סטיגמה או מציאות?

FreeNetmd

New member
סטיגמה או מציאות?

שלום בנות ,ו... בנות :) בירור סטיגמה ,או אולי המציאות? לסביות והומואים, ידועים כבעלי סיכון להעברת HIV יותר מיתר האוכלוסייה. למה? בגלל כמות ותדירות החלפת הפרטנרים? בגלל סוג החדירה (במקרה של הומואים)? או בגלל איי שימוש אמצעי מניעה? מיסטרי
 
זה לא ממש נכון...

כלומר- אין לי מידע על מי בעל סיכון גבוה יותר, סטרייטיות או הומואים, אבל לגבי לסביות- זו כנראה האוכלוסיה עם בעלת הכי פחות סיכון... מה שלא בהכרח נכון לגבי מחלות מין אחרות.
 

tranny boi

New member
לסביות אינן קבוצת סיכון גבוהה סטטיסטית

למעשה, סטטיסטית לסביות נמצאות בסיכון נמוך מנשים הטרוסקסואליות. הומואים נמצאים בדרגת סיכון גבוהה יותר. הסיבה היא לא הנטיה המינית, אלא הפרקטיקה המיניות הנפוצות אצל הקבוצות, אצל הומואים הפרקטיקות הנפוצות הן יותר מסוכנות. חשוב לזכור שלא משנה הסטטיסטיקה - הומו שבוחר בפרקטיקות בטוחות יותר יהיה בדרגת סיכון נמוכה מסטרייט/ית או לסבית שבוחרים בפרקטיקות מסוכנות! "לסביות" אינה מגנה מפני איידס, ו"הומואיות" אינה מתכון בטוח לאיידס.
 

tranny boi

New member
ו../images/Emo207.gif

העברת HIV מאישה אחת לאישה אחרת ביחסי מין יכולה להתרחש באמצעות נוזלי הנרתיק המכילים את הנגיף או באמצעות דם, ולכן חשיפה של רקמה רירית בנרתיק ובפה עלולה לגרום להדבקה. במידה והסקס כולל שימוש באביזרי מין, מומלץ שלא להעביר את האביזר ( דילדו, ויברטור ועוד...) מאישה אחת לשנייה או לחלופין, להלביש על האביזר קונדום. במידה וישנם פצעים פתוחים בפה, דלקות או הרפס פעיל – מומלץ להימנע ממין אוראלי עד שהם יחלימו. רצוי שלא לצחצח שיניים לפני מין אוראלי. בזמן המחזור הסיכון להדבקה גדל היות והדם הוא נוזל הגוף המכיל כמות גדולה במיוחד של הנגיף. מומלץ מאוד להימנע מקיום יחסי מין בזמן המחזור. כדאי לזכור שיש הרבה לסביות שגם מקיימות יחסי מין עם גברים, מין אנאלי, וגינאלי, ללא קונדום הוא מסוכן, מציצה ללא קונדום גם אינה בטוחה. שימוש בקונדומים וכפפות לייטקס (ניתן להשיג בכל בית מרקחת ולפעמים גם בסופר) מגן מפני הדבקה. ניתן להכין dental dam מקונדום או מכפפה כפי שמתואר בתמונה המצורפת. עוד אפשרות למין בטוח, היא ללכת עם הפארטנר/ית שלך לבדיקת איידס. אפשר לקבל בדיקות חינם ובאנונימיות במרפאת לוינסקי, לא רק לאיידס, אלא גם לכל שאר מחלות המין (ובכלל רצוי להבדק מידי פעם).
 
למעלה