סחרחורות יש ואבחון אין

טל30י

New member
סחרחורות יש ואבחון אין

אני סובלת כ-3 חודשים מחוסר יציבות בהליכה, סחרחורות ותחושת שיוט.(גם אני עובדת מול מחשב) הייתי במיון וכל הבדיקות היו תקינות כולל BERA ו-ENG הייתי במרפאת סחרחורת בבלינסון ואני מחכה לביצוע בדיקת פוסטוגרפיה (יציבה ממוחשבת) רופא אאג אחר טוען שמדובר בתופעה נוירולוגית יש לי תור גם למרפאת סחרחורת באיכילוב ואני מתלבטת אם ללכת לשם או לפנות לנוירולוג מומחה. אשמח לקבל המלצות לגבי רופא נוירולוג טוב באזור ת"א והשרון, וגם אם מישהו עשה את בדיקת הפוסטוגרפיה האם זה הועיל ? כל תגובה שלכם עוזרת ! התופעות מקשות מאד על איכות החיים ובעיקר קשה לי לא לנהוג. תודה לכולם בריאות שלמה ואור.
 

zs1957

New member
סחרחורת יש ואבחון אין

היי טל30' את נמצאת באבחון רפואי וחשוב לבצע את כל הבדיקות שהרופא דורש. בתום הבדיקות תינתן האבחנה. המשיכי את הטיפול במרפאת הסחרחורת תוך מעקב אצל נוירולוג.בתום כל הבדיקות שיבצעו לך ניתן יהיה להגיע לאבחון ברור למקור הסחרחורת וחוסר היציבות. תרגישי טוב. זהבה שחם
 
סחרחורות יש ואבחון אין

שלום טלי, בתחום בעיות סחרחורת/חוסר שיווי משקל גם רופאים מומחים לא תמיד מוצאים את הסיבה, וגם לאחר כל סוגי הבדיקות האפשריות. בנוסף למה שזהבה כתבה, מנסיון של 8 שנים בביצה הזו, יש לי עוד 2 עצות : 1. אם לא קיבלת תשובות אצל רופא אחד, תלכי לקבל עוד חוות דעת. לפעמים רופא נוסף מסתכל על הדברים בזווית שונה מקודמו. אך זיכרי תמיד שרפואה זה לא מדע מדוייק ואולי לא תקבלי תשובה חד משמעית לבעייתך. 2. במקביל לחיפוש תשובות, נסי לבדוק אלו דברים יכולים להקל עליך את תחושות החוסר יציבות בהליכה, סחרחורות ותחושת שיוט, ואלו דברים מגבירים תחושות אלה. לדוגמא, אם את עובדת מול מחשב, עשי הפסקה כל שעה (שמי שעון מעורר שיזכיר לך), קומי לסיבוב קטן, להתכל מחוץ לחלון וכ"ו. אני למשל מצאתי ששתיית משקאות עם קפאין (קפה, תה שחור) מגבירים אצלי סחרחורת ועל כן נמנעת לחלוטין מלשתות אותם (ואני מתה לאיזה הפוך עם חלב מוקצף....). אור של ניאון עושה לי רע מאוד, לכן יש לי משקפיים כהים שאני לובשת בחדר מואר בניאון. סיבובי הליכה ופעילות ספורטיבית מקלים את תחושת הסחרחורת וחוסר שיווי משקל בטווח הארוך, למרות שמיד לאחר ההליכה יש תחושה של סחרחורת מוגברת, אך כעבור כשעה, יש תחושת הקלה. חוסר שינה+חוסר שיווי משקל למחרת. אני מקפידה על 8 שעות שינה, ומנוחה קלה במשך היום. אלה מספר דוגמאות של דברים שעוזרים לי. כל בן אדם שונה, ולכל אחד מאיתנו וואריאציה קצת שונה של החוסר שיווי משקל, סחרחורות ותחושת שיוט, לכן תנסי בשיטת הניסוי וטעייה לבדוק מה מתאים לך לטיפול ומניעה של הבעיה. בהצלחה!
 

aviviis

New member
כמה שאני מזדהה עם מה שרשמת !

אכן כן , אני סובל מזה 4 שנים , עשיתי את כל הבדיקות א.א.ג , נוירולוגיה , CT , כל הבדיקות יצאו תקינות , נראה לי שלמדע הרפואה לא תמיד יש הסברים לבעיות שונות . התחושה של חוסר שיוןי משקל מלווה אותי ביום יום , קשה מאוד להיפטר ממנה אולם הדברים שציינת הם נכונים : החמנעות משוקולד , קפאין ואפילו מלח ( זה בלי קשר לוורטיגו טוב לבריאות ) , שינה ארוכה היא חובה !!!!!!! גם אני עובד כל היום מול מחשב וחובה לקום כל פרק זמן לעשות הפסקה ואפילו תרגילי שיחרור . אסור להתייאש . בהצלחה
 

טל30י

New member
תודה על התגובות ועוד

אני הולכת להתחיל טיפול בדיקור ומקווה מאד שזה יעזור, מישהי שמבינה בתחום אמרה שזה הטיפול המומלץ לסחרחורות. יש לי מטפל מעולה שליווה אותי בתקופה שהיו לי בעיות אחרות ואני מקווה שהוא יוציא אותי מזה במהירות האפשרית. בהצלחה לכולם ומי ייתן ולא נדע יותר סחרחורות.
 

טל30י

New member
עדכון חדש...

היי לכולם, הייתי אתמול במרפאת סחרחורת בבי"ח השרון והרופא אבחן חוסר שיווי משקל קשה מאד. הוא שלח אותי לנוירואופטלמולוג ונראה מה הוא יגיד. כרגע אף אחד לא ממש יודע מה זה, בעיקר במוקד קופת החולים .. מה שכן לפחות יש איזה שהוא אבחון והוא קבע לי תור לפיזיוטרפיסט שלצערי יהיה רק באוגוסט. אז בינתיים יש לפחות תקווה ואופטימיות מסויימת בתקווה לסיים עם הסיפור הזה בהקדם. שתהיה לכולם בריאות מצויינת :)
 
למעלה