יעל ,אם אפשר

n u n a

New member
יעל ,אם אפשר ../images/Emo91.gif

אני חיילת בצה"ל וסובלת מגיל קטן מכאבי גב בעקבות סקרליזציה L5(מקווה שאמרתי את השם הנכון..) הכאבים מהגיוס רק הלכו והתחזקו ובגלל זה אחת לשבוע או שבועיים אני נפגשת עם פיזיוטרפיסטית במסגרת הצבא. הבעיה היא שהטיפול שהיא מציעה הוא תרגילים עצמיים שאני צריכה לעשות מה שקשה לי מאוד לבצע בצורה יומיומית.התרגילים דורשים הרבה משמעת עצמית וכוח שאין כ"כ אחרי שחוזרים מהצבא. אני חייבת לציין שתפקידי בצבא לא דורש הרבה מאמצים פיזיים ולכן במקרה של אי עשיית התרגילים במשך יום אחד או יומיים ישר נגרמים כאבים רבים הן בגב העליון והן בתחתון האם יש דרכים אחרות שאני אוכל באמת ליישם שיוכלו להקל עליי במשך היום?
 
תירגול עצמי ../images/Emo3.gif

נו.. נקודה רגישה.. אני באמת מאמינה שכאשר מדובר בבעיות כרוניות ובמיוחד בבעיות גב, יש חשיבות רבה מאד לפעילות הגופנית, יש צורך לשמור על רמת פעילות גופנית טובה, תנועתיות רבה ומבוקרת של הגוף, אורך וכוח שרירים תקין, גמישות , מודעות רבה ליציבה נכונה ובכלל מודעות גופנית טובה, ולכן הבעיה היא כנראה לא הטיפול שהציעו לך אלא היכולת שלך לבצע אותו. אני מבינה את הקושי בביצוע תירגול עצמי שאכן דורש משמעת גבוהה
, השאלה היא כמובן איך מתמודדים עם הקושי הזה. תנסי לחשוב מה ינעים לך את זמנך ויעשה לך חשק לתירגול. אולי לקבוע באופן קבוע עם חבר, חברה, בן משפחה ? להתחייב בפני מישהו קרוב שעכשיו את מתחילה ? ..(.."ממחר דיאטה"..) להצטרף לפעילות גופנית בקבוצה, חוג קבוע שמתקיים מספר פעמים בשבוע שיחייב אותך לבצע פעילות גופנית. זה יכול להיות במסגרת הפיזיותרפיה או יוגה , פלדנקרייז, אלכסנדר, הידרותרפיה או כל דבר אחר שיתאים לך. האם יש לכם רעיונות אחרים? נשמח לשמוע.
 
למעלה