חופשת סקי בצרפת בla Grave

doncha

New member
חופשת סקי בצרפת בla Grave

שלום לכולם. אני נמצא עכשיו באתר סקי אחד רחוק מהקווים המשוללים אם אפשר להגיד ככה.
המקום הזה נקרא לה גראב. כבר מזמן חלמתי לבקר בו וכשקראתי במגזין במטוס שהמקום הזה נשאר עדיין פראי וזה דבר נדיר בזמננו ושיש שם רכבל שמסיע אותך על גובה 3600 מטרים, אז החלטתי לבוא לכאן.
כדי להודיע מראש שחצי מאזור הסקי הזה נמצא רובץ על קרחון ,ואין מסלולי סקי מגודרים. עד עכשיו לא ראיתי חתול שלג אחד שפועל על המדרונים. זאת אומרת שעם מישהו מתענין איך לבוא לכאן, כדאי או לא כדאי לגלוש רק על האחריות שלך (אנשי הצוות ומצילים של האתר מכחישים כל אחראיות על חיי גולשים), אני יכול לתת תשובה מושלמת לכל שאלה למי שרוצה לבוא ולגלוש כfreeraider אמיתי.
 

eveik

New member
אתר מדהים

ממש רוצה לבקר בו. כמה זמן אתה שם?
&nbsp
ראיתי בסרטונים ביוטוב שאנשים יורדים חלקים מסויימים עם חבל..זה באמת המצב? אי אפשר להימנע מזה?
אתה גולש שם לבד או שלקחת הדרכה?
 

doncha

New member
חופשת סקי בלה גראב

כן, אני גולש לבד והדרכה אני גם כן קיבלתי. פשוט לפני שעליתי ברכבל שלחו אותי למצילים, הם מדברים צרפתית ואנגלית .תוך 10 דקות מציל הסביר לי איך להתנהג במדרונים ואמר שכן יש אנשים שיורדים אם חבלים ,מכּשׁי קֶרַח וציוד לטיפוס ,ואלה מי שרוצים ללכת לחלק הקרחון שיש בו סדקים ואני מראש צריך להימנע מלרדוף אחריהם. קיבלתי מפה והמציל הראה לי איפה אפשר לרדת בניחותא, גם הוא המליץ לי לשכור את "ארווה". זה המשדר שאתה לובש מתחת למעיל כמו אקדח ובעזרתו אתה יכול לחפש בן אדם קבור במפול. גם אם אתה נתפס במפול ,האות שלו יעזור לאחרים למקם אותך בשלג. שכרתי את המכשיר והחזרתי אותו באותו ערב. לא היתה סכנה גדולה, ולמחרת הם גם הנמיכו את הרמה מ3 ל2.
 

eveik

New member
מעניין

זה נראה לי חופשה דיי hardcore אבל חוויה רצינית. מאוד מקווה להגיע לשם מתישהוא..
 
למעלה