לימוד ריפוי בעיסוק

תמו

New member
לימוד ריפוי בעיסוק

אני מתכוונת להתחיל ללמוד באוניברסיטה בשנה הבאה, ואחד הכיוונים שחשבתי עליהם הוא ריפוי בעיסוק. מהן אפשרויות העבודה לאחר מכן?
 

עטרה ב ט

New member
את יכולה לחפש כי לא מזמן שאלו

פה את אותה השאלה והיו תשובות מפורטות. בעיקרון, שורה תחתונה: עבודה יש, כסף אין.
 

addir

New member
לימודי ריפוי בעיסוק

לא הייתי הולכת ללמוד ריפוי בעיסוק בלי לדעת מה זה. אני מציעה לך ללכת לראות קצת קליניקות ומרפאות בעיסוק בעבודה. הלימודים מ-ד-ה-י-מ-י-ם וזה חשוב מאוד... עבודה יש ואפילו כסף (אם עובדים קשה), אבל לא הרבה. בריפוי בעיסוק ישנם 4 תחומים- פיזיקלי, פסיכיאטרי, גריאטרי וילדים. יש הרבה מאוד משרות קטנות (לא משרות מלאות, פחות מ-8 שעות ביום) במשרד הבריאות, משרד החינוך ומקומות פרטיים (פחות). בסך הכל צריך הרבה נשמה ורצון אדיר לעזור לאחרים. בהצלחה!
 

twilight

New member
שאלה לגבי ביקור במקומות עבודה

ואיפה ספציפית אפשר לבקר במרפאות או קליניקות, באיזור המרכז למשל? פשוט להגיע לשם ולשאול אם אפשר להסתכל?
 

עטרה ב ט

New member
על פניו נראה שיותר הגיוני

להתקשר קודם ולשאול אם אפשר בכלל......... וגם, נראה לי יותר עדיף לעשות את זה במקומות שיש בהם סטודנטים והם רגילים לתחלופה הזאת (כלומר, אולי לנסות לברר דרך האוניברסיטה). טל ?
 

דליה מ

New member
ביקור בקליניקות

סתם כך להופיע, בטח לא. כדאי להתקשר למקומות שונים ומרכזיים, כגון מכונים להתפתחות הילד, יש לקופות חולים שונות, לדוגמה: למכבי יש ביפו ובבני ברק, ללאומית יש ברמת אביב ג´, אפשר להתקשר למכון שני של קופ"ח לאומית שמתמחה בעיקר בשיטת עבודה סנסו-מוטורית, ואפשר לקבל רשימת מקומות מומלצים דרך האוניברסיטאות ששולחות את הסטודנטיות להכשרה. מציעה לך להתקשר לרכזת הדרכה בחוג לריפוי-בעיסוק באוניברסיטת תל-אביב ולבקש ממנה המצלות להיכן להגיע.הטלפון של החוג לריפוי בעיסוק באוניברסיטת תל-אביב6409226 בהצלחה.
 
למעלה