כל הכבוד למי

כל הכבוד למי

שהוסיף את שמו לבנק הטיפולים . להזכירכם אנו אוספים טיפולים בחינם או בתשלום סימלי של 5 שקלים או מקסימום עד 15 שקלים במטרה שאנשים ללא אמצעים הזקוקים לטיפולים יוכלו לקבלם . לאחר שתצטבר רשימת מציעים תועבר ידיעה מסודרת לכל הפורומים .
 
אם יורשה לי..

הופתעתי שדווקא מנהלות הפורום ,שמאוד מעודדות טיפולים בעלויות נמוכות לא מהוות דוגמא אישית וטורחות לנדב את עצמם גם כן..
 
ביקורת

ביקורת ענינית(?) ראוי שלא תעשה בעילום שם מנהלות הפורום מקדישות 15% מזמנן באופן קבוע לפעילות למען הקהילה בהתנדבות מזה שנים . תודה לך
 
הפתעה

אם היית מבררת היית יודעת שמנהלות הפורום מתנדבות באופן קבוע ומעבר לטיפולים ללא תשלום עושות עוד פעולות התנדבותיות רבות. אז...בפעם הבאה לפני שאת מופתעת כדאי שתבררי.
 
הי הי לא לכעוס..

הכוונה היתה לביקורת בונה , גם כאנונימית - תרצו תקבלו , לא תרצו - לא תקבלו.. קודם כל הכבוד על תרומתכם לקהילה ! שנית אני הייתי מצפה ממנהלות פורום שיוזמות רעיון יפה שכזה לצרף את שמם גם אם זה יגדיל את תרומתכם ל 20% ... עיניין של דוגמא אישית , אף אחד לא מכיר אתכם ואת מעשיכם - ונראה לי ראוי להיות בראש הרשימה ולא רק כיוזמות.. זהו, צר לי אם פגעתי בכם , זו לא היתה הכוונה. ואנונימיות היא דרך חיי..
 

arietimor

New member
הי-הי-הי-אנונימית-חצופה-21-ולא למדה

אנונימית חמודה, אין לך מה לעשות. ללמד גדולים ממך, גם לתת עצות. הילדים של היום, לא מחונכים. רק ניגבו את החלב, כבר מחוצפים. אם את מתביישת בשמך ודאי יש לך סיבה ? על כן אני פה מתנדב לערוך לך כאן שיחה ! לידיעתך חמודה מטבע הדברים היום לא נותנים לנהל כזה פורום- בלי כל כישורים ובצורה מאוד מיקרית כל אחת היא דוקטורית !! גם ורד גם רחל אבקש לא לזלזל נבקשפה לברר מה מציק לך בדיוק ניתן לך עיצה ונוציא לך תג'וק אחוזים את יודעת עושה גם חשבון בואי נגשים את אותו רעיון באם את מטפלת עם יכולות בואי עשי יחד גם עזרי לי לטפל בחולים בסרטן נעשה זאת ביחד בצורה מעשית אז תדברי על הדוגמא האישית אולי זה קורא ולא במקרה שאת צריכה שיעור תביני אז כמה טעית-- ומה כל הסיפור-! אם פגעתי בך אבקשך סליחה- אם כרגע הבנת הכל אחרת - אז באתי על הברכה- ולסיום רק אומר אנונימית חמודה- ברוכה תהיי כל יום ויום- תמיד תהיי שמחה.
 
נחמד..

אבל עדיין חושבת שכשמרימים פרוייקט יש מקום לעמוד בראשו ולא לעודד וירטואלית. אינני חצופה , ומאמינה שאינך יודע עלי מאומה כולל גילי מקצועי וסך השעות שאני תורמת למדינה ולזקוקים לעזרה. הסיבה לאנונימיות היא התחושה הקשה שאני מקבלת מהפורום כשמישהו מעביר ביקורת ולו מתוך רצון לשפר את הפורום החביב הזה. בתור משתתפת - לא רציתי להשרף , עכשיו אני פשוט כבר לא רוצה להיות משתתפת.. תהנו לכם , ותאכלו את מה שאתם מבשלים... אנונימית שהיתה ולא נהנתה..
 

arietimor

New member
"נחמד" בשם דגל האהבה והשלום../images/Emo39.gif

היום ה-9 לפברואר יום השלום הבינלאומי עם שבעים שליחים של אור ואהבה מכל העולם בראשות ג'יימס טווימאן אנו עשינו מדיטציה לשלום ארצנו ולשלום כל העולם. השמש וגשמי הברכה ליוו את דרכי למדיטציה, בכרכור בחברת הילרים רבים. רבות דובר על השלום. השלום בא מבית ,מתוך הלב פנימה ...... בואי נשלים ונעשה טוב ביחד מטרתנו להגביר את כח הריפוי הרוחני. מחר אני מזמין אותך לפגישה מחר יום שני בשעה שבע בערב בבית ליגת נשים ר"ח המלך ג'ורג' 37 ת"א המפגש של חוג ידידי ברונו גרונינג הכניסה חופשית באים לפגישה כל אלה שזקוקים לכח הריפוי- מטפלים ומטופלים. נשמח לארח אותך ואת כל חברי הפורום.
 
למעלה