מה זאת אהבה ?

nazmps

New member
מה זאת אהבה ? ../images/Emo23.gif

חורף , גשם זלעפות דופק על חלוני, מוציא את בגדי החורף מהבוידעם ומסדר את המצעים על המיטה, מעיף מבט לעבר החלון ורואה נערה במעיל גשם צהוב עומדת מתחת לעמוד החשמל מנסה להסתתר מהגשם. לוקח מטריה ויורד לעברה, ניגש אליה ומגיש לה את המטריה - מביטה לעברי בתדהמה ומודה על העזרה...מביט בעיניה ומציע לעלות לביתי להתייבש מול האח, מחייכת חיוך רחב ומסרבת בנימוס אומרת כי ממהרת לאוטובוס. בפנים נפולות פונה לעבר המדרגות, עולה קומה ועוד אחת וברגע מסתובב ויורד שוב לעבר הרחוב...ניגש אל הנערה ומציע טרמפ לביתה ושוב אותו חיוך אומרת כי תשמח להיענות להצעה. עולים למכונית , מיצובישי אדומה, נוסעים לעבר ביתה, בדרך מציג את עצמי ומחמיא לה על יופיה...פתאום לוקחת את ידי ומציעה שנתעקב מעט ונעצור במסעדה - נעניתי בשמחה להצעה המפתה. יושבים במסעדה ומזמינים קפה ועוגה מושיט את ידי לידה ונושק על לחייה...נהיה כבר מאוחר. פונה אל הנערה ומציע הלילה להתאכסן בביתי שהיה במרחק בלוקים ספורים ומבטיח דבר ראשון על הבוקר שאסיעה לביתה - לוחצת את ידי ונענית בשמחה. מגיעים לביתי פושטים את הבגדים, נכנסים יחד למקלחת החמה...מסבנים אחד את השני ומלטפים בעונג, יוצאים ומתיישבים עירומים בסלון ליד האח - מתחממים קצת ופונים לחדר השינה - ישנים עד הבוקר הבא. מאז אותו הלילה חושב אל הנערה - רוצה לחלום שוב אל אותה הפגישה... נ.ב : בן 26 , עדיין מחפש אהבה !
 

kiticat

New member
אף פעם לא לוותר

לא להרים ידיים. אחרי שהאהבה איכזבה עלינו להתקל בה שוב על מנת ששוב נוכל להרגיש את היופי שבה. את הריגוש שבלראות את אהוב הלב. בשביל לשכוח מכאב הלב עלינו להרגיש את אהבת הלב. כי זה הדבר הכי יפה והכי קוסמי בעולם..... זו שגם רוצה גם אהבה.
 

nazmps

New member
תודה לכוכב ! ../images/Emo13.gif

קודם כל רציתי להיד לך תודה - אז
דבר שני רציתי לבקש ממך טובה - ברגע שאת מוצאת את אותו כוכב אהבה אנא יידעי אותי , כי אני מחפש אותו כבר 26 שנה ועדיין לא עלה בידי למוצאו. ולסיום - "True Love Is Like Ghosts, Which Everybody Talks About And Few Have Seen" (-)נאור.
 
מחשבה שחלפה בי ביום גשום...

כאשר זלף הגשם על חלון רכבי, לחש לי ליבי למצוא אהבה מהר, לחשתי לו בחזרה כי מצאתי אהבות רבות, אך עוד לא נמצאה האהבה הגדולה שלי באמת, אך למעשה הייתה לי אהבה גדולה עד לפני שנה, הייתי בין המאושרים שבעולם כולו, הייתה זו תקופה נפלאה וכה מאושרת נפרדנו עקב סיבה אישית שלי ושלה, עבר חלף הזמן ואיתו הכאב, אך כעת הגשם שזולף על חלוני, הזכיר לי את הימים מתחת לפוך, מחובקים וקרובים כל כך בלב, אהבתי את זו ההרגשה והיום התגעגעתי אליה נורא, התגעגעתי אל ההרגשה החמה הזו, הרגשה של שייכות למשהו-למישהי, וכן היום הלב צבט אותי שוב, והזכיר לי להמשיך ולהאמין באהבה, לדעת שעוד יבוא היום בו אמצא את אהבתי, יבוא היום שבו אהיה יותר מאושר ויותר שמח, ואני כמובן מחכה לזה היום שרק יבוא, ליום בו האהבה תדפוק על דלת ליבי ותגיד...הגעתי אליך ! בארי
 

nazmps

New member
יש תקווה ../images/Emo29.gif

קודם כל
לכל מי שהגיב רציתי רק להגיד לכם שתמיד יש תקווה בלב : לא, אני לא יכול מנסה לשכוח מהכל עבר, הווה ועתיד לכולם יש מה להפסיד אוחז בכבלים מנסה לטפס להגיע לפסגה ולהיאחז שלב ועוד שלב רואה את הקצה וממשיך לצעוד לאורך המקצה נאחז בתקווה שומר מקום לאהבה מגיע לאור בקצה המנהרה. (-) נאור.
 

nazmps

New member
אופטימיות קוסמית../images/Emo65.gif

חורף, מוצא את עצמי מתחת לשמיכת הפוך מנסה להירדם אך לא יכול חושב עלייך ועליי ובידי מכחול מתחיל לצייר את העתיד וורוד כמו תמיד שבו אני ואת ביחד ושום דבר כבר לא יפריד חיבוק ונשיקה שהובילו לדבר שנקרא אהבה. (-)נאור.
 

talie

New member
ממש.. ממש... נוגע ללב../images/Emo14.gif

אני חייבת לציין שנגע לי ללב החיבור שלך.... מי יודע איפה תימצא את האהבה שלך.... גם אני כמו כולם מחפשת אהבה... בכל אופן שיהיה לך בהצלחה... ביי...
 
למעלה