לא פנטזיה- מקרה.....

אשך- מט

New member
לא פנטזיה- מקרה.....

בוקר טוב אנשים!!! אני פשוט חייב לחלוק איתכם... לא יודע למה...זה בוער לי באצבעות (ולא רק!!!). אתמול הייתה חתונה של חבר, הכל היה רגיל עד שאני ואחת האורחות (חסוי) דיברנו לנו על הרקדנים שהיו בחתונה- שהיו אגב אחלה. הייתה אחת שדיי רדפה אותי ואני בתמימיותי ברחתי ממנה, עד שחבר שלי (כך גיליתי היום) "לקח" אותה ממני (טלפונים...דיבורים- אתם יודעי איך זה). ואז הבחורה איתה דיברתי אמרה שאחד הרקדנים ממש עושה לה את זה, אני בטוב ליבי רציתי לעזור ודיי דחפתי אותה לזרעותיו. אחרי שעה קלה ו"כמה" טקילות התברר לנו (לי ולה) שאנחנו שלישיה מוצלחת ברחבת הריקודים, אחרי עוד כמה טקילות הוא אמר לנו שהוא ממש מחבב אותנו (ואותי קצת יותר), אני נכנסתי למגננה הומופובית קלה אך הבחורה שחררה לי אותה מיד כשמשכה את שלושתנו לנשיקה משולשת (מול כל חברינו ההמומים והדודות שחטפו התקף לב!!!). העניינים התגלגלו משם מהר ופתאום X (הרקדן שאת שמו לא אגיד) נישק אותי לשמחתה הרבה של הבחורה שאיתנו ולתדהמתי הרבה וסגרנו ללכת יחד "הביתה". היא והוא הבטיחו מופע, ואני הבטחתי לצפות... אחרי עוד כמה טקילות (ודברים אחרים) מצאנו את עצמנו בשרותים כמו שלושה ילדים ב "5 דקות בגן עדן".... נסענו משם... לא ישנתי כמעט (אולי 15 דקות) ואני עכשיו בעבודה (מ 6:30 ) בבוקר ואני לא מצליח להרגע, אני מסוחרר למוות... היו אתמול הרבה תשובות אבל נשארה לי שאלה פתוחה אחת: "מה זה אומר???" עליי, בכלל, על אלכוהול, על מצבים שאנשים מגיעים אילהם בלי לתכנן, על מניות, על משיכה.... תגובות ובמיוחד תשובות יתקבלו בברכה יום טוב... האשך!
 

רב-און

New member
הי אשך

יודע בתחילת דרכי באינטרנט קראתי לעצמי "אשכיהו פינזקור" ולשאלתך אני במקומך בכלל לא עומד וחושב על זה כך,פשוט עשיתה נהנית זה נגמר ,שגעון זרום הלאה אם בכל זאת גילית שיצאת פה מהארון או משהוא אחר אז אתה כן חייב לעמוד ולעשות חשבון אבל אם כייף נטו זרום הלאה ממש ים של פנטזיות ובוא לספר רב-און
 

אשך- מט

New member
זה היה קטע של רגע....

היה מתאים וזה רץ. אני לא חושב שזה היה זז אם לא היתה איתנו בחורה. אבל היה מעניין- ומטורף למוות. במילה אחת פטריה(אנשים לשנן זו המילה הבאה אחרי "סוף הדרך"). היה לך שם יפה- זה טוב שגבר מחובר לאשכים שלו..
 

22 סמ

New member
הבעיה של רב און שלאשכים שלו

מחוברות נשים ולא הוא לא שנראה שרע לו או שהוא מקטר
 
למעלה