סבא ניצל אותי

babe7

New member
סבא ניצל אותי



שלום לכולם! סבא שלי ניצל אותי בילדות (אנו חושדים שמאז שנולדתי), ואיש לא ידע על כך. הוא לא אנס, אבל היה נוגע כל הזמן. כעת, קשה לי אפילו כשגבר בתוך אולם המוני מציץ עלי. אני פוחדת שהדבר יחזור על עצמו. אני יודעת שאין לזה סוף, אבל פיתחתי במשך השנים תדמית גרועה מאוד לגברים. אני חוששת שיהיה לי קשה להתחתן וכו`(אני בשנות ה-20). יש לי גם תדמית מאוד גרועה על עצמי, ותמיד הרגשתי זולה בגלל החלאה הזו. מה עושים? האם אני נורמלית?
 

alona..

New member
שלום לך



תראי, קשה לי להכנס לנעלייך ולהשיב לך האם את נורמלית. לא עמדתי במקום בו את עומדת כיום ועל כן אין לי מושג מה ``אמורים`` להרגיש. מה שאני בכל זאת יכולה לאמר לך, זה שאני לא חושבת שיש פה עניין של נורמות, זה חשוב אם מה שאת מרגישה הוא נורמלי או לא? למה זה חשוב? אם אחרים שהיו במצבך מרגישים כמוך זה הופך את זה לבסדר? הבעיה נעלמת? כתבת שאת חוששת שיהיה לך קשה להתחתן.. אני מאמינה שזה נכון אבל למה ללכת כל כך רחוק? אין לך אמון בגברים ולא קשה להבין למה. אני חושבת שאת צריכה לבנות את האמון בגברים, לא בשביל החתונה, אלא בשביל עצמך. יש המון גברים נפלאים שם בחוץ ששווים את האמון הזה. הם יכולים להיות שם לצידך, לאהוב אותך, לדאוג לך, לתמוך בך, להיות החברים הכי טובים שלך. בלי לפגוע בך. תני להם את הצ`אנס להוכיח את עצמם, את אפילו יכולה להנות מזה. כתבת: ``אנו חושדים`` מכך אני מסיקה שאת כבר לא לבד, ששיתפת, אני מאמינה שזה היה קשה, אבל אני שמחה שאת לא לבד. ישנן המון דרכים בעזרתם תוכלי לבנות את אמונך בעולם הגברי בניהן הפסיכולוגיה, שאני מעריכה. אבל הכי חשוב, את לא לבד. דברי עם האנשים שאוהבים אותך, שתפי אותם. ו.. לפני שאת נותנת צ`אנס לאחרים.. הרימי את ראשך, הסתכלי לעולם בעיניים. את מי שהינך, ומי שלא תהיי את ראויה בראש ובראשונה לאהבה של עצמך. אלונה.
 
סבא ניצל אותי



שלום לך קראתי את התגובה של אלונה אליך ואני חושבת שאת צריכה לקחת כל מילה שהיא כתבה בשתי ידים. אני מצטרפת אליה לעצות שלה וגם רוצה להוסיף עוד משהו אחד קטן משלי. לא כתבת האם קיבלת בעבר איזה שהוא טיפול או יעוץ מאנשי/נשות מקצוע. גם אם נצא מנקודת הנחה שעד כה לא העזת לדבר על זה ואני בהחלט מבינה אותך ורוצה להגיד לך שזה מאד נפוץ - כלומר חוסר היכולת לדבר או לספר על הדברים הללו אבל עם הזמן אנחנו יכולים ורוצים כן לדבר על זה ולהתמודד עם זה ולפעמים - לא תמיד - זה מאד עוזר אם פונים לקבל עזרה מקצועית. אוזן קשבת של משפחה או של חברים קרובים היא נכונה וטובה אבל לא תמיד גם מביאה לתוצאות מקוות. אני הייתי מציעה לך בנוסף למה שאלונה כבר כתבה לך לנסות לפנות לקבל עזרה מקצועית כאשר בשלב הראשון את יכולה לנסות ולהתקשר אל אחד ממרכזי הסיוע לנפגעי תקיפה מינית - יש עשר כאלה בארץ ואם תחייגי מטלפון רגיל 1202 תגיעי למרכז סיוע הקרוב ביותר למגוריך את לא חייבת להזדהות ואת יכולה לדבר ולבקש עצה לאן לפנות ובמה הדברים כרוכים. בכל אופן אני חושבת שמגיע לך כל הכבוד על זה שעכשיו את יכולה להתחיל לדבר על זה ועל הרצון שלך לעשות עוד משהו מעבר לדברים שעשית בנושא בעבר בהצלחה מלי
 
למעלה