יש לי שאלה קצת אינפנטילית...

יש לי שאלה קצת אינפנטילית...

למה אתם אוהבים את סאם41? (אני גם אוהב אותם , שלא תחשבו משהו אחר...)
 

podgirl

New member
../images/Emo66.gif

היי מה המצב אני דורין אתה לא מכיר אותי אבל לא משנה בקשר להודעה שלך גם אני לא מתה על סאם 41 אבל הם בסדר אבל לפניי שאתה שואל למה אוהבים את סאם 41 למה שלא תשאל את עצמך למה את אוהב את לינקין כי בוא נגיד ככה, הם מוכשרים לאללה ויש להם מוסיקה טובה...אבל אין להם שום ייחוד! וזה מה שחסר להם, יש להם אחד שעושה ראפ וככה הם מראים שהם יודעים לנגן ראפ מטאל, יש להם אחד שעושה רוק אלוקטרוני, אחד ששר, אחד על הבס, אחד גיטריסט, אחד בתופים למען השם יש להם 6 אנשים בלהקה! אתה לא חושב שיש כאן קצת יותר מידי?...
 
אני חושב ממש להפך!

זה מצוין שיש 6 אנשים בלהקה! כך יש יותר גיוון! כפי שאמרת , הם יכולים לשלב הכל: רוק , ראפ מטאל , אלקטרוני... זה מה שטוב בהם... זה והצרחות של צ´סטר... :)
 

SkateBoy

New member
../images/Emo45.gif

אני אישית אוהב את סאם בגלל כל מיני סיבות... אה..וגם אני עכשיו עוד יותר מתלהב מהם אחרי שהם הוציאו את הדיסק הענק הזה! בעיקר בגלל שהם נוטים עכשיו למטאל...(בערך)! השירים החדשים שלהם ממש יפים (בעיקר My Direction) אבל לא רק הוא... חוצמזה אני גם אוהב את זה שהם 4 אנשים ויש 2 אנשים עם גיטרה כי ככה הם יכולים לנגן יותר כשרוני ופחות פאוור-קורדס... גם השירים הישנים (All KIller No Filler) שלהם מצוינים מאוד! כמו למשל: Makes No Difference או: Fat Lip בקיצור! להקה גדולה...אה...שכחתי עוד משהו :)... אני גם מאוד אוהב את השטויות שלהם (במיוחד של סטיבו) הם משוגעים כאלה וזה מצחיק... יש עוד כמה סיבות אבל אני לא רוצה להרדים את האנשים שבפורום :)
 
למעלה