למנהלי הפורום היקרים

נטע :)

New member
למנהלי הפורום היקרים

לאור מבחר ההודעות פה בפורום, נראה שיש המון חברה צעירים שרוצים ללמוד רפלקסולוגיה ולא כ"כ יודעים פרטים- אפה,מה ואיך יש לציין שגם אני נמנית עליהם.. אז אולי לטובת כולם, כדאי שמישהו יכתוב משהו מקיף שיספר על מקומות לימוד, שנות לימוד, מחירים, אפשרויות, תארים, וכו' כך שכולם ירוויחו וישכילו מהעניין... נטע, שתשמח להתייחסות... :)
 

*g99

New member
אני לא מנהלת,אבל יש לי מידע..

"מכבי שירותי בריאות"-בית ספר "מירב" שזה המקום שבו אני לומדת (בכפר הירוק). יש עוד מקומות אך אני לא יודעת עליהם לעומק. ב"מכבי" יש תעודות (נדמה לי שבכל בית ספר) ומספר שנות הלימוד הם שלוש שנים. כמו כן יש המון קורסים מעניינים. חשוב לציין שהלימודים פתוחים לא רק לחברי קופת חולים "מכבי". בהצלחה.
 

as612

New member
ס ד נ א ** ** ** *** **

אהוב אותי בכפות רגליך רוצים ללמוד לפנק אחד את השני? בואו להתנסות בסדנא ייחודית לעיסוי כפות רגליים. הסדנא תועבר על-ידי רפלקסולוגית מוסמכת ועובדת סוציאלית בהכשרתה הסדנא תכלול: הכרות עם מושגי יסוד ברפלקסולוגיה. התנסות חווייתית של בני הזוג אוירה אינטימית , כיבוד קל , משך הסדנא : 5 מפגשים בני שעה וחצי .בשעות הערב. קבוצות קטנות : 6 זוגות למפגש. (להביא מגבת ) עלות מפגש לזוג 90 שח'. לפרטים והרשמה : אורית 053571685
 
למעלה