למרות שהאמת כואבת, כל כך כיף לדעת אותה!

למרות שהאמת כואבת, כל כך כיף לדעת אותה!

כמו שאתן זוכרות.. אני ויוני פרודים כבר כמעט חודשיים, עבר זמן ואני דיי מרגישה שהתחלתי להתגבר עליו. יש שני בחורים חמודים שאני מדברת איתם עכשיו, אני מרגישה טוב ולא בדיכאון (אף פעם לא הייתי בדיכאון גם לא יום אחרי הפרידה) אבל לא ניתקנו קשר לחלוטין, היינו שנתיים ביחד וזה כל כך קשה לא לדבר איתו.. אז אנחנו מדברים מדיי פעם (עד כמה שזה לפעמים כואב). אתמול הוא התקשר אליי והוא היה נשמע נורא עצוב ומבואס, שאלתי אותו מה קורה כי בכל זאת הוא היה חבר שלי שנתיים, הוא כן חשוב לי ואני לא יכולה לשקר.. יש לי רגשות אליו עדיין, אהבה לא נמחקת בחודשיים. והוא אמר שסתם עוברת עליו תקופה חרא והוא רב עם כל העולם והוא מרגיש שהוא לבד והכל.. וגם שהוא רוצה להתוודות ולהגיד לי את האמת. הוא התוודה ואמר שהוא בגד בי, שחודשיים לפני הפרידה שלנו הוא התנשק עם מישהי במסיבה ויצא איתה פעמיים ושזה היה בתקופה שרבנו ממש. וזה היה בנוסף להיא שהוא פילרטט איתה בשבועיים האחרונים שהיינו ביחד, ההיא מהפייסבוק שסיפרתי עליה.. אז תבינו את המצב. בתכלס, התגובה הראשונית שהייתי צריכה לקבל זה פשוט לצרוח עליו, לנתק וללכת לבכות במיטה. אבל וואלה? ממש לא עשיתי את זה, כי אתן יודעות למה? זה פשוט כל כך הצחיק אותי, כי בכמה חודשים האחרונים שהיתי איתו פשוט ידעתי שהוא הלך למישהי אחרת! כולם אמרו לי מה פתאום, הוא הכחיש ויצאתי הכי משוגעת שיש אבל עכשיו פתאום אני זאת שצדקתי. יש לי אינטואציות חזקות ובגלל זה חשדתי בו כי הרגשתי את זה, בגלל זה לחצתי והשתלטתי,חיטטתי והתנהגתי כמו משוגעת. הוא הוציא ממני צד מאד לא טוב ושינה אותי לרעה לקראת הסוף ועכשיו אני מרגישה הקלה ענקית ושאני חוזרת להיות עצמי שוב. עד אתמול הרגשתי שיש מצב שאני זאת שלא בסדר, שיש מצב שאני פרנואידית מדיי ושבגלל זה, זה נגמר. אבל עכשיו זה כל כך עושה לי טוב על הלב לדעת שהחששות וכל ההתנהגות שלי הייתה מוצדקת. הוא נתן לי להרגיש שהוא מבין שהוא הפסיד אותי. עד לפני שבוע הייתי בגישה שאולי כדאי שנחזור וננסה שוב כי קשה לסיים קשר כזה כי אנחנו היינו כל כך קשורים. ועכשיו, אני אומרת לעצמי שאין סיכויי שאני אחזור להיות עם בן אדם שקרן,בוגד והכי כואב זה שלא היה לו את הביצים לבוא ולספר לי ולחתוך איתי את זה מהרגע שלא היה לו טוב ושהייתה מישהי אחרת. מה אתן אומרות?
 

kerenush1818

New member
צודקת לגמרי!!

כמה שזה קשה אחרי שנתיים ביחד, את חייבת את זה לעצמך..! ובטח שהוא לא שווה שתחזרי אליו לא רק שהוא בגד הוא גם שיקר והסתיר את זה, וגרם לך להרגיש שאת הלא בסדר ושאת פראנואידית מדי.. את לגמרי צודקת במה שאמרת , וזה משמח לשמוע שכבר המשכת הלאה, עכשיו שדיברתם והוא סיפר את האמת תראי את זה בתור סגירת מעגל של הקשר.. לפחות את יודעת שלא נפרדתם סתם , ושאין עוד משהו שאפשר לעשות כדי לחזור.. הוא הפסיד אותך וזה לגמרי הפסד ענק שלו!!
 
תודה רבה!

את צודקת, בגלל זה כתבתי שפתאום אני מרגישה הקלה כי תמיד חשבתי שאני זאת שלא בסדר ואני זאת שגרמתי לפרידה. האמת שכבר חשבתי שסגרנו את המעגל לפני כמה שבועות שהוא היה אצלי ולקח את הבגדים והכל, אבל מסתבר שלא!
 

god girl too

New member
באמת פתטי

הוא בחור פחדן ועלוב זה מה שיש לי להגיד, במקום לסיים את הקשר יפה ולהתאפק... במילא נפרדתם ככה שזה כבר לא משנה חוץ מלהוכיח לשניכם שזה היה צריך להיגמר, וכל הכבוד שאת באמת המשכת הלאה ויודעת להעריך את עצמך.... בהצלחה
 
תכלס זה לא כזה משנה,

אבל כמו שאמרת זה באמת צריך להסתיים. הוא חי בסרט שאחזור אליו! תודה קוקי ודברי איתי כבר בפייסבוק :)
 

FallOutGirl

New member
../images/Emo210.gif../images/Emo80.gifזה לא גבר זה.

אם כבר הוא מעד ועשה טעות.. והוא יודע שזה לא טוב. כי ברגע שהוא מסתיר את זה הוא מודע לזה ומסכים עם עצמו שזה מעשה רע.. אז שיהיה גבר ויבוא ויגיד. אם באמת היה אכפת לו.. ואם הוא באמת היה רציני ובוגר הוא היה בא ואומר "שמעי.. עשיתי טעות. אבל זה כנראה בא ממקום שכבר לא מתאים לי הקשר שלנו" אבל הוא יצא זבל. כמו רוב הבנים. וזהו. טוב שאת לוקחת את זה ככה בסדר :) הוא יבין שהוא טיפש והפסיד אותך ואת רק צריכה להיות חזקה, להמשיך הלאה ובטוח שתמצאי מישהו יותר טוב ממנו שיתנהג כמו שצריך!
 
פחדן פשוט..

ועוד עכשיו הוא מתקשר ועושה סימנים שהוא רוצה אותי בחזרה, שילך לחפש אותי בסיבוב!
 

maayanimi

New member
אפרתוש, אין ספק שהוא הפסיד אותך ובגדול!!

הוא יצא כ"כ עלוב שהוא התנהג ככה במקום לבוא ולספר לך את האמת, וזה בהחלט הוכיח שאת לא היית פרנואידית והייתה לך תחושת בטן נכונה וצודקת. ויודעת מה? לרוב תחושת בטן לא משקרת אלא די נכונה ותמיד כדאי לעקוב אחרייה. זה ממש פתאטי מצידו ללכת ולהתנשק עם מישהי אחרת במסיבה, ועוד לצאת איתה פ-ע-מ-י-י-ם בזמן שהוא חבר שלך שנתיים! הוא הפסיד אותך ובגדול, ואני לא אתפלא אם הוא יחזור על אותה התנהגות עם מישהי אחרת.. אבל את יודעת מה העיקר? העיקר זה שאץ התגברת עליו, שאת יודעת שלא תחזרי אליו, שאת שלמה עם עצמך וסגרת מעגל- ושאת כבר מתחילה להביט על בנים אחרי;) ומה נשאר לו? כלום... הוא בטח אוכל את עצמו, ובצדק, ועכשיו הוא מבין מה הוא הפסיד. תאמיני לו שייקח לו המון זמן, אם בכלל, למצוא מישהי כמוך. בהצלחה בובה!
 
אני לא יודעת אם התגברתי עליו לגמרי..

בכל מקרה, זה ממש קשה להתנתק ולהגיד שוואלה כל זה מאחוריי אבל כמובן שזה הרבה יותר טוב ממה שזה היה. בדיוק! אני לא התייחסתי לתחושות בטן שלי כי הוא גרם לי לחשוב שאני מטורפת או משו ולהוציא אותי הכי חרא, עכשיו צוחק מי שצוחק אחרון! תודה קוקי ואני מתגעגעת אליך דברי איתי כבר בפייסבוק נתעדכן, נעלמת! :)
 
וואוו

אני לא מכירה אותך ואני גאה בך.. כל הכבוד לך על הבגרות ועל כל ההתנהלות של הפרידה הזאת.. ושההוא...? יקפוץ לך! בהצלחה:)
 
למעלה