טיול לבאקו בירת אזרבייג'ן

DNA_media

New member

את באקו אפשר לטייל ולתייר בארבעה ימים

אם כי יותר ימים יותר כיף :)

אז אתן לכם פה סקירה קצרה על ההיסטוריה של המדינה ואם תרצו לדעת מה יש לעשות בבאקו ב-4 ימים תוכלו לקרוא פוסט ארוך עם תמונות

מדינה בלתי נשכחת בזכות הפלאים והמסורות בנות אלפי השנים שלה, כמו גם במודרניות שלה. עיר מלאה בקומפוזיציות נפלאות, אירועים וחפצי אמנות שכדאי לראות במו עינינו. לדוגמה, סמטת הקודים המטופחת או ארמון הגרזן משבט מימי הביניים נוודים שייל - אחד המבנים הגדולים בבאקו המורכב בין מרגלות הסקי נאר (הר באזרבייג'ן). האחרון - ביתם של תלמידי בית ספר מטפסים על עצים בקנה מידה מורכב שבזכותם אפילו מבוגרים נראים קטנים. אבל אם אנחנו אוהבים טבע, אל תהססו! פשוט סעו ישר קדימה לתוכו ללא היסוס! מדינה עם תרבות ומסורות עשירות. עברו יותר מ-25 אלף שנה מאז שנבנו כאן היישובים הראשונים. המסגד העתיק ביותר בעולם ממוקם בבאקו, ואת חומות המבצר בנה אלכסנדר השלישי ממקדון. ההיסטוריה של אזרבייג'ן קשורה גם למטיילים, כובשים והוגים גדולים כמו ג'ינגיס חאן, אבו מוסלמי, אבן ח'לדון ועוד רבים אחרים. המגוון של אזרבייג'ן הוא מדהים! זאת בשל מיקומה על צומת הדרכים של אסיה, אירופה ואפריקה. יש כ-300 קבוצות אתניות שונות שחיות כאן במשך מאות שנים!
באקו,-אזרבייג'ן---עיר-תיירות-מדהימה.jpg

לבאקו היסטוריה ארוכה כעיר מגוונת תרבותית ויפה.​

עירוב התרבויות ניכר בסגנונות האדריכליים השונים הקיימים ברחבי העיר. אחד הסגנונות האדריכליים הפופולריים יותר הוא סגנון שדרות באקו המשלב אדריכלות אזרית מסורתית עם סגנונות אירופאיים. . לבאקו היסטוריה ארוכה כעיר מגוונת תרבותית ויפה. עירוב התרבויות ניכר בסגנונות האדריכליים השונים הקיימים ברחבי העיר. אחד הסגנונות האדריכליים הפופולריים יותר הוא סגנון שדרת באקו המשלב אדריכלות אזרבייג'נית מסורתית עם סגנונות אירופאים. . מהם הדברים הטובים ביותר לעשות בבאקו? באקו היא עיר תוססת ומגוונת עם מספר מדהים של דברים לעשות. חלק מהפעילויות היותר בולטות כוללות: קניות, חקר הארכיטקטורה היפה של העיר, ונהנה מכל מה שיש לבאקו להציע בלילה. .

באקו היא עיר תוססת ומגוונת עם מספר מדהים של דברים לעשות.​

חלק מהפעילויות היותר בולטות כוללות: קניות, חקר הארכיטקטורה היפה של העיר, ונהנה מכל מה שיש לבאקו להציע בלילה. מהן כמה עובדות מעניינות על אזרבייג'ן? לאזרבייג'ן יש היסטוריה ארוכה כאחד מהאתרים הוותיקים בעולם הכבושים ברציפות עם הוכחות לתיארוך חזרה לעידן הפליאוליתי. שטחה של אזרבייג'ן מיושב כבר יותר מ-20,000 שנה.
רוצים לקבל יותר מידע על אזרבייג'ן ובאקו? כנסו ותקבלו מידע נרחב
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה