מה השאיפות שלכם בחיים?

טום גיא

New member
"להיות זיין"

אתה מכיר את זה שלפני שאתה הולך לחתונה, או בכלל לפני ארוחות עם בופה, אתה לא אוכל כל היום. ואז כשאתה מגיע אתה מה זה רעב? ואז אתה ממלא את הצלחת, והאוכל לא כזה להיט אבל מה, לא אכלת כל היום בשביל זה, אז אתה גומר את הצלחת וממלא עוד אחת. ועכשיו אתה סתם בולס בלי סיבה, וזה לא טעים ולא נעים. ואחר כך אתה מפוצץ לגמרי ואתה חושב "איזה מטומטם הייתי שאכלתי את כל הג'אנק הזה????". אז מה שאתה מאחל לעצמך זה את זה.

בתכלס, אם זה יקרה לך, ואולי באמת יש מצב שזה יקרה לך, אתה מאוד תתלהב. כי תרגיש סופר גבר, ובאמת שאני מאחל לך את ההרגשה הזו, כי היא ממש אחלה. אבל אז זה ישעמם אותך. לא רק שזה ישעמם אותך אתה גם תרגיש דפוק. ואם יש לך עוד משהו מעניין בחיים אז אתה תעשה אותו במקום, ואם אין לך אז אולי גם תישאר עם ההרגשה הדפוקה הזו ותמשיך לעשות את זה, סתם כי אין לך שום דבר אחר לעשות. ואני יכול לאמר לך מנסיון שבאיזהשהו שלב אם יהיו לך כל מיני בחורות בו זמנית, ואתה לא תתנהג אליהם יפה כמו שמגיע להן, אתה גם תרגיש כמו חתיכת חרא, וזה מבאס להרגיש כמו חתיכת חרא ולהמשיך עם זה במילא. אבל למה אתה צריך אותי שאני אגיד לך את זה, אתה לא מכיר אותי בכלל. קרא את הספר של ניל שטראוס (המשחק, זה אחלה ספר), ותחשוב אחר כך אם זה מה שבא לך להיות. תחשוב אם איפה שאתה רוצה להיות זה מירוץ בלתי פוסק אחרי סיפוקים חסרי משמעות, רק כדי להוכיח לעצמך שאתה יכול. כמו ריצה על הליכון בלי להתקדם לשום מקום, וזה לא משנה מה המהירות שבה אתה רץ.

עצה שלי: תחשוב על תחביב, או מקצוע (סופר, מתמטיקאי, חוטב עצים, וואטאבר) ותשקיע בו. ככה ביום שבו תרגיש את מה שתיארתי לך עכשיו, יהיה לך עוד משהו אחר לעשות וממה לשאוב סיפוק. תשאף להיות מאושר. כל מה הדברים שאתה מתאר הם רק אמצעים בדרך למטרה הזו. החוכמה האמיתית בחיים היא להיות מסוגל להגיע למטרה הזו גם בלי האמצעים.
 

Saladin

New member
תודה על התגובה הארוכה והעצה.

אבל מי אמר שאני לא משקיע בעצמי בינתיים? כמו שכתבתי, הבנתי כבר שלומדים רק תוך כדי תנועה וכך אני גם חי את חיי ויש לי תחומי עניין. וחוץ מזה, אני לא חושב שסקס הוא הכל בחיים ואין לי ספק שיש עוד דברים. אבל אני רוצה שתהיה לי תקופה שבה סקס הוא הדבר המרכזי בחיים שלי, תקופה של ככה כמה שנים טובות ונחמדות לפחות. ואני גם ממש לא חתיכת חרא באופי שלי אז אני לא דואג שזה יגיע לזה. אז בחייאת, ברשותך (ואני יודע שאתה מרשה
) תן לבן אדם לאכול כמה עוגות טובות ולא להסתפק בלחם עם אבוקדו וכוס מים כל החיים.
 

טום גיא

New member
בכיף

שלא תבין לא נכון, אני מהמפרגנים. אני גם לא מתחרט על יום אחד מהתקופה ה"סוערת" שלי (אולי על כמה ימים ספציפים אבל אין טוב בלי רע). לי אישית לקח פחות מ"כמה שנים טובות" עד שהפסקתי לספור והבנתי שכמה שזה כיף, זה חסר משמעות, ושאני לא צריך לבסס את ההערכה העצמית שלי על מדד שניפחתי מעבר לפרופורציות המתאימות ושפעם חשבתי שאני לוקה בו.

אולי זה סתם, אבל נראה לי שיש נטיה לאנשים לרצות את הקיצון מבלי להבין על מה מדובר. מתוך המצב של רעב אתה באמת בטוח שאתה רוצה לאכול עד שתתפוצץ, אבל זה לא המצב שבו אתה צריך לשפוט מה תרצה לאכול בעתיד. וכמו שאני לא מאחל לאף אחד להסתפק בדיאטה של לחם ואבוקדו כל החיים, אני גם לא מאחל לו להיות גרגרן. איזון זה תמיד טוב, ושביל הזהב עובר באמצע. אל תהיה נזיר מצד אחד אבל אל תקדש את החיים שלך למרדפי שווא.

גם אני לא חתיכת חרא, אגב, וגם לא הייתי חתיכת חרא. באופן אובייקטיבי אני יכול לאמר לך ששום דבר ממה שעשיתי לא באמת הצדיק את התחושה הזו שהיתה לי, למעט הרצון לספק את דרישותיהם של הרבה אנשים במקביל, מה שהיה בלתי אפשרי כי הן היו סותרות. אבל זו תחושה לא נעימה בכל אופן.

זה דיון פילוסופי כזה אז אולי הוא מיותר כאן אבל הרצון שתהיה לך תקופה בחיים שבה יהיה לך "דבר מרכזי" יחיד מאוד מוזר לי. שאיפה יותר הגיונית היא להנות מכל תחומי החיים שבהם תעסוק (ואלא אם כן אתה מתכנן להיות ג'יגולו אז כנראה שתאלץ לחלוק את השאיפה לסקס עם תחומי עניין אחרים, לפחות על מנת להתפרנס). אבל מה אני מזיין לך בשכל - תשאף, תכבוש, תהנה, תלמד בעצמך ובסוף תהיה חכם מספיק בשביל לאמר למישהו אחר לעשות את אותו הדבר....
 

TheShining

New member
כל מה שאתה צריך כדי להיות "זיין" הוא

מהפך. בעיקר מנטלי אבל גם בקטע של שפת גוף. המון שפת גוף. אתה גם לא יכול להתלבש כמו פקיד בנק. אם אתה חושב שיש לך כישרון משחק, אם אתה יכול לשחק אותה מישהו שאתה לא - יש מצב שעם ההדרכה הנכונה תהפוך לכזה תוך זמן לא רב.
השאלה אם כדאי לך. התמימות לא תחזור, מבטיחה לך.
 

Saladin

New member
הממ...נשמע מסוכן.

והתיאור שלך גם מסקרן...אבל יכול להיות שהוא משקף את האופן שבו את מגיבה לחוויות שחווית ויכול להיות שאני אגיב בצורה שונה. לגבי פקיד בנק, את צודקת לגמרי והתחלתי לעבוד על זה בשנה או חצי שנה האחרונה. אבל טעון שיפור רציני!
 

TheShining

New member
זה לא מסוכן כלל, אם תחליט שלא תעלים

לגמרי את תכונותיך היפות שאתה אוהב. אבל, אתה תהפוך למישהו די שונה, לטוב ולרע... ככה זה עם שינויים. הרי תיחשף לעולם שטרם טעמת...
 

Saladin

New member
סליחה, שכחתי לשים סמיילי מתחכם ליד ה"מסוכן" :

אני מניח ששינוי כרוך בהתבגרות והתמודדות יותר רצינית עם העולם. מצד שני, גם התהליך שעברתי בשנים האחרונות היה תהליך של שינוי מסוים. יכול להיות גם שכשעוברים מהפך כזה בגיל 29-30 אז השינוי הוא פחות "טראומטי" ואולי אם הייתי מאבד את הבתולים בגיל צעיר יותר לא היה יוצא מזה כלום, כי הייתי מאוד רגיש ולא הייתי יודע לנצל את ה"מומנטום". בכל מקרה, כנראה שיש לי רק דרך אחת לגלות...
 

fliperit

New member
השאיפה שלי בחיים

השאיפה האמיתית- להיות אמא, לגדל את הילדים שלי בבית מחוץ לעיר, מוקפים בבעלי חיים, יחפים ושמחים. חוסר הניסיון לא מפריע להגשים אותה, הוא רק מעכב.

כמובן שיש לי גם שאיפות מקצועיות (והרבה), אבל להיות אמא זאת השאיפה הכי גדולה שלי
 

TheShining

New member
לגבי שאיפות בחיים, מבחינתי כל החלומות

הם אמצעי המשמש מטרה אחת בלבד: להיות מאושרת.
ג'ון לנון אמר את זה זה לפני.
חבל שאנשים לא מבינים איזה יתרון אדיר יש למטרה הזו.
 

Light18m

New member
ראיתי פה חתימה יפה אצל מישהי

שאומרת שאושר זה תכונה, ולא מציאות.

אני חושב שזה נכון, אפשר להיות מאושרים כבר עכשיו.
 
מסכימה.


אם אתה מאושר, משמע יש לך את כל הדברים שאתה צריך כדי להיות אחד כזה.
בריאות, אהבה, שגשוג עצמי ובכלל.. הכל נכלל בתוך המושג 'אושר' (כל אחד יכול להגדיר את זה אחרת)

אני גם שואפת לזה. :)
 

Saladin

New member
צריך להיות מאושר בכל מצב.

עם זה אני מסכים. אבל האושר הוא דבר חמקמק ובעיקר חולף, ולכן הוא לא יכול להיות מטרה
וגם עם הידיעה הזו צריך להיות מאושרים. אבל תראי איזה פלצף אני נהיה אחרי שתים עשרה בלילה. ליל מנוחה!
 
אני לא מאמינה שזה אפשרי בכל מצב...

אפשרי להיות שמח, אבל פה ושם היה יכול להיות עוד משהו שיהפוך אותך לבאמת מאושר...

יהיה בסדר. :)
 

Saladin

New member
תכל'ס, צודק.

להיות זיין שכל זה שלב אחד בדרך ללהיות זיין
 
למעלה