כאבים במרפק לאחר טיפול במוקסה

funicular

New member
כאבים במרפק לאחר טיפול במוקסה

טיפלתי במטופלת שלי במוקסה (tiger warme)לאחר הטיפול היא התלוננה על התלוננה על כאבים עמומים באיזור זה. האם יש קשר בין מוקסה לכאבים עמומים?
 

michal007

New member
כאבים במרפק לאחר טיפול מוקסה

הי, טוב יכול להיות שעוררת שם משהו שהיה תקוע וזאת ראקציה, כמה זמן כבר המטופלת סובלת מהכאב העמום לאחר הטיפול? יכול להיות שיש שם חוסר במפרק (אבל זאת רק השערה שלי אין לי הרבה ניסיון בזה) וחסרים פרטים נוספים על המקרה.
 

שמש א

New member
האם אתה מטפל ברפואה סינית?

אם כן, אז בטח תבין את מה שאכתוב. במידה והיתה במפרק בי סינדרום של לחות חמה (DAMP BI) או חום (HEAT BI), מוקסה עלולה להחמיר את המצב. היתכן כי מדובר במעורבות של חום? שבת שלום, שמש
 
תפוז Live ../images/Emo66.gif../images/Emo163.gif ../images/Emo98.gif

המועצה הלאומית לשלום הילד, אשר נוסדה בשנת 1980, היא הגוף הותיק והגדול מסוגו בישראל, העוסק במכלול הנושאים של זכויות הילד. ייחודה בפעילות כוללנית ומקיפה למענם של כל הילדים בישראל - בלי הבדל דת, גזע ומין. המועצה עוסקת בל תחום אפשרי כולל: חינוך, בריאות, מצוקה, התעללות, משטרה ועבריינות, חקיקה ומשפט, תקשורת וצרכנות ותחומים רבים נוספים. המועצה פועלת כשדולה וכארגון סינגור, אך במקביל מקיימת גם מרכז משפטי, מרכז מחקר, מרכז חינוך והדרכה ומערכת של פרוייקטים חדשניים. ד"ר יצחק קדמן מהמועצה הלאומית לשלום הילד יתארח היום ב-15:00 בפורום אלימות. אתם מוזמנים כבר עכשיו להכנס לפורום ולהשאיר את שאלותיכם...
אל תשכחו לדרג את המצעד הרשמי של ישראל באינטרנט- "הקופסה".
 
../images/Emo107.gifהחבר הטוב ביותר...תפוזLive

נח בראון, מנהל המרכז הישראלי לכלבי נחייה לעיוורים, יתארח היום ב-19:00 בפורום חיות מחמד. אתם מוזמנים להכנס כבר עכשיו לפורום ולהשתתף בדיון, או להשאיר שאלותיכם בנושאי אילוף כלבי הנחייה, ופעילות המרכז.
 
למעלה