חשבתם פעם...למה הכל קרה?!?

חשבתם פעם...למה הכל קרה?!?

הכוונה...למה בכלל נוצרו חיים על כדוה"א, למה נוצרה המערכת המטאורולוגית.... מה הביא לכל זה? אני לא נתכוון רק מהיבט מדעי... גם מהיבט אידיאולוגי... פתאום יצא לי לחשוב מה היה קורה אם משהו מהדברים שאנחנו מכירים היה חסר...האקלים המשתנה למשל...חשבתם על זה פעם?
 

אסף עטר

New member
אוהו... רק פעם אחת ?

אבל עד מהרה הבנתי שאין לי סיכוי לקבל תשובות וגלשתי לעוד מחשבות נוגות כגון מי אני מה אני מה יקרה לי לאחר המוות איפה הסוף של היקום (אין לו) למה אלוהים מחייב אותנו ללכת לבית כנסת ועוד אלף ואחד מחשבות שרק הביאו לי ת´סעיף
 

יניב ריז

New member
הוספת שמן למדורת המחשבה הזו-

יש כאלו הגורסים שלפי חוקי הפיזיקה הקוונטית ישנם עוד אינסוף יקומים מקבלים שבהם חוקי הפיזיקה שונים, והסיבה לכך שאנו נמצאים ביקום עם החוקים הנ"ל-נעוצה בעובדה שאילו החוקים שהסתברות הופעתם ביחד היא הגבוהה ביותר!!! (פירוט נרחב ניתן למצוא בספר המדהים "על-מרחב").
 

אסף עטר

New member
אימלה - לא מספיק לנו יקום אחד ?

שאנחנו צריכים עוד אינסוף מהסוג הזה ? מספיק שברתי את הראש עם הספר של סטיבן הוקינג -קיצור תולדות הזמן - אז עכשיו אתה רוצה להכניס אותי לסיחרור נוסף עם "על המרחב" . (עכשיו תבוא טל ותגיד לי שאמרתי שלא קראתי אף ספר מלבד שלושה מאז התיכון..... - טוב נו - גם מצנע דיבר על הנהגה מסוג אחר :) טל - זה הרביעי - ברח מזכרוני , בעצם קראתי גם את סיפור חייו של אינשטיין אז תעלי אותי לחמישה - שלא לדבר גם על שיריו של הזמר בסוף עוד ייצא שאני תולעת ספרים :)
 

קרררס

New member
היקום הוא כזה כי כך אנחנו

רואים אותו. קפיש? ואני לא מתכוון בצחוק. אגב, שמעתי שקוואזרים הם למעשה החיבור של היקום שלנו ליקומים האחרים.
 

איילeyal

New member
קוואזרים../images/Emo35.gifיקומים אחרים?../images/Emo4.gif

הי קררררס! סליחה- קרררס. אז קוואזרים הם כנראה לא פורטלים ליקומים אחרים, אלא גלקסיות שרחוקות מאיתנו כמה מיליארדי שנות אור, ומיכוון שכך, אנו רואים אותם כמו שהם היו ליפני מיליארדי שנים (כי זה הזמן שלוקח לאור שלהם להגיע אלינו). אגב, זה אומר שאני יכול בקלות להביט אחורה בזמן, למשל: אם משהוא נימצא במרחק של חצי שנת אור מימני, אני רואה אותו כמו שהוא הוא היה ליפני חצי שנה! מפחיד! או: מעניין! או: מוזר! לבחירתכם.
 

יניב ריז

New member
בלב הקוואזרים מצוי "מגא חור שחור"

כך שיתכנו חיבורים ליקומים מקבילים (עיוות הזמן-מרחב יוכל לייצר "חורי תולעת"), אך הכל רק באופן תיאורטי כיום...
 

Digi Lista

New member
מעניין ללא ספק!

דברים מוזרים ומפחידים הם בדרך כלל מעניינים מאוד (לפחות אותי...)
 
למעלה