לא יודעת איך לצאת מזה

kinley

New member
לא יודעת איך לצאת מזה

סוף סוף זה באמת קורה ובתוך ערמת השחת הופיע פתאום "מישהו נורמלי" כאילו ...ממש נורמלי ברמות מטורפות
ודווקא שם אני שמה לו כל מוקש אפשרי והורסת כל סיכוי למשהו אמיתי ........
 
את רצינית בשאלתך?

"מה יצא לי מזה"?... אם תשלחי את הבחור לכל הרוחות - לא יצא לך כלום... אם תאמצי אותו אל ליבך - מן הסתם יכנס לך משהו... טוב, אני מקווה.
 

kinley

New member
רצינית לגמרי כש...

שאלתי אותך מי יצא לי מזה אם אפרט אסביר ואנמק זה לא היתה שאלה לגביו.... ונו ממילא הרסתי כבר הכול תודה בכל מקרה.
 

star2o

New member
אל תצטערי....

יש מלא דגים בים הגדול.... הלך אחד יבואו אלף אחריו ,חחחההה
 

רות 2

New member
מקרה קלסי של נקבה שחושבת שמגיע לה

הכי טוב (ונכון מגיע לה הכי טוב!1! )רק שכאשר זה מגיע ,ועוד בלי סוס לבן... הילדה הקטנה שבה, חסרת הביטחון יוצאת החוצה ותוקעת ונתקעת בגלל שאלה מה יצא לי מזה.... יצא זיון ניפלא.. תצא אולי זוגיות מיוחדת.. תתפתח חברות וידידות מדהימה יצא עוד שיעור לחיים אבל מה שיוצא ..כשי תוקעים זה סתם הלקאה עצמית.... תהני ממנה
 

kinley

New member
את יודעת מה?

הפעם אני אזרום איתך..... נכון! חש חלקים נכונים במה שכתבת.... כל מה שכתבת לגהי חוסר הביטחון כנראה אמת. היה שלב שמצאתי את עצמי אומרת לחברה :"אבל הוא כזה חתיך מה הוא צריך אותי בכלל!? הרי הוא יכול להשיג פי אלף יותר כוסיות ממני".... וכשהיא ענתה : "למה מה חסר בך? את נראית מעולה" פתאום נזכרתי שכנראה זה נכון ולרגע שכחתי את זה..... מצד שני מה לעשות ובניגוד לשאר חברי הפורום אני לא מעונינית שיצא לי מזה זיון ולכן הרבה יותר חשוב לי לוודא שהוא שם מהסיבות הנכונות.... ולצערי מניסיון חיי למדתי להקשיב לאינטואיציות שלי וללמוד שגם אלו שהצהירו "שאני מענינת אותם ברמה אחרת" ושהם "רוצים קשר אמיתי" והם "באמת אהבו אותי" (כמובן זה לא הפריע להם להצהיר את זה גם כשבסינגפור אנקרה ואיסטנבול חיכתה להם מישהי אחרת בו זמנית) לא באמת התכוונו לזה... ולמזלי היה לי גם מספיק שכל לא לשכב איתם. כנראה שהפעם אותו דבר.
...... יהיה קשה להפתיע אותי.
 

kinley

New member
ודבר נוסף ואחרון...

כן אני חושבת שמגיע לי הכי טוב אני בטוחה שמגיע לי הכי טוב אני יודעת שמגיע לי הכי טוב ואני גם אעמוד על זה! ומצד שני אני גם הדבר הכי טוב שיכול לקרות למישהו אין הרבה כמוני! ואני מוכנה לחתום על זה! (ואולי זו גם הסיבה שהוא חייב להיות טוב לא פחות ממה שאני יכולה להביא למערכת יחסים)
 

אטיוד5

Active member
לאף אחד לא מגיע.

ועצם העובדה שהוא חושב שמגיע לו מראה שלא מגיע לו. לגבי מ"הסיבות הנכונות" - זיון הוא גם סיבה נכונה. ממש כמו אהבה אמיתית. אין האחד גורע מהשני וההפך אפילו עוד יותר נכון - האחד מעצים את השני.
 

רות 2

New member
למה לא?

כשאתה נכנס למסעדה אתה לא מבקש הכי טוב שמגיע לך עבור כספך במערכת היחסים שלך אתה לא חושב שמגיע לך היחס הכי טוב תמורת הטוב לא פחות שאתה נותן מעצמך עניין של: קח ותן במערכות יחסים.. החלט ,ושלם על כך את המחיר.. יחס גורר יחס "מגיע לי הכי טוב" זאת שאיפה שמגיע לו לאדם לשאוף אליה ולתת תמורה(לא תמיד בקשר ישיר לחומריות ופיזיות )
 

אטיוד5

Active member
כשאני נכנס למסעדה

אני מצפה לקבל תמורה הוגנת. לא את "הכי טוב". לא מגיע לי "הכי טוב". מגיע לי רק מה ששילמתי עבורו.
 

kinley

New member
תפרשן ... כי בטח לא הבנתי

לאף אחד לא מגיע? מה? ואין לי שום ויכוח או הסגה על מה שכתבת - כל אחד והשקפת עולמו. ואת שלי אתה כבר מכיר!
 

אטיוד5

Active member
תרבות "מגיע לי" ...

היא אחת מהחולות הרעות של עולמנו. לא מגיע שום-כלום. כל דבר צריך להשיג.
 

kinley

New member
ידעתי ש.....

אין בנינו מחלוקת שהרי: "בגלל שאני יודעת שמגיע לי הכי טוב אני גם אשיג את זה
" עכשיו הסתדרנו?
 

אטיוד5

Active member
כמעט

"אשתדל להשיג את הכי טוב שאני יכולה" - זאת האמירה הסבירה. בדרך את יכולה שלא לעמוד בציפיות של עצמך ולהפסיק לנסות, או להפך, להשיג אפילו יותר טוב ממה שציפית ואז לומר - מה שהשגתי הוא כנראה מה שמגיע לי או שסתם שפר עלי מזלי, אני לא מתלוננת.
 

kinley

New member
עדין לא החלטתי האם

בהודעה שלך יש אלמנטים דיכאוניים או שמה באישיות שלך. אני רחוקה מלהבין בצפונות הנפש אבל מהניסיון שלי בניהול תשושי נפש למדתי שאחד האלמנטים אצל אנשים הסובלים מדיכאון קליני הוא התחושה של חוסר אונים, של "אי אפשר", או ... לא ניתן או כל תחושה שלילית שמתארת חידלון או שנתפסת כאי ברת ביצוע... ודי מפתיע לזהות את זה בהודעה שלך.... למה שאני אחשוב שזה הכי טוב שאני יכולה??? הרי אתה יודע שאני יכולה הרבה יותר. למה לצפות לפחות כשאפשר יותר? מה פתאום שפר מזלי? אני הבנאדם האחרון שיכול לטעון שיש לו מזל. וכם כרגע אני מתלוננת על ההודעה המעצבנת שלך! לילה טוב....... או שבעצם כבר בוקר. (וודקה ביום א'- לא ממש מומלץ!)
 

אטיוד5

Active member
לא אמרתי ש"אי אפשר", להפך

מה שאת משיגה הוא מה שאת יכולה להשיג - כך זה בדרך כלל. לפעמים, בפוקס, את משיגה יותר. לפעמים את משיגה פחות. אבל בכל מקרה לא "מגיע לך" סתם ככה. מה שמגיע בזכות, תפאדל. בלי זכות אין מגיע. ובטח שלא מגיע בגלל שאת רוצה. כל אחד חושב שמגיע לו. בזכות מה? מה הוא כבר עשה שמגיע לו? למשל, לי מגיע אותך? אני לא חושב. לא עשיתי שום דבר לשם זה. לא עמלתי, לא ניסיתי. אז למה שיהיה מגיע לי? אין לי זכויות "מגיע לי" בעלמא. לאף אחד אין.
 
למעלה