לא רוצה סקס....

אור1975

New member
לא רוצה סקס....

שלום לכם, בעלי ואני נשואים כארבע שנים + 2 בנות. בעלי בקושי רוצה לשכב איתי. אם אני לא באה ואומרת לו שהיום אנחנו עושים סקס אז מבחינתו לא לעשות סקס בכלל. לפעמים הוא מאונן מול המחשב. מה לעשות? אני יודעת בוודאות שהוא לא בוגד בי. אבל איך יתכן, שגבר בגין 33 בשיא צעירותו אפשר להגיד, לא ירצה סקס. וזה לא שאני שמנה או מכוערת או לא מושכת. אני באמת לא מבינה. נמאס לי ליזום . אפשר להגיד שבמשך 10 חודשים אחרונים שכבנו אולי 5-6 פעמים. אשמח לקבל את דעתכם תודה רבה, אור
 

bulb

New member
מזל טוב! בעלך נותן עבודה מהצד.

הוא לא רוצה סקס עם בחורה צעירה? או שהוא כן רוצה סקס, אבל עם מישהי אחרת (או מישהו, לכי תדעי), או שמשהו ממש דפוק אצלו. סקס זה חלק מהזוגיות, אצל חלק זה יותר משמעותי, אצל אחרים פחות, אבל בהחלט חלק חשוב. הפתרון - יעוץ זוגי. בהצלחה.
 

אור1975

New member
הוא לא נותן מהצד...

אין מצב שבעלי בוגד בי כי אני פשוט יודעת שהוא לא. כנראה שבאמת משהו דפוק אצלו. השאלה עד כמה ייעוץ זוגי יעזור והשאלה היותר גדולה היא אם הוא ירצה ללכת איתי לייעוץ בכלל
 

bulb

New member
האשה תמיד יודעת אחרונה

(או הגבר, תלוי למה וכמה). אם הוא אוהב ואיכפת לו - הוא יבוא לייעוץ. אם לא - לפרק את החבילה ובהקדם האפשרי לטובתכם ולטובת הילדים.
 

אטיוד5

Active member
קודמכל תבורכי על המשוואה

" שמנה או מכוערת או לא מושכת". שנית, וולקאם טו דה קלאב - זאת הטענה הכי נפוצה אצל גברים - אישתי לא יוזמת. ואני שואל, מדוע זה בסדר כשאישה לא יוזמת ולא בסדר כשזה הגבר. לגבי הפתרון, תעשי מה שגברים עושים בלית ברירה. הם יוזמים. אז תמשיכי ליזום, זה מה יש. ואחרי הכל את צודקת. זה די לא-נורמלי שהגבר לא יוזם. באמת שאני לא יודע מה הבעיה שלו. האם זה תמיד היה כך?
 
לך תדע...

אולי ה"בעיה" שלו היא שהוא חושק בסקס עם שמנה , רחמנא ליצנן
 

bulb

New member
פורים חלף עבר לו. להתחיל להחמיץ פיתות בפריזר.

 

אור1975

New member
נמאס לי ליזום....

די נמאס לי ליזום כל הזמן. אם זה יציאה, אם זה טיול, אם זה סקס. די נמאס לי ליזום. אני רוצה שגם אותי יפנקו ופתיעו . למשל בימי הולדת אני קונה לו מתנה ומפתיעה אותו בבילוי אם זה ארוחת ערב רומנטית או סרט טוב וכשלי יש יום הולדת אני לא מקבלת כלום מלבד מזל טוב לגבי הסקס אין לי מושג מה קורה לו. האמת שהסקס אצלנו אף פעם לא היה כל יום כל היום. אבל היה בהחלט שהיה.
 

bulb

New member
אז הסקס זה רק סימפטום.

יקירתי, כפי שאני רואה את זה עומדות לפניך שתי ברירות: יעוץ זוגי או לפרק את החבילה. את צעירה, משקיעה בקשר ולא מקבלת כלום בתמורה. זה פוגע בך ובצדק. אם הוא לא מסוכל להעריך מה יש, אולי הוא יעריך כשלא יהיה לו. כל יום שעובר רק פוגע בך יותר, אז לא לבזבז זמן ולטפל בבעיה ASAP. בהצלחה.
 

gaal2

New member
תרשי לי להציע ....

את צריכה לגרות אותו ...להראות לו עד כמה את יכולה להיות סקסית וחושנית את צריכה להראות לו שאת יכולה להיות יותר מהתמונות שמגרות אותו במחשב....אני מצטער שאני מוכר את עצמי אבל זה עובד. אני מציע לך להצטלם ולהכין לו אלבום או מצגת של תמונות שלך...תמונות שיעורורו אותו ..יעשו לו חשק...כשהו יראה את התמונות הוא לא ירצה לצאת מהמיטה איתך...זה עבד אצל כל הנשים שכבר צילמתי....אם תרצי יותר פרטים : [email protected] בהצלחה
 
תומכת נלהבת- לצערי

בעלי כל כך התרגל שאני היוזמת והמפתיעה שזה הפך לשגרה ומצידו אין מאמץ אפילו גילתי שהוא הקטין ראש במהלך השנים וזה כואב יותר.
 

אורמור

New member
זה קצת מוקדם מידי

שוחחת אתו? אין סיבה בעולם שתוותרי על סקס בתדירות סבירה, כבר בגילך. זה שווה שיחה ואפילו יעוץ זוגי, סקס הוא חלק מהדבק של הנישואים אם חשוב לך הקשר, אל תוותרי.
 

Sunshine1000

New member
שלום לכולם... ולאור

פיר ? נראה לי שיש לנו בעיה דומה... גם אצלי אני זו שכל הזמן יוזמת, אם לא - אז אין...זה המצב אצלנו בשנים האחרונות. ובכלל גם לי המון פעמים אין חשק בכלל. כי בגלל שרבנו, התווכחנו, עייפים. רצוצים... או סתם נמאס. זה עבר מפעם בשבוע לפעם בחודש במקרה הטוב... גם אני לא יודעת מה לעשות...
 
שמעת על מצות נידה?

כל זמן שאת במחזור, ושבוע לאחר שהסתיים המחזור-אסור לו לגעת בך אפילו נגיעות אקראיות.. לאחר השבועיים האלה, את צריכה לטבול במקוה טהרה, ומובטח לך שתרגישי ככלה המובלת לחופה... אם תרצי פרטים, אוכל לעזור במסרים. תנסי את זה, רע לא יכול לצאת מכך... בהצלחה!
 

bulb

New member
טרקטור טוב חורש גם בבוץ

יש מצוות "ונתת בראש והיית אך שמח". אפשר לעשות את זה במקווה או בג'קוזי, אם זה מה שעושה לך את זה. אם תרצי פרטים - אשמח לעזור לך במסרים.
 

YUMMY MUMMY

New member
אני בעד אבל

מנסיון כשהבעל בדכאון גם מצוות נידה לא יעזרו, הצעתי לה לבדוק אם הוא מדוכא או מיואש או מוטרד...למרות שאני באמת בעד לשמור טהרת המשפחה
 
למעלה