סחרחורות קשות

ofi28

New member
סחרחורות קשות../images/Emo10.gif

שלום לכולם, אני חדשה בפורום. בת 29 עם היסטוריה של ורטיגו מגיל 20 אך ההתקפים היו מתפרצים אחת לכמה שנים כך שחייתי עם המחלה בשלום. לפני כ-3 שנים אובחן אצלי מנייר לאחר שהגעתי לאוטונוירולוג במסגרת בירור, כתוצאה מסחרחורות חוזרות ונשנות שהתפרצו לאחר לידת בני. למעשה מאז שבני נולד (לפני 3 שנים)הסחרחורות התחילו לצערי להוות חלק אינטגרלי בשגרת חיי. הנוירולוגית רשמה לי בטאהיסטין+פראמין וכך התמודדתי. אני פונה אלייך משום שלפני חודש וחצי המצב החמיר באופן קיצוני. הסחרחורות תוקפות אותי בשעות שונות ביום ובמיוחד בלילה. עד שאיני מצליחה להרדם.(אני יושבת עד 2 בלילה מחכה שההתקף יחלוף). בניגוד לחולי מנייר אחרים איני סובלת מטינטון, כמו כן אין לי בחילות והקאות. בזמן התקף אני לא מסוגלת לשכב מכיוון ששכיבה מעצימה לי את הסחרחורות. בעת התקף אני יושבת על המיטה ומשעינה את הראש על הכרית מבלי להניע את הראש ואת העיניים לשום צד. ההרגשה הכללית היא של חולשה ומוטשות. העיניים שלי כואבות ורגישות כמו כן איני מצליחה להתמקד במבט. הם פשוט בורחות. מידי פעם אני שומעת רחשי נוזלים באוזן השמאלית. השמיענה שלי בדרך כלל בטווח הנורמה עם עליות וירידות במיוחד בתדרים הנמוכים. מבדיקת ברה שערכתי לפני שנה הכל יצא תקין. הנוירולוגית שלחה אותי עוד שבוע לביצוע mri מכיוון שלטענתה ההתקפים מוגזמים. מעבר לזה אני מרגישה אבודה. חוץ מללכת לעבודה אין לי חיים. מכיוון שאני לוקחת בטאהיסטין במינון של 3 כדורים+פראמין אני מרגישה מסוממת לחלוטין. אין לי כוח לצאת!!! אני חרדה משום שהסחרחורות בהחלט גורמות לי לפחד! מכיוון שאני גרושה עם ילד מקונן בי הפחד שאולי יקרה לי משהו בלילה ואז... מה יהיה עם הילד? הוא ישן בחדר השני ואף אחד לא ישמע אותו. מה עושים????????
אשמח לקבל ייעוץ
 

YorikB

New member
סחרחורות חוזרות וחוסר יציבות..

שלום לך, אני בגילך וסובל כבר כ-3 שנים מתופעה כיפית כמו סחרחורת וחוסר יציבות. התקפים חזקים בתדירות כ - פעם פעמיים בשנה וביניהם אני ממש על הגלים , לא יציב בכלל. זה פוגע בתפקוד יום יומי שלי. עברתי המון בדיקות, כולל CT ו-MRI (עדיין לא קיבלתי תשובה) וכולם אומרים שזה לא קשור לאוזניים. נירלוג אמר שזה קשור ללחץ נפשי שהיה ולתגובה אחריו וממליץ על טיפול היפנוזה. האם שמעת שלמישהו זה עזר?? ממתין לתגובתך..
 

ofi28

New member
היי

אתה לא צריך להסתמך על דיאגנוזה אחת. תמיד טוב לשמוע עוד חוות דעת. אני יודעת בברור שלחץ נפשי אכן מהווה טריגר להתקפים אך הבעיה היא פונקציונלית. במקרה שלי אני סובלת מהידרופס אנדולימפתי (מניאר) ולכן לא ידוע לי עד כמה היפנוזה עוזרת במיקרים כאלו. לדעתי, אם אתה סובל רק פעמיים בשנה מהתקפים (הלוואי עליי) אתה יכול לקחת כדורים סימפטומלים כגון: סטונרון, בטהיסטין וכו... אני התחלתי טיפול פונקציונאלי (כדור בשם מודל) שאמור לסדר את הנוזלים באוזניים ולפתור אותי מהסחרחורות תקופה של כמה חודשים. לפי דעתי אתה צריך לשמוע חוות דעת מרופא שמתמחה בסחרחורות (אוטונוירולוג) הוא יכוון אותך לטיפול שהולם את מצבך. לגבי ההיפנוזה, לדעתי אתה יכול לנסות. תנסה את כל הטיפולים שיציעו לך! עד שתגיע למנוחה ולנחלה אשמח לשמוע אם ההיפנוזה תעזור לך....
 
למעלה