טראומה אצל הדיאטנית

מיכאל42

New member
טראומה אצל הדיאטנית

הי כולם אני די חדש בפורום אם כי קורא אותו מדי פעם. לאחרונה עקב ארוע שקרה בסביבתי החלטתי שהגיע הזמן לבצע שינוי מקיף באורח החיים שלי - כולל שיני הרגלי אכילה. אני בעל מבנה גוף שמן מאד מאד והגיע הזמן לנסות לשנות את זה ברצינות תוך מחשבה לטווח ארוך. במסגרת השינוי רציתי לקבל יעוץ של דיאטנית דרך קופ"ח. אחרי כל הבירוקרטיה, בדיקות דם (שגילתה רמת סוכרים גבוהה להחריד), המתנה של חודש (תורים ארוכים) ותשלום כמה שקלים לפקידה עצבנית הגעתי בשעה טובה לדיאטנית. מה אגיד לכם.... אכזבה גדולה. הגברת בכלל לא רצתה לשמוע האם ההצעות שלה מתאימות לי, האם מה שאני עושה כיום מתאים בכלל למה שאני באמת צריך ובכלל הרגשתי כאילו רק הפרעתי לה להמשיך את שנת הבוקר. לפי הנייר שהנפיקה לי כמעט בלי להסתכל עלי אני אמור להתקיים על כמה מלפפונים, שתי קופסאות גבינה לבנה (איזה אחוז? זה כבר מסובך מדי בשבילה), קופסת טונה ופרוסת חזה עוף. בלי תחליפים, בלי בדיקה אם זה מתאים לי, בלי כלום! ניסיתי להגיד לה שדיאטת רצח כזו פשוט לא מתאימה לי ואני לא מסוגל להחזיק מעמד בצורה כזו לטווח ארוך וכל מה שהיה לה לענות זה שכך ארד מהר מאד במשקל ושאקבע תור למתישהו בעתיד (חודשיים שלש בהתאם ללחץ במוקד התורים) ואז נראה. ממש מדכא!
 
תלה אותה על ענף מזדמן,

ובאותה הזדמנות כדאי שתדע שהרבה אנשים רזו על פי ספרים, ולא רק בגלל דיאטניות. כדאי לך להיכנס גם לפורום של איי או אל>עזרה הדדית>השמנה והרזייה, ושם יוכלו לעזור לך אנשים מנסיונם האישי.
 

סופי1

New member
מסכימה עם ציפור לילית בקשר לענף

גם אני הלכתי לדיאטנית שהיתה "לא נחמדה" החלטתי לבד כמו שציפור לילית אמר תנסה מספרים או שתמצא לך דיאטנית אחרת... בהצלחה..
 

פורומית

New member
איזה מוזר...

כל יום שומעים על דיאטנית אחרת שעושה צרות, מלגלגת או ממש על הפנים... לדעתי יש לך 2 אפשרויות: או לנסות ללכת לדיאטנית אחרת, אני מאמינה שבכל זאת קיימים קצת נורמלים שעובדים בתחום?!
או לחשוב על דרך אחרת, זאת אומרת לעשות דיאטה לאו דוקא על ידי דיאטינית, ופה כבר יש לך יותר אופציות...
 

bana

New member
לא ייאמן

לדעתי אתה צריך לעזוב אותה תכף ומיד! אם אתה מרגיש שהתפריט / יחס שהיא נתנה לך לא מספיק טוב בשבילך יש סיכוי מאוד גדול שאתה תשבר אחרי זמן קצר ותחזור למשקלך הקודם (מניסיוני האישי). תפנה לדיאטנית אחרת או לקבוצה של שומרי משקל שבה יתאימו לך תפריט מאוזן ובריא וגם יחס אישי טוב (אני מקווה). חוצמזה אנחנו כאן בשבילך!
באנה
 
למעלה