כתבה על חיבוריות לקו האליזבת ותדירות בדרום מזרח לונדון

Ccyclist

Well-known member

עיתון מקומי, אולי של Deptford עלה בפייס. התלונה הגדולה היא שהשירות הלולאתי באחד מקווי הרכבת הפרברית בדרום מזרח לונדון קוצץ לשירות שיא בלבד בגלל הוירוס ולכן אין לאזור חיבור מסילתי טוב לקו האליזבת'.

המפה מראה את האזור בדיאגרמה המסילתית. הקווים בכחול הם קווים פרבריים של חברת Southeastern שמקורם בתחנות הטרמינל קאנון סטריט שבסיטי, צ'ארינג קרוס בווסט אנד (מעל לתחנת התחתית באותו השם שנתנה את שמה לענף של הקו הצפוני) ו-ויקטוריה שטיפה מערבית למרכז העיר אך משרתת את ווסטמינסטר וקנזינגטון. השירות הפרברי בקווים אלו חוזר לעיר אחרי הלולאות שבמפה, אך השירות הארצי יוצא בעיקר למחוז קנט. החברה מפעילה גם את רכבות ה 300 קמ"ש לסט' פנקרס במסלולים הארציים לקנט.

הכתבה מתלוננת שמפעילת הרכבות נאלצה להוריד תדירויות בגלל הוירוס וסובסידיות ממשלתיות מופחתות. כתוצאה ההתאוששות של קוויה אינה מזהירה. בהשוואה מובאים נתוני האוברגראונד וה DLR של TFL שהנסועה בקוויהם גבוהה יותר ממה שהיתה ב 2019 - התאוששות אל מעבר לרמות שלפניו, התאוששות מרשימה ביותר משוב שהיו תחזיות שקווים אלו יאבדו נסועה לטובת קו האליזבת'. יתכן שחלק מההתחזקות במערכות אלו נובעת ממעברים מקו האליזבת' שמחבר תחנות מפתח במערכות אלו (סטראטפורד, קאנרי וורף) לווסט אנד במהירות ויעילות שלא היתה אפשרית בעבר וממש מקווצת את המרחקים בין הפרברים הרחוקים במזרח ומערב העיר למרכזה.

אינני יודע בדיוק מתי תדירות האוברגראונד הוכפלה פי 3 ממה שהיתה בשנות ה 2000, אבל גם השיפור הזה תרם וודאי להתאוששות. לפני שנתיים תיכננתי נסיעה באוברגראונד והתדירויות עלו משמעותית - בליבת קו צפון לונדון יש כיום רכבת כל 5 דקות לעומת 15 בעבר, קווי צפון לונדון - ריצ'מונד וקו מערב לונדון המרכיבים את ענפיו המערביים נוסעים בתדירות של פעם ב 10 דקות כל אחד, כשבתחילת שנות האלפיים קו מערב לונדון היה חצי שעתי.

ככה זה - כשמפעילים תדירות טובה הנוסעים באים, כשמפעילים תדירות נמוכה הנוסעים מבוששים לחזור וקישורים חשובים נפגעים.
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_20240413-114203_Adobe Acrobat.jpg
    Screenshot_20240413-114203_Adobe Acrobat.jpg
    KB 559.6 · צפיות: 2
למעלה