מספר הטלפון של עמותת הצליאק בבקשה

1נילוס

New member
מספר הטלפון של עמותת הצליאק בבקשה

אשמח לקבל את הטלפון של העמותה... תודה.
 

1נילוס

New member
אני לא בקשתי מעולם...

איזה ...תשובות את יורה עלי... מה זה הסגנון הזה? אני מעולם לא בקשתי את מספר הטלפון... ואם משהו אחר ביקש אולי... אז גם אפשר לענות קצת יותר בנימוס יא פאקה פאקה ... ככה לא מנהלים פורום....... שמעת על המילה סבלנות? יום טוב .
 

סביוני

New member
באמת תשובה לא מנומסת!!

את גם לא מעלה את המתכונים כ"מאמרים" אלא ישר מפנה לקישור לא נוח ולא קשור. כאילו לא בא לך להשקיע זמן בניהול הפורום. זה הרושם!
 

סביוני

New member
ואני מקווה ש....

נטע זילברג, מנהלת הפורומים של תפוז, קוראת את ההודעה הזו.
 

daniela21

New member
היי חברים ../images/Emo70.gif

בואו לא נשכח לרגע למה אנחנו כאן. אחת המטרות של הפורום הוא ליצור מעין תמיכה וירטואלית. כולנו נמצאים באותה הסירה ואווירה חשובה ותומכת מאד חשובה בפורום (ובכלל). אינני חושבת שלמנהלת הפורום היתה כוונה רעה בתגובתה, אם כי יכלה לגלות יותר סבלנות. באשר לקישורים - פורום זה עדיין בחיתוליו, אל נא תשכחו זאת. אני חושבת שלפורום פוטנציאל רב, אפשר להוסיף לעמוד הראשי של הפורום את מס' הטלפון של העמותה וגם לטאגליינס. זהו מידע חשוב וראוי שיבלוט. שנית, המתכונים יכולים להיות נכס גדול עבורינו. הקישור לפורום מתכונים אינו רעיון טוב כלל, כך שאולי כדאי לדאוג לפרסם אותם בפורום הנוכחי. אם צריך עזרה - אני מוכנה לעזור למען מטרה זו. סליחה שהתפרצתי כך והתערבתי, אבל כולכם עושים רושם של אנשים מאוד נחמדים. בואו לא נפתח כאן ויכוחים ועימותים, זה לא המקום ולא הכוונה. עשינו עסק?
 

סביוני

New member
איתך בכוונתך

ובכל זאת היה צריך להגיד באופן ברור את הדברים (דווקא בגלל מה שציינת). שיהיה לכולנו יום נעים מאוד! (אני בדיוק עושה לי מרק מלוחייה, שאני מת עליו)
 
למה לקוות?

בבקשה, פורום משוב. בן אדם שואל שאלה, עונים לו, אחרי כמה ימים נכנס ושואל את אותה שאלה בדיוק. אם אתה עונה לאנשים על שאלות ומצפה שהם לא יקראו את זה בכלל, אתה אכן אדם מיוחד וכל הכבוד לך על זה. ולגבי העלאת המתכונים - כשיהיה לי זמן, הו יועלו. לא ידעתי שאני אמורה לחיות בתוך גבולות הפורום, וכידוע לך (או שלא) יש לי גם עבודה וחיים אחרים וכמו לכל בן אדם בעולם יש תקופות שיש זמן פנוי ויש תקופות שאין זמן לנשום. בפעם הבאה, לפני שאתה מתרעם על "תגובה מגעילה", כדאי שגם תבדוק במה דברים אמורים. (כפי שתשים לב, צירפתי בהודעתי השניה קישור לשאלתו מלפני כמה ימים).
 

סביוני

New member
שלושה דברים (חיווי דעה, לא ביקורת)

1. גם אם אדם שאל, לא קרא ושאל שוב - אולי אינו אוריין מחשב, אולי הוא "מיוחד" כדברייך, אולי לא חיפש בגלל סיבה שתיראה לכולנו מופרכת אבל עבורו היא אינה כזו, לכי תדעי... בכל מקרה זה דבר שמחייב תגובה ממלכתית ברמת התוכן (למרות השגתך על העניין, והיא לגיטימית כמובן). 2. ייסלח לי, אבל מענה כמו "הוא כנראה בן אדם מיוחד", ו"ענו לך כבר.... מה העניין?" מבטאות חוסר סבלנות. 3. נכון שיש לך חיים מאחורי ניהול הפורום, חיים טובים וגדולים מהם עצמם (כן יתארכו!). יחד עם זאת לקחת על עצמך תפקיד של ניהול פורום, וזה מחייב אותך. אם יש לך תחושה שניהול הפורום קצת "מפריע" לך בהם - העבירי את התפקיד לאחר. (וזה בסדר גמור!) בכל מקרה, עצם העובדה שאנו מקיימים דיון זה בפומבי ולא במסרים פרטים מבטא אמיתות ושקיפות. טוב שכך. לא הכל סכריני בחיים.
 
אמרתי שאתה אדם מיוחד ../images/Emo6.gif

על זה שלא אכפת לך לענות ושלא יקראו את זה בכלל. "מה העניין" זה אחד הביטויים היותר לא תוקפניים שיכולתי לחשוב עליהם, כך שאני באמת לא מבינה על מה ההתרגשות. כל המהומה נוצרה בגלל שהוא אמר שהוא מעולם לא כתב את זה, ואז נוצר הרושם שעניתי תגובה מגעילה, אבל לא כך הוא - הוא שאל שאלה, אני עניתי עליה, ופתאום אני רואה אותו שואל את אותו הדבר בדיוק. רק טבעי שאני אשאל אותו מה ולמה, ואני האמת חשבתי שהוא בטח יגיד "אוי נכון, לא שמתי לב, שכחתי" וכו ובזה ייגמר העניין. (ואגב עצם זה שאני שמה לב לדברים כאלה מראה שאני כן נמצאת בפורום ואפילו לא מעט, פשוט זמן לכל עניין המאמרים טרם מצאתי אבל אמצא בקרוב). בקיצור ובשורה התחתונה - מהומה רבה על לא מאומה. העבודה שלי נכון לעכשיו היא באמת מאוד שקטה ורב הזמן אני פנויה להפליא, אבל פתאום נפל עלי חודש מוטרף. מכיוון שזה רחוק מלהיות מצב קבוע, אני לא מוצאת שאני צריכה להעביר את הניהול בינתיים. אולי מתישהו אחליט על מנהל שותף, נראה.
 

סביוני

New member
מה שמלמד על...

כוחה של המלה הכתובה... איך מלה כתובה כוללת משמעים והקשרים בלתי צפויים. לא משנה. שערה בכוס תה (מחומצנת?)..
 
צודק, לא ביקשת מעולם

רק פה. לפני שאתה זורק פאקה פאקה לאוויר, כדאי שתבדוק את מה שאתה אומר. (וכנ"ל לגבי שאר החברים שמיהרו להגיד שהוא מעולם לא שאל, כשהפורום מכיל 5 עמודים - אפילו לא צריך לערוך חיפוש כדי לבדוק).
 

1נילוס

New member
ניהול הפורום...

מי שיכנס ויראה את הפרטים של מנהלת הפורום כבר יראה עם מי יש לנו עסק. לדעתי מותר ורצוי שנדע פרטים אמיתיים ורציניים יותר על הפאקה פאקה שמנהלת לנו כאן משהו שהוא קצת יותר מפורום רגיל.... יש לך נוסח כתיבה לא נימוסי ולא סבלני. חבל שזה הרושם מההתחלה כשהדפים בקושי החלו להתמלא. הייתי שמח שמישהו או מישהי רציניים יותר יקחו על עצמם את הניהול או שהפאקה פאקה ישתנה קצת? זו דעתי .
 
אם הכרטיס האישי שלי לא לרוחך

אתה מוזמן לא להיכנס אליו. כמה פשוט. את הקישור לפרום משוב כבר נתתי, אתה מוזמן להשתמש בו במקום להפריח טענות מוזרות לאוויר בסגנון "עם מי יש לנו עסק".
 

1נילוס

New member
עסק עם אלפקה פאקה פאקה....

פורום של אנשים רגישים לצאליאק זה פורום רציני והוא צריך לתת מענה ותשובות כמו שמישהו קצת רציני יותר היה ראוי לנהל אותו.... ולענות לענין וכמו שצריך...צר לי אותי איכזבת. כנראה שיש לי פה עסק עם מישהי שיש לה בטחון עצמי מופרז או שהשד יודע מה ? מענין שאף אחד לא אומר שאני צודק... אז תמשיכו כאן בלעדי. אני אמצא את מקומי כי כנראה מקומי לא איתכם אני אמשיך להציץ ולא להגיב. חבל. וכל מי שחושב שאני טועה אז שיהנה... יום יגיע ותראו שאני צודק . יא פאקה אלפקה מייקה .
 
טוב, נו.

אתה לגמרי מוציא את הדברים מפרופורציה, אבל זה באמת לא משהו שאני יכולה לשנות. אני לא מתכוונת להמשיך לדון בשטות הזאת, כבר אמרתי את דעתי, וכבר נתתי לך קישור להודעתך הקודמת (שבה גם הייתה התשובה לשאלתך). אתה כמובן מוזמן להישאר, אבל את מחמאות הפאקה פאקה שלך תשאיר בחוץ. יום טוב.
 
למעלה