כשפגשתי את אלוהים

natiad

New member
כשפגשתי את אלוהים

בסרט אנחנו אוספים סיפורים של אנשים לפי נושאים שונים הקשורים לאלוהים. מדי פעם אני פונה אליכם ומבקש חלומות על אלוהים, סיפורים על אלוהים וכו'. והפעם - אלו שזכו לפגוש את ה'.... המשיכו את המשפט "כשפגשתי את אלוהים..."
 

LoveBeing

New member
יותר נכון- "כשהרגשתי את אלוהים..." ../images/Emo9.gif

הסיפור שלי מאוד יפה דווקא... זה התחיל דוקא עם ספר של גורו בהודו שאמר שהוא אלוהים.. אבל בסופו של דבר מצאתי את אלוהים שלי שטיילתי במדבר בערבה.. הייתי גר בקיבוץ ליד וכמעט כל יום הייתי עושה לי טיול ומתחבר לרוחניות שבי. זה היה תהליך הדרגתי שהרגשתי יותר ויותר אהבה אליו ובתוכי, וגם עם הזמן הרגשתי את האהבה שלו אלי.. בו זמנית. נרגשתי אותו בתוכי ואיתי כי אלוהים הוא אהבה!
ואני כותב את זה שוב ושוב בכוונה..
שאנשים יבינו כמה זה פשוט.. למרות שיש עוד הרבה מעבר. וזה כבר חיים שלמים ללמוד את החכמה הפנימית הזאת. כל האמת נמצאת מבפנים וכולנו יכולים למצוא אותה. כל יום אני מדבר עם אלוהים ומרגיש שאני איתו. וכמו שאני יכול- כל אחד יכול! השאלה היא כמה הלב שלנו פתוח.. וכמה אנחנו רוצים להאמין ולקבל זאת. זה לא משהו שהוא חובה וחייבים לעשות- זה פשוט משפר את החיים כל כך, ונותן לנו מטרה ופשוט ביטחון. מישהו שתמיד איתנו. ושאנחנו לא לבד.
זה גם חשוב לפי דעתי להאמין באלוהים כי זה להאמין בביחד של כולנו. הרי אין אלוהים שם ואנחנו פה.. אלוהים הוא בכל מקום, זאת אומרת שהוא בי ובך ובכל כולם!
זה מבחר בינינו ומזכיר לנו מה הכי חשוב. לא מה שבראש שלנו ובמה שאנחנו מאמינים ובאיזו דרך בחרנו- אלא פשוט מי שאנחנו! וכולנו מחוברים וכולנו אחד. לא צריך לחשוב ולנתח כל דבר, פשוט צריך להרגיש! ואז כבר מבינים הכל. האמת ואמונה מתחילה בלב, לא הפוך!
חיבוק גדול ויום טוב!
גיל
 

natiad

New member
אהבתי את הגישה

אהבתי את הגישה. אהבתי את המוסיקה הנעימה של הדברים. יכולתי להזדהות עם הרבה מהדברים. תודה ששיתפת.
 

אנואל

New member
אלהים הוא אהבה ואלהים הוא ספר שכתבה

יעל רוחמה עמית לילדים...
ב-2003 ...בהוצאת גל בע"מ...
ישראל אנואל
 

LoveBeing

New member
אנשים שחוו חוויות כמעט מוות ראו את אלוהים!../images/Emo41.gif

הם הכתובת הנכונה בשביל לראיין אנשים שבאמת ראו את אלוהים..
שכחתי לציין שבעצם ככה המשכתי להתחבר ולהאמין באלוהים בצורה יותר חזקה. אני מאוד מאמין בסיפורים של האנשים האלו כי הם מיליונים ברחבי כל העולם, וכולם מספרים דברים אוניברסאליים על אלוהים, אהבה ומהות החיים. כתבתי על זה רשומה בבלוג שלי ואשים קישור למטה. אני שם עוד שני קישורים של אתרים מעולים בתחום. ויש שם סיפורים פשוט מדהימים!
בקישור הבא: http://www.allaboutchristian.com/spirituality/index.html יש סיפור של אדם מדהים בשם כריסטיאן אנדרסון
בחווית כמעט המוות שלו הוא מספר על הפגישה שלו עם אלוהים.. זהו סיפור מדהים. גם המוסיקה שמתנגנת באתר..
ושווה להשקיע ולקרוא כמה שיותר...
מקווה שזה חשוב למישהו!
באהבה, גיל
 
AGAG801 הכינוי הוחלף ליש מאיין ותשובה לגיל

החלום שחיוותי היה כמו מציאות והנושא היה מציאות שהייתי מוטרד בה החויה היתה לא מוות אלא פגישה עים נותן פיתרונות שהוא מלאך מתכתי גדול ואומנם הרוגע שלאחר חלום זה היה להרבה זמן אני נאחז בחלום זה עד היום מכיוון שבאמת כך היה כל אחד קיבל את המגיע לו וזה לא תמיד לטובה לפעמים לקבל משמיים את מה שמגיע זה גם ללמד אותך לקח על מנת שתעשה תיקון ואני מאושר שניתנה הזכות לעשות תיקון .אך כמו כל בני האדם אני לא אוהב "שדברים הולכים קשה" לא בא בקלות .אז להזכירך מהחלום הבקשה הייתה שכל אחד יקבל את המגיע לו ואחרי 5 6 שנים אני יכול לומר כל אחד קיבל את המגיע לו ועתיד עוד לקבל .ואחרי ימים מיספר מחלום זה חלמתי שפגשתי את עצמי ממש כמו מול מראה רק במציאות נחרדתי מאוד שראיתי שראיתי בחלום איך אני מתנהג ועד היום אני משנה את הסגנון היתנהגות אז בשבילי חלומות משקפים מציאות ואים החויה של החלום תופסת אותי חזק אני נהנה מהחלום. ואני יודע לדעתי שאלוהים הוא הלכה למעשה המציאות . שביכולתנו לשנות את המציאות עד גבול מסוים שבו אלוהים שהוא ההוה לדעתי {הוה נבנה על ידי העבר} משנה דברים או מצבים עבורנו על מנת שנמשיך בדרכנו הישרה או לצערי הרעה .אז הלוואי ואני יחווה עוד חלום שכזה שבו אמצא תשובות לשאלות פרטיות או חששות גדולים שבליבי.
 
למעלה