טיפול בדלקת ברגל

  • פותח הנושא Digly
  • פורסם בתאריך

Digly

New member
טיפול בדלקת ברגל

איך הייתם ממליצים לי לטפל בדלקת ברגל? רופא נתן לי שמחה שאמורה להקל על הכאב שלי. איזה תרגילים עלי לעשות? האם לעשים על זה מים חמים , קרח האם מידי פעם לעשות תנועות מיוחדות שאמורות "להזיז" את המקום ? תודה!
 

ננו9

New member
תן יותר פרטים אם אפשר

איפה ברגל? כמה זמן הדלקת קיימת? האם זה מפריע לך בתנועה? איזה טיפול נוסף, אם בכלל, קיבלת? משחה שמרגיעה כאב לאו דווקא מרפאת את הדלקת. איזו משחה זו? בינתיים, כל אימת שיש לך זמן תרים את הרגל גבוה (יותר גבוה מהירך) ותניח על השולחן, ספה, עציצים וכו'. הרמת הרגל מקלה על זרימת הדם חזרה לכיוון הלב (אין התנגדות של גרוויטציה) ובכך הדם "מנקה" את חומרי הפסולת שבאיזור שהם ברובם כדוריות הדם הלבנות שלך. כאב נוצר כתוצאה מהתנפחות מקומית הגורמת ללחץ על קצות העצבים = תחושת כאב. שים לב האם המקום חם למגע והאם יש אדמומיות. אם יש, תשתדל כמה שפחות מים חמים לאיזור. הדבר ירחיב את כלי הדם ויותר נוזלים יזרמו למקום. מה אם טיפול תרופתי? תכתוב קצת יותר על האירוע עם הרבה פרטים ונראה. לילה טוב
 

Digly

New member
ברגל ליד המפרק

פציעה מריצה רצתי יותר מידי לאחר מחלה (קצרה) ואז הגוף לא היה מספיק כשיר ופגעתי בזה. ובאמת יש לי אדומימיות קטנות אז איך לטפל בזה? תודה רבה על העזרה אני עכשיו שם את הרגל כמו שאמרת ואני ישמח לעוד עצות תודה ויום טוב!
 
למעלה