מה עדיף פרמיל או ליביאל?

shlomitis

New member
מה עדיף פרמיל או ליביאל?

שלום ד"ר אני לאחר כריתת רחם ושחלות 3 חודשים המצב הוא שאחרי הכריתה אפילו יום אחד לא היה לי רוגע נתנו לי את הפרמיל 0.625 הכל היה בסדר אבל החשש מסרטן השד בגלל הסטוריה של אמי.....הפסקתי אותו בגלל גודש בחזה היום אני מתחילה את הליביאל בתקווה שזה יהיה יותר טוב השאלה מה הניסיון מתרופה שהיא יחסית חדשה?
 
ליביאל

אחד היתרונות של ליביאל הוא שב"דכ בטיפול איתו, אין גודש בחזה למרות שמונע גלי חום אין מספיק הוכחות שהוא מעלה פחות את שכיחות סרטן השד בכל מקרה תוספת שכיחות סרטן השד עקב הטיפולים היא קטנה ביותר בשנים הראשונות לטיפול
 

ד 2003

New member
|שימוש בליביאל ../images/Emo184.gif

שלום אני במצב דומה למצבך,נותחתי לפני 4 חודשים ומאד סובלת. שאלתי אליך אם את משתמשת בליביאל ואם ישנה איזו שהיא הקלה בגלי החום. תרגישי טוב.ספרי מה נאמר לך על התרופה ועל תופעות הלוואי שלה . תודה מראש
 

shlomitis

New member
ל-ד2003

אחרי שימוש של כחודש ב"פרימריל 0.625" באמת המצב הוקל, הרבה פחות גלי חום, וגם השינה יותר רגועה,(פחות יקיצות לא מוסברות)...אבל הבעיה שכל הזמן הטרידה אותי זה,ההסטוריה של המשפחה, כמו סרטן שד של אמא.ומה יהיה עלי. אז בכל זאת החלטתי לעבור ל"ליביאל" קניתי אותו במיטב כספי כי קופ"ח לא מוכן להשתתף, למרות הפירסום כביכול שהם משתתפים, אבל באמת שזו לא הבעיה העניין הוא, שאני לוקחת את הליביאל כבר 10 ימים, והמצב חזר לקדמותו יותר הזעות לילה, יותר יקיצות, ואני לא יודעת אם אני חורצת את גורלה של הגלולה הזו מוקדם מדי, יתכן שעדיין לא לקחתי אותה מספיק זמן, אני עדיין רוצה לקוות שהיא תעזור לי.....כי שמעתי מאחרות שזה היה להן טוב. אז כדאי לנסות כל אדם לגופו....ואני מאחלת לך רק טוב....אשמח לשמוע ממך בהמשך.
 

ד 2003

New member
תודה רבה .

אני מקווה להתחיל להשתמש בתרופה ביום חמישי הקרוב ואשמח להיות אתך בקשר ולעדכן אותך על מצבי.מונעים אצלי טיפול הורמונלי בגלל רקע של סרטן שד אצל אמא.שתינו באותו מצב. תתאזרי בסבלנות,קראתי ששיפור מתחיל אחרי 4-6 של שימוש. אני מאחלת לך בריאות. .
 
למעלה