יש לי שאלה..

יש לי שאלה..

למה לא עושים איזה אירוע ככה לקחת מקום ולהביא את כל הקפואריסטים בארץ ולעשות הרבה מעגלים באותו מקום כמו בברזיל.. אגב ולא חסר קפואריסטים בארץ..
 
את קפואריסטית?

בכל אופן בגדול יש הרבה ארועים של טקסי קבלת חגורות שאז מגיעים הרבה קפואריסטים מכל הארץ! ב.יש ארועים שמגיעים אורחים ואז גם יש! ויש גם מדיי פעם תחרויות ואז ממש באים מכל הארץ!
 

cobra velha

New member
חחחחח קפואריסטית

דבר ראשון הוא בן :-\ דבר שני הוא דיבר על אירועים בין קבוצתיים ולא על קבוצה ספציפית שעושה בטיזאדו כמו אבאדה או CDO לדוגמה. ותכלס הסיבה היחידה היא שבכללי למרות שאף אחד לא ממש אומר את זה, אנשים לא אוהבים את מי שלא בקבוצה שלהם בדר''כ, ויש נטייה לאלימות(עד כאן זה דווקא סבבה
). הבעיה שלא כמו בברזיל אנשים לא יודעים לפתור בעיות בינם לבין עצמם ואז יקרו אחד משניי דברים: 1) קטטה המונית S: (חחחחח יכול להיות מגניב דווקא). 2)יערבו משטרה- שזה סתם מעפן וחבל. ולמה? כי מישהו מסכן קיבל טיזורה??? הודעה: אין לקחת ברצינות משהו מדברי הכותב, הוא היה מסטול תחת שרשם את זה.
 

ailag

New member
תלוי אילו אנשים

רוב או כל מי שפה דוקא אוהבים גם את מי שלא בקבוצה שלהם, אבל זה לא אומר על שאר האנשים לצערי. על מקרי אלימות בין קבוצות לא שמעתי (רק על מקרים מפעם פעם..) אבל ראיתי קצת על אנשים את הקטע הזה שלא אוהבים קבוצה אחרת. בשקט בשקט ככה. והיתה לנו הודה בין-קבוצתית במפגש ההוא.. בפעם היחידה שפספסתי חצי מפגש :p
 
עדיין אין פרטים...

אבל נראה שהם רצינים הם גם אמרו שישתדלו שלא יהיה בשבת שכולם יוכלו להשתתף
 
למעלה