כיוון הצתה
יש לי חיפושית במקור 1300 (שתי יציאות) לאחר החלפת בוכנות וראשים ל - 1600 (אני לא יודע איזה מודל מאחר שהחלפתי בלוק מנוע באיזשהו שלב) אני משתמש באקדח הצתה כבר הרבה שנים (ללא קידום הצתה) על הפולי יש לי שני חריצים . באמצעות האקדח אני ממקם את החריץ השמאלי במרחק של כ-1.5 ס"מ משמאל לחיבור של שני חלקי המנוע, למרות שהתיאוריה אומרת שיש לעשות זאת מול החיבור בדיוק. את זה יישמתי לאחר שראיתי מכונאי שכיוון לי כך את האוטו . כתוצאה מכך המנוע נוסע חלק ושקט יותר ,מגיב באופן מיידי וזריז ולמנוע עוצמה רבה יותר.האם קידום הצתה בשיעור כזה גורם לנזק למנוע , היכן בדיוק מומלץ בפרקטיקה למקם את הסימון הנ"ל (אני מעוניין לקבל את התשובה במונחים של מרחק בס"מ ולא במעלות כפי שמציינים בדרך כלל) האם חשוב נפח המנוע או שנת הייצור לצורך ביצוע הכיוון?
יש לי חיפושית במקור 1300 (שתי יציאות) לאחר החלפת בוכנות וראשים ל - 1600 (אני לא יודע איזה מודל מאחר שהחלפתי בלוק מנוע באיזשהו שלב) אני משתמש באקדח הצתה כבר הרבה שנים (ללא קידום הצתה) על הפולי יש לי שני חריצים . באמצעות האקדח אני ממקם את החריץ השמאלי במרחק של כ-1.5 ס"מ משמאל לחיבור של שני חלקי המנוע, למרות שהתיאוריה אומרת שיש לעשות זאת מול החיבור בדיוק. את זה יישמתי לאחר שראיתי מכונאי שכיוון לי כך את האוטו . כתוצאה מכך המנוע נוסע חלק ושקט יותר ,מגיב באופן מיידי וזריז ולמנוע עוצמה רבה יותר.האם קידום הצתה בשיעור כזה גורם לנזק למנוע , היכן בדיוק מומלץ בפרקטיקה למקם את הסימון הנ"ל (אני מעוניין לקבל את התשובה במונחים של מרחק בס"מ ולא במעלות כפי שמציינים בדרך כלל) האם חשוב נפח המנוע או שנת הייצור לצורך ביצוע הכיוון?