יש לי מלא שאלות

יש לי מלא שאלות../images/Emo35.gif

שלום קוראים לי אנה לצערי וגם לשימחתי (כי אתם קבוצה נהדרת) הצתרפתי אילכם . אז יש לי המון שאלות 1. יש לי גם אלרגיה לקפאין יש קשר? 2 איפה בתא אפשר לקנות אוכל ללא גלטן בחלווה יש גלוטן? איך אני ידעת במה יש או אין אמרו לי שיש דברים שהם לא מקמח אבל יש בהם גלוטן תנו לי דוגמאות אני נוסעת בחופש הגדול למחנות מוזיקליים בארץ ובחול מה אפשר לקחת איתי ולא יתקלקל מה אפשר לקנות בפיצוציה? בגרעינים יש גלוטן ? אמאלה אני מפחדת !!!!!!!! תודה רבה מראש אנה
 
ו... הנה../images/Emo26.gif

יש לי גם אלרגיה לקפאין יש קשר? לפי מה שאני יודעת אין קשר, אבל יכול להיות שאני טועה.
איפה בת"א אפשר לקנות אוכל ללא גלוטן? יש כאן רשימת חנויות- http://www.celiac.org.il/stores.htm -מתוך אתר העמותה.
בחלווה יש גלוטן? בעיקרון לא. אבל חשוב תמיד לבדוק.
איך אני יודעת במה יש או אין? יש מדריך מזון של העמותה, בו את יכולה להיעזר, הוא גם קטן וכדאי לקחת אותו לסופר, לפחות בפעמים הראשונות-עד שתדעו מה אסור ומה מותר.
אמרו לי שיש דברים שהם לא מקמח אבל יש בהם גלוטן תנו לי דוגמאות הרבה רטבים מקמחים כדי להסמיך, בירה וכו' -לכן חשוב לבדוק ולהיעזר במדריך העמותה. במסעדות רצוי לשאול אם המאכלים שאת מעוניינת להזמין מכילים תפריט.
אני נוסעת בחופש הגדול למחנות מוזיקליים בארץ ובחו"ל מה אפשר לקחת איתי ולא יתקלקל מה אפשר לקנות בפיצוציה? כשאני נסעתי לחו"ל, אני לקחתי הרבה פריכיות אורז, מנות חמות (באופן עקרוני, במנות חמות ישנו זיהום משני של גלוטן בשל ייצורו בסביבה לא נקייה מגלוטן), פיצוחים, אפשר גם לקנות קופסאות שימורים קטנות של פרות אותירס, אפונה וכו'.
בגרעינים יש גלוטן ? בפיצוחים אכן קיימת בעייה כיוון שמקמחים הרבה פיצוחים, לכן חשוב לקנות פיצוחים בשקיות סגורות ולבדוק את הרכיבים- אם מכיל קמח, או עמילן (שלא מצוין סוגו) - אז אסור. אני מקווה שעזרתי, אני ממליצה לך להירשם לעמותה ולהיעזר בקו החם של העמותה-03-6781481. בנוסף ישנו האתר של העמותה-www.celiac.org.il. אשמח לענות לעוד שאלות, ולדבר באייסיקיו אם תרצי.
 

glutenfree

New member
מוצרים ללא גלוטן GlutenFree.co.il

שלום אנה, באתר האינטרנט www.glutenfree.co.il תוכלי למצוא מגוון גדו של מוצרים, כולם ללא גלוטן. בין היתר אנחנו מחזיקים באתר מגוון רחב של גרעינים שעליהם שאלת.
 
למעלה