מה מיוחד בחמוס?

  • פותח הנושא KO74
  • פורסם בתאריך

KO74

New member
מה מיוחד בחמוס?

אין לי חמוס ורציתי לדעת מה כל כך מיוחד בגידול שלו? הוא מפגין חיבה? הוא נאמן? הוא ניתן לאימון? הוא מגונן? האם חמוס היא חייה שניתן ללטף? צריך לטייל איתו או שהוא עושה את צרכיו במקום מוגדר?
 

Sweet Fantasy

New member
../images/Emo20.gifתשובות../images/Emo20.gif

מה מיוחד בגידול שלו? שום דבר את האמת אם את החושב שלגדל כלב או חתול זה מיוחד אז חמוס זה אותו הדבר
כן הוא מפגין חיבה בדרכו שלו זה תלוי גם באופי של החמוס עצמו
מזה נאמן? הוא לא כלב.. יותר דומה לחתול מהבחינה הזאת הוא יודע לזהות את הבעלים שלו אבל אם תשחרר אותו הוא לא יחזור הביתה לא מחוסר אמון הוא פשוט לא ידע איך וסביר להניח שימות
כן אפשר לאלף חמוס - לדברים בסיסיים מאוד
מגונן? לא..
בהחלט זאת חיה שזקוקה לחיבה ואהבה כל כל חיית מחמד אחרת
אפשר לטייל איתו בלי קשר הוא עושה את הצרכים בארגז חול כמו חתולים
ממליצה לך לקרוא את המאמרים פה בפורום :)
 

Lovable Stray

New member
אנסה לענות

ורציתי לדעת מה כל כך מיוחד בגידול שלו? אני לא חושבת שיש משהו "מיוחד", אם אתה רוצה לדעת את היתרונות אז לדעתי הם שלא צריך להוציא את החמוס החוצה כמו כלב ובעקרון הוא עצמאי יותר. הוא מפגין חיבה? בדרך שלו כן, אל תצפה שיהיה כמו כלב. הוא נאמן? הוא אף פעם לא ינשוך אותי אבל אנשים זרים כן, אבל שוב, חמוס זה לא כלב. הוא ניתן לאימון? לדברים כמו לעמוד על רגליים אחוריות, לבוא וכד'. הוא מגונן? לא יודעת בקשר לחמוסים אחרים, שלי בדרך כלל כן. האם חמוס היא חייה שניתן ללטף? כן, בתנאי שהוא חברתי ומורגל לאנשים מגיל צעיר, זכרים יותר מתפנקים מהנקבות ויותר רגועים. צריך לטייל איתו או שהוא עושה את צרכיו במקום מוגדר? לא צריך לטייל איתו (אפשר כמובן אבל לא חובה), חמוסים הולכים לארגז חול כמו חתולים.
 

skarlet ohara

New member
תשובה קצת שונה

אני מאמינה בשיטת ה"אין גבולות", אם אתה לא יודע מה הגבולות של החמוס, אז כנראה שאין כאלה, תלמד אותו דברים כאילו הוא אמור לעשות את זה ושייתכן שהוא יעשה. בקרוב יש לנו מפגש חמוסים ואני בטח אראה דברים מעניינים אצל כל חמוס, כזה שמגיב לקריאה, כזה שעומד על רגליו האחוריות (לא ידעתי שהם מסוגלים לעשות את זה מאילוף) וכו' וכו' וכו'. אם לא היית יודע שהם עושים בארגז חול היית מנסה בעצמך? אני אומרת אופן יור מיינד. ובטח אני אחטוף ביקורות קשות על מה שכתבתי... עמית שאוהבת את מוסי שלה
 

Sweet Fantasy

New member
אם לא מציבים לו גבולות

הוא בטח לא ידע אותם לבד.. ויגדל להיות חמוס שובב ולא מחונך מומלץ ללכת לפי המאמרים וככה מובטח חמוס שקט וחביב
 
אני לא מתכוונת לגבולות בחינוך

אלא לגבולות באילוף, כלומר, נסה את מזלך, אולי אם תלמד אותו לדבר הוא ידבר, זה שאף אחד לא ניסה, לא אומר שזה בלתי אפשרי..
 

WTR

New member
אם את ממליצה על דבר כזה

חשוב לציין שאסור להעניש או להכות את החמוס כדי לאלפו כמו כן אין לצפות ממנו לעשות דבר שגופו לא מותאם לכך כמו לדוגמא לרכב על אופניים מיניטוריות (כפי שעושים בקרקסים), זוהי התעללות.
 
למעלה