טיסה לתאילנד לכמעט חודש

זיקואית

New member
טיסה לתאילנד לכמעט חודש

היי, אני אמורה ליסוע לתאילנד בסוף אוגוסט ל - 30 יום (מה - 22 באוגוסט עד ה - 20 בספטמבר) ואני לא מתכוונת לצאת מתאילנד. רציתי לדעת אם אני צריכה לעשות חיסונים, כי הבנתי שבנסיעות של פחות מחודש לא בהכרח ממליצים להתחסן. בגלל שהזמן נסיעה שלי הוא כמעט חודש שלם וזה ממש גבולי, רציתי להתייעץ. אם אני צריכה חיסונים, כמה זמן לפני הנסיעה צריך לעשות אותם? תודה!
 
תאילנד, קרוב לחודש

שלום ! מספר החיסונים המומלץ לנסיעות קצרות מחודש הוא מצומצם לעומת נסיעות ארוכות יותר, אך עדיין יש צורך להתחסן. דוגמא לחיסונים המומלצים לכל משך נסיעה: צהבת A, טיפוס הבטן, טטנוס ו- MMR. חיסונים מומלצים רק לנסיעות ארוכות מחודש: קדחת מוח יפנית, דלקת קרום המוח. מומלץ להתחיל בחיסונים כחודש לפני הנסיעה. נסיעה טובה !
 

זיקואית

New member
תאילנד, קרוב לחודש

היי, תודה! יש לי עוד שאלה - אני עדיין בצבא אז אני לא יכולה להתחסן בקופת חולים. איפה אני יכולה לברר על כל החיסונים שאני צריכה לעשות, ואיפה אני יכולה לעשות אותם אם לא בקופה?
 
מרפאת מטיילים

חיסונים מתבצעים במרפאות המטיילים השונות. פורום זה מופעל ע"י רופאים ממרפאת המטיילים המסונפת למרכז הרפואי תל אביב (רח' דפנה 8 תל אביב, טלפון 03-6973498).
 
האם אפשר לקחת את החיסונים

אינני בטוח אם הנסיעה עוד חודשיים או יתכן ותדחה, האם בכל זאת אפשר לקחת את החיסונים ולצאת לאחר תקופה מסויימת, או שמה החיסונים תקפים נניח רק לחודש - 3 חודשים לאחר החיסון. שנית, האם מדובר בהזרקת חיסון של נגיף מת או שיש סיכון בחיסון הזה ?
 
למעלה