומר שאני צריכה/מחויבת/מוכנה להיות חלק ממנה אז א. אני לא מוכנה לקבל אותה ב. אני גם לא אהיה חלק ממנה ג. אני גם יכולה מאוד להתעצבן ממנה כי היא מקוממת אותי כי היא לא מקובלת עלי ואני חושבת (ואולי זה מתיימר) אבל אני גם מאמינה שעל ידי ההתנהגות האינדבדואלית שלי יש בי יכולת לשנות אותה או להשפיע עליה 3. שוקו, מותק, כשאני מרגישה שיש לי מין פרפור אני באמת הולכת למיטה עם הויברטור שלי בשביל זה לא צריך גבר! נדמה לי שהתנועה הפמיניסטית או הפוסט פמיניסיטית פספסה את המטרה כשקראה לנשים לשרוף חזיות במקום פשוט להחליף את הגבר שלהם בצמד סוללות
4. בעיני יש הבדל בין חיזור ל"הצעות המגונות"/קיצורי הדרך שתיארתי בהודעות הקודמות חוץ מזיון יש עוד דברים בחיים אני בנאדם אני משהו שנושם מדבר חושב וכל הדברים האלה מתגמדים כשפונים אלי בהצעות כאלה לדעתי בשביל דבר כזה יש זונות . תמורת 200 שח הם פותחות רגלים מצוין.
 

eliUSA

New member
הסיבה ששואלים אותך את זה...

(פעם ראשונה כאן) היא שכנראה בעבר זה הצליח להם או שהם שמעו ממישהו שזה עובד והם רוצים לנסות גם. מסתבר שיש קבוצה די גדולה של נשים שיסכימו. ולגברים אין שום כלי אחר לבדוק אם את מהקבוצה הזאת או לא, אז הם שואלים. זה שאת נעלבת לא יזיז להם ולא יעזור לך. את צריכה להבין שלמרות הפתיחות המינית היום ולמרות האפשרות ללכת לזונות המאזן בין היצע וביקוש הוא עדיין שלילי ומרבית הנשים יעדיפו כמוך לדחות את ההצעה. לעומת זאת הגברים האלו הם כנים לחלוטין איתך. הם לא רוצים לבחון את יכולותיך, כישוריך או רגשותיך. הם רוצים דבר אחד ויחיד ממך והם לא מהססים לשאול. אני אגיד לך יותר מזה, גם הגברים שמחזרים אחרי אישה עושים זאת מאותה סיבה בדיוק אלא שהם קצת יותר מתוחכמים ולמדו את כללי המשחק. כך שיוצא שהתנהגות הנשים מעודדת מירמה והעמדת פנים ומענישה את הכנים... האימרה הישנה מספרת שגבר מתאהב באשה בגלל שטוב לו איתה במיטה ואילו אשה נכנסת למיטה בגלל שטוב לה רגשית עם הגבר. ואם כך הם פני הדברים משתלם לך להיות חכמה במקום לנסות לשנות את העולם.
 
אוקיי קינלי...

אין כאן הערכה ביכולות שלך. מקובל עליי ואכן מקומם. מצד שני, אנחנו מדברים על גבר שלא מכיר אותך, על מישהו שבקושי התוודע אלייך לפני 5 דק'. כלומר קיימת פה גם ציפייה מוגזמת מצידך לקבל אישוש והכרה באופייך הטוב מאדם שכלל לא מכיר אותך. אם זה היה בחור שמכיר אותך שנה וחצי בלימודים או בעבודה או בצבא, עוד הייתי יכולה להבין איכשהו. למרות שאז אני גם מאמינה שהוא לא היה מציע לך הצעה כזו שהיא IN THE FACE. נכון שאת הרבה יותר מזה. אבל שוב- גבר שמכיר אותך 5 דק' לא יכול לדעת את זה. צריך להתאים את סוג הציפיות וסוג התקשורת לסוג ההיכרות, למקום ההיכרות, לסיטואציה ולטיב ההיכרות. את ההערכה והכרה ביכולות אנחנו צריכים להשיג מאנשים שמכירים אותנו ואוהבים אותנו. ואגב, דווקא בתור בחורה שמעריכה את עצמה אין לי בעיה שיסתכלו עליי כעל כוס לעיתים. גם למין, למיניות ולמשיכה יש תפקיד חשוב בחיינו, וכל עוד הם מתקיימים בדרך הרצויה לנו, הם רק תורמים לנו, ולא מפחיתים מערכנו.
 
קינלי!!.. אם גבר מציע לי להזדיין איתו...

אני בוחנת אותו באופן חיצוני. אם הוא סקסי בעיניי אז קדימה למיטה! לא ברור מדוע את מתרתחת כשמישהו פונה אלייך ככה. תמיד אפשר לומר לו - לך לעזאזל... או - בוא נזדיין!
 
למעלה