ניתוח פלסטי להגדלת חזה וסקס

msme1

New member
ניתוח פלסטי להגדלת חזה וסקס

מה דעתכם? להזהיר את המועמד (על כך שהחסה לא אמיתי) מראש או לתת לו לגלות לבד? מביך... תודה
 

kinley

New member
חחחחחחח..איזו שאלה טיפשית

דבר ראשון שאתה צריך לשאול אותה זה מה גוון העור שלה.... למה?!?!?....כי בגוונים הבהירים יותר קשה לראות את הצלקת
והשאלה השניה קשורה לאופי שהגוף שלה קיבל את "השתל"...... אבל אין לי כוח להכנס לזה עכשיו חג שמיח........
 

kinley

New member
מה שאני אומרת...

שבכזו סיטואציה יש 2 אפשרויות:1. לגלות, 2. לא לגלות והן צריכות להגזר מהמצב של השתלים שלה וכאן יש גם 2 אפשרויות: 1. שרואים צלקת והשד נוקשה (וגם כאן יש אפשרות של צלקת ושד רך או ללא צלקת ו... ) 2. שאין צלקת והשד רך.... ואז תעשה לבד את ה"קרוס" וההסתברויות בין האפשרויות השונות והרי לך דעתי בנושא.
 

אטיוד5

Active member
מה אני יודע?

את נראית לי מומחית, אז ספרי לי בבקשה מה ההסתברויות.
 
../images/Emo6.gif אטיוד הכל אתה רוצה לדעת

קשה בפנים ורך בחוץ - שתל קשה בחוץ ורך בפנים - בחורה צעירה רך בחוץ ורך בפנים - זקנה
 

kinley

New member
מה שאני כן אספר לך זה ש...

(ושוב זה לא לקוח מספרי מדע בדיוני זה באמת קרה)... שהכרתי לחבר טוב שלי מישהי מהעבודה היה מה שהיה בניהם והוא מתקשר אלי ביום למחרת ואומר לי :"קינלי , ידעת שXXX גם עשתה ניתוח" אז האמת שלא ידעתי (וזה גם לא ממש מענין אותי) אבל כששאלתי אותו איך הוא יודע ואם הוא הרגיש משהו אז הוא ענה שהיא פשוט סיפרה לו והוא לא הרגיש משהו יוצא דופן
מה תגיד על זה???
 

אטיוד5

Active member
מ'לגיד על זה?

יוצא שאני לא חבר טוב שלך, לי לא הכרת אפחת, לא עם ולא בלי.
 
../images/Emo35.gif../images/Emo35.gifמה הבעיה לזהות???../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

לדעתי זה ממש תלוי במנתח, רמת המקצועיות שלהם מאוד משפיעה על הנראות של החזה. מכירה משהי שעשתה באיזה מקום (שבדיעבד גם נסגר) יצא לה חזה מאוד לא סימטרי ופוזל החוצה. לעומתה מישהי מהעבודה שלי עשתה אצל אחד המומחים של כללית אסתטיקה, ופשוט מי שלא מכיר אותה מלפני לא יכול לדעת שהיא עברה השתלה. ואני מדברת על מישהי שראיתי גם עם ביקיני (נופש חברה...) ובאמת אי אפשר לדעת. אגב- זה גרם לי לשאול את בן זוגי אם הוא היה מעונין שאני אעבור כזה ניתוח , והוא אמר שאפשר לשקול... אני אמורה להתעצבן???
 

kinley

New member
כפרה עליך איפה את חיה?!!?

תגיד את באמת חושבת שאם היית אומרת לבן זוגך שהיית מעונינת שהוא יעבור ניתוח לניפוח האיבר או בלשון העם להגדיל את הזין הוא היה שוקל את זה ברצינות או מתעצבן!?! באמת יש גבול לטיפשות ... ואם הוא היה אומר לך שהוא מעונין שתשתי רעל, את אמורה להתעצבן מזה!? ובקיצור בכדי שדברי יהיו ברורים ולא יצאו מהקשרם ... צריך להיות מטומטם כדי להכניס לגוף שתלים סתם כי מישהו מבקש ממך כי בכל זאת עדין אין מספיק מחקרים שתומכים או מפקפקים בנזק האפשרי שהם עושים לגוף.... ולכן כל החלטה כזו צריכה להיות שקולה והגיונית ומהסיבות הנכונות כי את רוצה ולא כי מישהו אחר ביקש ממך כי גם ככה יש מספיק קונפליקטים פסיכולוגים אחרי שאת מתעוררת מהניתוח ... ואז זה קטן מידי גדול מידי בצד מידי נופל מידי.... כואב מידי וכו בנוגע לניתוח עצמו יש הרבה מיקרים לכאן ולכאן וכל מקרה לגופו
 

בטיפורד

New member
חסה :)??

בהתחלה חשבתי שזה כמו הירק... ככה זה להכנס לתפוז דבר ראשון על הבוקר אני אומרת, תני לו לגלות לבד. או שהוא ישמח לגלות, או שהוא יתבאס. אבל מה זה משנה כבר מבחינתך? ואגב, אפשר גם אפשר לדעת אם יש שתלים או לא. נניח שהמועמדת שוכבת על הגב - אם החזה נופל קצת לצדדים - מדובר בחזה טבעי, ואם הוא עומד יפה כמו אשכוליות על סטנד בשוק הכרמל - מדובר בניתוח. אגב, אם כבר, אז אני אשאל פה במקום לפתוח אשכול חדש. אם הייתם במערכת יחסים רצינית, עד כמה הייתם משתפים את בן הזוג בתהליכי הגדלת חזה שאתן מעוניינות לעבור? חשבתי לקחת אותו איתי לפגישת ייעוץ בכללית אסתטיקה בעוד שבועיים. האם זה רעיון טוב?
 
למעלה