חלמתי בלילה על צימר ורציתי לדעת -

erezshlez

New member
חלמתי בלילה על צימר ורציתי לדעת -

האם יש סיכוי ? בכל מקרה, האם מישהו מכיר בארץ צימר שנמצא בלב יער או חורש, אני ממש רוצה למצוא מקום כזה ... אם מישהו מכיר, יכול להמליץ, אודה לכם עד מאוד. בברכה, ארז שלז, ובת זוגתו, אנה פריבן, שמאוד רוצים למצוא צימר יפה לסוף השבוע.
 

lavendula

New member
צימרים בתוך חורש

תוכל למצוא במצפה אבירים, בעמוקה, במצפה מתת...
 

tripitrip

New member
צימרים ביער..

ארז שלום, חלומות מתגשמים כשמדובר בצימרים:) עשיתי לך חיפוש בתפוז טריפ לפי המילה יער....מצ"ב תוצאות בהצלחה:)
 

lavendula

New member
הקישורים לא עובדים

אני לא חושבת שאפשר לקשר לתופאות חיפוש.
 

drtrip

New member
לחולם בלילות...

יש מקום קסום וייחודי בשם הבית בגליל, נמצא ליד עמוקה בתוך יער , מקום מדהים יפה ואיכותי ברמה מאוד מאוד גבוהה. במלון בסה"כ 24 חדרים, ספא וארוחות גורמה, המקום היה הפנטזיה של הבעלים עד שמימשו אותה... חשוב לציין שהמקום לא מכניס ילדים!!! טל' 04-6802810. בהצלחה..
 

lavendula

New member
אכן מקום מדהים

אם כי רק אכלנו שם. העיצוב בטוב טעם, מושקע מאוד. עוד לא הייתי באף מקום שמשתווה לזה. זו בעצם אחוזת אירוח מפוארת. רק צריך לקחת בחשבון שזה מאוד יקר, בסדר גודל של מצפה הימים ודומיו. הארוחה הייתה מצוינת אבל למען הגילוי הנאות אוסיף ששלחתי לשם חברה שמאוד לא נהנתה מהמסעדה.
 

סקריץ

New member
מקום

במצפה אבירים. לחפש על פי "שוחרי היער בישראל" באתר צימר. ביקתה מבודדת בשטח מירעה. לא מפוארת ויוקרתית אבל קסומה ומלאת אוירה למי שמעונין בהיתנתקות וטבע. אני מבלה שם כבר קרוב ל-7 שנים כפעמיים בשנה ופשוט הופך שם לאדם אחר. כמובן שהמקום אינו מתאים למי שפוחד בלילה בחושך. יש מערכת סטיראו,טלויזיה עם כבלים שמעולם לא מצאתי זמן להפעילה(יש מספיק בבית) וכמובן הארוחות הביתיות של בעלת הבית. היזדמנות פז למי שמחפש את האפשרות להקשיב סוף סוף למוסיקה שלו,לספרים ולרומנטיקה. שווה שווה שווה ולזכור לבקש את הביקתה המבודדת. יש עוד שלוש מקסימות ליד הבית. אלגנטיות יותר עם שרות מצוין אבל בלי הבדידות המזהרת. תעשו חיים אני כבר מקנא. חזרתי משם לפני שבוע ונוסע שוב בחודש הבא.
 
הבית בגליל - הניכור חוגג!

הבית בגליל איננו צימר מבודד ובטח איננו מקום "חמים" זו אחוזת נופש למאיון עליון מנוכרת וקרה שבעליה אינם מעלים אפילו חיוך על פניהם. הבית בגליל לא יכניס איש בשעריו (בטח לא אורחים) אלא אם כן הוזמן חדר. בקיצור מי שרוצה קור - מוזמן...
 

lavendula

New member
לא נכון

אני למשל באתי רק לסעוד במסעדה וזכיתי לקבלת פנים חמה מבעל הבית בכבודו ובעצמו. ואני לא מהמאיון העליון... המחירים הם בסדר גודל של מצפה הימים ויערות הכרמל, רק שעיצוב המקום לוקח בגדול.
 
יקירי - לא אוכלים שם במסעדה

צר לי אין שם מסעדה ואתה כנראה לא היית ב"בית בגליל" - יש שם מסעדה לאורחי המלון בלבד. בדוק עצמך....
 

lavendula

New member
יקירתי, התכוונת...

בתאריך 16.4.04 סעדתי בבית בגליל שנמצא במעבה יער ביריה. אם תתעקש על פירוט המנות אפנה אותך לקישור להודעה שכתבתי בזמנו בפורום ביקורת מסעדות. המסעדה היא למעשה "חדר האוכל" של אורחי האחוזה, אבל ניתן לאכול בה גם אם לא מתארחים שם, בתיאום מראש כמובן. אולי מאז השתנתה מדיניות האחוזה. תבדוק לפני שאתה מטיח האשמות.
 

בלבי

New member
גם אני אכלתי ב"בית בגליל" ....

הבית בגליל בהחלט מאפשר להיכנס בשעריו לארוחת ערב ! "חדר האוכל" של אורחי האחוזה משמש כמסעדה לכל דבר. כל מה שצריך לעשות זה להזמין מקום, ולהגיע עם הרבה מזומנים. מר גופר, למרות שאני מוצאת את סיגנון כתיבתך יהיר להחריד, אני מסכימה עם קביעתך באשר לתחושת הניכור באחוזה. את הקור והפלצנות חשנו מיד (בן זוגי ואנוכי) עם כניסתנו למסעדת האחוזה. ולא, לא היינו אורחים באחוזה! קיוויתי לאכול ארוחת ערב חגיגית ונעימה, במהלך חופשה בצפון עם בעלי (חופשה בראש פינה). חייבת לציין שמצאתי את המקום דוחה להחריד. מעבר לקשיי ההגעה למקום, היחס/השירות שקיבלנו היה מאוד קר, רובוטי ופלצני. בשלב מסויים גבול הטעם הטוב נפרץ, מה שגרם לנו לעזוב באמצע הארוחה ! ולמרות שהמלצתי היא כי שומר נפשו ירחק, הנקודה היא שמי שכן רוצה לנסות ולחוות ארוחה במקום, בהחלט יכול. המקום כן מאפשר לאכול במסעדה, גם למי שאינו אורח האחוזה !
 

drtrip

New member
ושוב לחולם חלומות...

צימרים ביער של חמיאל באמירים, חוויה מדהימה, שתי בקתות בסה"כ אם אני זוכרת נכון,פינוק אמיתי, בהצלחה.... פרטים יש באתר תפוזטריפ.
 
ה-מקום הא-מיתי - אליה וקוץ בה

כפר הנופש של קק"ל בנס הרים הוא המקום האולטימטיבי לנופש ביער. 50 בקתות פשוטות מעץ, די סגפני עם מקלחת צמודה ומיטות קומותיים (אפשר לפרק). אבל הסיפור הוא הריחוק מכל ישוב, הסביבה המיוערת שבה המקום טובל, שבילי הטיול שיורדים מהמקום לנחלים שבסביבה. הבעיה - המקום פתוח רק לקבוצות של קק"ל. אתם מכירים יזם שיהיה מוכן לקנות מקק"ל את המקום ולהפעיל אותו לטובת כל עמישראל? תאמינו לי: פנינה אמיתית שרק מחכה שיבוא מישהוא ויוציא אותה מהצדף!
 
אכן בדקתי ומצאתי...

בעת האחרונה, עקב צוק העיתים הכלכלי התחילו לאפשר סעודות ב"בית בגליל" ומכאן שהמידע שנתתי לקה בחסר עקב שינוי מדיניות. כולי צער, ומבלי שרציתי שתהיה השתלחות כלשהי , יצאו הדברים מפרופורציה. אני לוקח אחריות. בברכה אמנון
 
למעלה