לימודי רפואה סינית

לימודי רפואה סינית

אני מאוד רוצה ללמוד רפואה סינית והבנתי שהלימודים לא קלים ויש צורך להשקיע הרבה גם בבית וכאם ובעלת משפחה אני יודעת שאין לי היכולת להשקיע הרבה שעות ביום ללימודים וגם ימים שלמים מחוץ לבית. ורציתי לדעת אם אתם מכירים או יודעים באיזה מכללה או מקום אם יש כזה דבר ללמוד מהבית כמו אוניברסיטה פתוחה וכך לרכוש המקצוע . אני בת 46 אם זה משנה. אשמח לכל טיפ שאקבל , תודה ושבוע טוב לכם.
 
לימודי רפואה סינית

היי, בכל מכללה שתבחרי, הלימודים יוציאו אותך מהבית ויהיה צורך להשקיע שעות- גם בחוץ וגם בבית. אין אפשרות ללימודי בית, שכן למיטב הבנתי, כבר בשנה הראשונה לומדים לאתר את הנקודות, וכבר בשנה השניה מתחילים ימי קליניקה עם צפיות. מעבר לעובדה שרפואה סינית מתבססת על הפילוסופיה הסינית, מדובר גם על שפה חדשה, אבל גם על טיפול באנשים, ואת זה אי אפשר ללמוד בשלט רחוק. את יכולה לחשוב על אפשרות של פיצול הלימודים לכמה שנים (יותר מארבע), ואת יכולה לחשוב להתחיל "בקטן" ממקצוע מגע, שדורש פחות שעות נוכחות בכיתה (אבל עדיין ידרוש ממך עבודה ותרגול בבית). הצעתי היא ליצור קשר עם המכללות שנראות לך, להיפגש עם נציגים ולראות מה יש להם להציע לך. מצורף קישור למדריך לבחירת מכללה ללימודי רפואה סינית. למעבר למדריך לחצי כאן.
 

shovalili

New member
שלום תפוזינה0405

גם לדעתי , תדרש ממך השקעה מחוץ לבית ובבית גם בטיפולי המגע. השאלה היא מה מידת ההשקעה שאת מוכנה להשקיע. אני מכירה כמה מכללות אשר מציעות למידת טיפולי טווינא "בהשקעה" של פעמיים בשבוע להגיע למכללה (יום אחד אחה"צ 4 שעות + יום שישי ) מכירה מסלולים גם ללמידת דיקור בצורה הזו. לומר לך שהייתי מגיעה למדקר שלמד בשיטה הזו,בכדי לקבל אצלו טיפולים - לא, לא הייתי הולכת כי לדעתי זה חוסר אחריות וחוסר מקצועיות (מצד המורים- כמובן) לימוד רפואה סינית, מצריך זמן ללמידה והטמעה של: "השפה", "ההתנהלות" ו"צורת המחשבה", כל אלו שונים, בעיני כמובן, בתכלית מתפיסת העולם המערבית, ולכן חשוב ללמוד אותם, משמיעה,קריאה,צפייה וכמובן עשייה. אם הנושא מושך אותך (לכדי עיסוק...) אולי שווה לך להתחיל דווקא בקריאה של חומר, מאמרים, ספרים, כתבות, ואולי תגיעי למסקנה ששווה לך להקדיש את הזמן בלמידה. בהצלחה בהמשך הדרך שלומית
 

ינוקא1

New member
היי

זה בערך כמו ללמוד שחיה בהתכתבות (אצל מציל ידוע . . .). מה שכן , יש לא מעט שיטות שדורשות הרבה פחות השקעה מאשר רפואה סינית - וגם מהן אפשר להתפרנס.
 
האמת אתם צודקים ת

תודה לכם באמת הארתם את עיני אך כל מילה צודקת אכן צריך גם לראות ולהתנסות תודה על ההמלצות שלכם ואיזו מכללה עדיפה עליכם?.לדעתכם למי כדאי לי לפנות?? תודה.
 

RanLoel

New member
לימודים

כדאי לך כמובן להציץ בכתבה שיעל צרפה, היא יכולה לעשות לך הרבה סדר בדברים. מעבר לזה, מנסיון אישי, עשי סיבוב בכל המכללות ותראי איפה את מרגישה הכי בנוח. דברי עם מרצים, סטודנטים וכל מי שמוכן לדבר איתך. נסי לקלוט את רוח המקום. ההחלטה ללמוד רפואה סינית היא החלטה מחייבת. את עומדת לבלות שם ארבע שנים מחייך (ואולי יותר, אם תחליטי לפרוש את הלימודים לאורך זמן). כשתגיעי למקום הנכון עבורך, סביר שתרגישי את זה איפשהו באיזור הבטן.
בהצלחה, רן
 
עניין אישי

כיום אין את ה- מכללה האחת שאליה יש להגיע. יש מכללות טובות, יש היצע גדול, וצריך לבדוק מה מתאים. בנוסף, כדאי לברור על פי מיקום גיאוגרפי, זה נשמע שלך זה חשוב מאוד. כנסי לקישור ההוא שצירפתי לך במודעה הקודמת, יש שם רשימת מכללות וכל המידע שאת צריכה. ואם יש עוד שאלות- אנחנו כאן. בהצלחה, יעל
 
למעלה