מה דעתכם על הפרסומת של אורנג´ Oקליק

shay2001

New member
זה בכוונה

שימו לב שכל הפרסומות לפני שהיד מתהפכת נשמעות כמו דבר אחר... הילדה שגוררת נעליים נשמעת כמו רכבת, הכלב המתנשף נשמע כמו מסור וכו... שימו
 

zambush

New member
בתור מוצר ראשון מסוגו המשווק בארץ

טלפון\מצלמה, נראה שרק פרסום אינטנסיבי יצליח להחדיר את המוצר של אורנג´ לשוק, אחרת סלקום "יתלבשו" על הנישה שאורנג´ יצרו ויוסיפו למאזן הלקוחות שלהם אנשים שלא יודעים להבדיל בין אורנג´ לסלקום.
 

zambush

New member
מה שאני מנסה להגיד

זה שאם יקרה המצב ההפוך, כלומר שהצרכן ידע שיש טלפון\מצלמה אך שזה לא בהכרח של אורנג´, אז אורנג´ עושים פרסום חינם לסלקום בעבור המכשיר שיהיה במאגר מכשיריה עוד זמן מה.
 

danchen

New member
ברור שאורנג´ מפרסמים את השירות ...

ברור שאורנג´ מפרסמים את השירות שלהם ולא את המכשיר, בדיוק מהסיבה שציינת. השאלה היא האם הפרסומת משיגה את מטרותיה? האם היא מעבירה היטב את המסר, האם ברור לצופה מה בדיוק הוא יקבל? מה בכלל דעתך על השירות הזה ומה דעתך מטרת הפרסומת והאם היא משיגה אותה?
 

zambush

New member
קשה לדעת מנקודת מבט של היום

האם הפרסומת תצליח בקנה מידה רחב. הפרסומת לא אומרת "המכשיר שלנו מגניב ועם זאת זול", אלא "המכשיר שלנו מגניב בטירוף", ועל כן לדעתי הפרסומת תצליח למרות שהמחיר יקר. בוודאי ובוודאי כשמדובר במוצר חדש שלא היה קודם לכן בשוק. בכלל, כל העסק של התמונות הדיגיטליות תופס תאוצה בזמן האחרון, כולם רוצים מצלמה דיגיטלית (למרות שהאיכות האנלוגית נשארה גבוהה יותר). אף אחד לא שם לב שהתמונות שיצאו במכשיר החדש יהיו באיכות מאוד נמוכה, ואם לא אז הן לא יהיו שמישות - עד שתעביר אותם מהנייד החדש שלך למחשב\אי מייל, יהיה אפשר להשתגע. כלומר, למכשיר יתרונות וחסרונות, אך בגלל שאורנג´ מציגים רק את היתרון העיקרי ("המכשיר מגניב") ואף אחד לא שם דעתו על החסרונות (שיתחילו להווצר עוד זמן לא ארוך), המכשיר בכל זאת יצליח.
 

מתלהב

New member
לדעתי, אורנג´ ממשיכה כאן גם את קו

הפרסומות שבמרכזן כפות ידיים. לגבי הכלב שנשמע כמו מסור, אני מניח שזה מכוון, כדי למשוך את תשומת הלב של אדם-לא-מתרכז למסך. תורם במשהו גם לגורם ההפתעה, הייתי אומר.
 

prilit

New member
סוד קטן על הפרסומות של אוראנג´

ואולי כבר לא ממש סוד, אבל הפרסומות של אוראנג´ פשוט מצליחות בזו אחר זו לגרום לצרכן להבין שטכנולוגיות זה דבר טבעי שלא צריך לפחד ממנו. הן מכניסות את נושא המצלמה (בדוגמה זו) לחיי היום יום שלנו באקטים הכי פשוטים והכי מוכרים. הרגעים הקטנים של האושר שכולנו חוווים בחיינו ולא מקדישים להם יותר מידי תשומת לב, הופכים לרגעים קסומים שמלווים בטכנולוגיות. סלקום במקרה הזה עשו סיבובים באוויר כדי להעביר מסר וסיבכו את הצרכן בהתאהבויות והיטולים בשדות... ואוראנג´ העבירו את זה ב 3 מילים קלות וברורות ותמונות פשוטות. בנוסף בפרסומת של אוראנג´ לא השתמשו בשיוך למכשיר זה או אחר (כמו נוקיה בסלקום), כלומר, המסר עבר והוא תקף לכל סוגי המכשירים שנושאים מצלמה.
 

danchen

New member
ומה לגבי הפרסומת ל - SMS עם הידים ?

האם לדעתך היא גם הצליחה ? מבחינת זכירות ואהדה היא היתה די על הפנים (לפי סקר גלובס שפורסם בשבוע שעבר).
 

h o n e y b e e

New member
אמממ.. אני אגיד לכם..

קודם כל, השם עצמו "Oklik" דיי צולע. אם אני הייתי הקופירייטרית הייתי חושבת על משהו יותר מקורי או פשוט מפרסמת את המוצר במקום לנסות שכל שירות חדש שהם מוציאים יכלול את האות "O". לדעתי, הפרסומת החדשה של סלקום מצויינת. הרבה יותר טובה מזו של אורנג´. למעשה, בכלל לא הבנתי מה הקטע של הכף יד באורנג´. הם ניסו לעשות המשכיות לפרסומת על הSMS? לא מובן לי. חבל. בדר"כ הפרסומות של אורנג´ עושות את זה ובגדול. לא יודעת מה קרה לראובני פרידן. ספיר.
 

hatul

New member
רק בסוף הפירסומת מראים בכיתובית את

שם המכשיר - נוקיה 7650, שמשווק גם ע"י סלקום. מעניין מה הייחוד של שירות Oklik או איך שהם רושמים זאת, כי טווח המחירים למכשיר בשתי החברות דומה. נראה שהנוקיה 7650 הוא היחיד כרגע עם מצלמה מובנית, ויש בו גם ניסיון לחבר סייען דיגיטלי (כדוגמת Palm) וסלולארי...
 

אוריא

New member
לעניות דעתי,

קודם שאומר את דעתי, אומר שההשכלה הפורמלית שלי היא בתחום הטכנולוגיה בכלל, ולפי החתימה שלי תוכלו גם לדעת מה התחביב שלי. הטכנולוגיה חדשה, והמוצר לשימוש בטכנולוגיה גם הם חדשים. לדעתי שתי החברות נוקטות באותה אסטרטגיה: שלב ראשון חדירה של הטכנולוגיה לשוק. זה המצב כרגע. הם למעשה באים ללמד אותנו למה אנחנו צריכים את המוצר הזה. אורנג שמה את הדגש על למה צריך ואילו סלקום, שנחשבת יותר עממית, מנסה לשפר בעזרת הפרסומת גם את תדמיתה. סלקום עושה זאת ע"י שימוש בפרסומת שאומנם מלמדת אותנו למה אנחנו זקוקים למוצר אך היא עושה זאת בצורה מתוחכמת יותר שלא לומר מתחכמת. יש לזכור ששני הקמפיינים יצאו בסמוך לתערוכת טלקום 2000 שהיתה (כך סיפרו לי) בעיקר בנושא סלולר. כלומר התערוכה השלימה את הקמפיין וקהל היעד שלה היה קהל מתוחכם יותר - הקהל שיקנה ראשון את הפלאפונים המתקדמים הללו. השלב השני יהיה הבידול של כל חברה ביחס לחברה האחרת. הימור שלי- אין חדש תחת השמש. סלקום ילכו על הצעת מחיר אטרקטיבית ואורנג´ כמו אורנג´ עיסקת חבילה ותדמית. מענין לשים לב שכרגע לפחות פלאפון לא במרוץ. ברכות לפתיחת הפורום, עלו והצליחו. מקווה שיהיה מענין.
 
למעלה