מתכננים טיול בחול המועד פסח - שאלה למכירים

  • פותח הנושא ש01
  • פורסם בתאריך

ש01

New member
מתכננים טיול בחול המועד פסח - שאלה למכירים

שלום לכולם, מתכננים טיול בחול המועד פסח, נוסעים עם סופה (סטנדרטית). ביום הראשון חשבנו על נחל משושים. מעולם לא עשינו אותו. האם נוסעים לאורך המים? אפשר להגיע לבריכה? מה משך המסלול (אנחנו נוסעים לאט !)? כמו כן, לאור האכזבה בשנה שעברה (יוני) מהדישון הצהוב והיבש חשבנו לעשות שוב - כחוויה מתקנת... מה יהיה מצבו בחול המועד? יהיו מים? אולי אף זרימה? אני מניח שלא צריכה להיות בעיה לעלות אותו... תודה למכירים ולמשיבים.
 
נחל המשושים

נחל המשושים הוא מקום מהמם,לא ניתן להגיע ברכב. מרחק הליכה של 1 ק"מ ברגל. כמו כן ישנה אפשרות גם לינסוע בנחל הזכי שזה קרוב מאוד לאזור שלך. ישנה גם אפשרות לטייל בבני יהודה הישנה, כניסה מול חופי הכינרת,שמורת סוסיתא.
 
ליד נחל דישון

אם החלטתם "לעלות" בנחל דישון,ממליץ לכם לסטות קצת מהסלול ולבקר בחורבת קציון (חפשו חומר ברשת).ואם עוד טיפלה מאמץ -ביקור גם בחורבת מרות (חומר כנ"ל- ברשת). שימו לב האזור בלב שטח אש פעיל- יש לתאם כניסה באמצע השבוע (לא יודע מה המצב בחול המועד פסח)
 
מסלול בריכת המשושים

עשיתי לפני חודש. התחלנו מהכניסה בכביש 87 סובב הכינרת בחלק הצפוני שלה ויצאנו בכביש 888 קצת לפני צומת בית המכס. בערך באמצע המסלול נמצאת בריכת המשושים, כשמגיעים עם הג'יפ לשם צריך לחנות ולרדת במדרגות כ-1 ק"מ לבריכה. ישנו שילוט במקום. יש גם מסלול מקוצר שמתאים לפרייבטים, שנוסעים דרך הכביש ומגיעים לחניון שנמצא כ-2 ק"מ מעל הבריכה וניתן לרדת ברגל לבריכה. המסלול המלא של הג'יפים מקפיץ ומלא בסלעים, לא נוסעים לאורך המים כי הנחל עובר בוואדי למטה, והנסיעה היא על צלע ההר.
 
למעלה