ממצב? צריך עזרה בבקשה

scoobi

New member
ממצב? צריך עזרה בבקשה

אני וחברים נוסעים לאיה נאפה באוגוסט,אנחנו מתכננים שבוע באיה נאפה ומשם לטוס לריברייה הטורקית בטורקיה כמובן, אם מישהו יודע כמה העליות של טיסה מלרנקה לריברייה הטורקית ומה האטרקציות שיש בריביירה,או מי שעשה כזה טיול ויכול לעזור.. תודה
 

טליה ג

New member
בקשר לטיסות

לא הצלחתי למצוא מידע על טיסות מלרנקה לטורקיה, מניקוסיה דווקא כן. אבל עוד מוקדם לדעת על מחירים באוגוסט. הכי כדאי לברר בחברת הנסיעות. בריביירה הטורקית הכי מומלץ לבקר באנטליה והסביבה (כל האטרקציות מפורטות בקישורי הפורום) ובאלניה היפהפיה, ואם רוצים אפשר להרחיק גם עד מרמריס. אנטליה היא עיר לכל דבר, שבה נעים גם לטייל ולהרגיש את אווירת העיר, מעבר לבטן-גב או לסיורים בסביבה. אלניה ומרמריס לעומת זאת צמחו מתוך התיירות ועבור התיירים, וחסרה בהן אווירה אותנטית של עיר. שווה לבקר בהן במסגרת טיול יום, אבל לאו דווקא להתגורר שם.
 

menyroth1

New member
מפלי דודאן באנטליה

חוף ציראלי יש את הכימארה שם בוערת אש תמיד מההר ומומלץ לבוא בלילה עם פנסים (הרבה עליה ברגל ) יש את כל ארץ הליקיים , ודרך הליקיים (זה לא אותו מקום ) אם יש לך רכב אז שווה לעלות לתצפית מהסקליקאנט או לעלות המעלה נהר /עמק האלקיר אם את בצידה המזרחי של אנטליה אז נהר הקופרולו (להגיע עד לסלגה ולגשר שעל שמו הנהר )
 
למעלה