לא יודעת אם זה המקום המתאים אבל

kriz

New member
לא יודעת אם זה המקום המתאים אבל

אני רוצה לקחת את אמא שלי ליום ספא באזור המרכז. התכנון הוא לארוחת בוקר + מסג' כלשהו האם יש למישהו המלצות? אחלה פורום, דרך אגב אורית
 

lavendula

New member
מה זה מרכז?

הייתי בכפר שמריהו במקום שנקרא ספא מארוק והיה מדהים. מסז' מעולה באבנים חמות, המקום מעוצב בסגנון מרוקאי, מאוד חמים, עיצוב משגע, אווירה נהדרת... מעל הספא יש בית קפה וניתן לשלב את הבילוי עם ארוחת בוקר.
 

kriz

New member
../images/Emo51.gifאני בעקרון מחפשת מקום שהוא

בין אזור השרון לת"א. אשמח לעוד המלצות
 

The-Princess

New member
אההה...

אני הייתי לפני איזה שנה וחצי בספא בראשית ברמת השרון והיה מעולה... יום חמישי אני הולכתל וילה ספא שזה בתל אביב.. אם תרצי אני אגיד לך אח"כ איך היה... ויש עוד ספא בתל אביב IC ספא.. שאמרו לי שהוא טוב... אבל זה בסגנון של אמרו לי ואני לא יודעת איך זה באמת... ועוד אחד שאמרו לי שי גרינברג ברמת החייל
 

kriz

New member
../images/Emo51.gifגם לך.

אני אשמח אם תודיעי לי אחרי יום חמישי איך היה. והכי חשוב - תהני
 

kiniret

New member
כמה הצעות

אני ממליצה בחום על וילה ספא בת"א... קיבלתי מתנה מסאג' מפנק במסיבת רווקות שלי והיה מדהים. כמו כן שלחתי את אחותי ביום הולדתה לספא 2B (שי גרינברג), מין יום פינוק עם מסאג' וארוחת צהריים והיא מאוד נהנתה.
 

tiptip31

New member
שוברי ספא 1+1

אם את מעוניינת יש חברה שמוכרת שובראי ספא שאת מקבלת ספא זוגי במחיר של אחד. אם תרצי שלחי לי הודעה במסרים ואני אתן לך את הטלפון שלהם יש להם כל מני אתרי ספא שמשתתפים במבצע וזה ממש משתלם..
 
גליה 12 מבקשת לכתוב רק כפר ויתקין

את שאר העבודה (כמו טלפון ופרטים אחרים) תעשו לבד (כנראה בפורום אחר) לכן כולי צער שאינני יכול בגלל איסור הנקרא גליה12 לתת עוד פרטים על המקום.
 
למעלה