סיום טיפול רגשי - מקובל לתת מתנה?

סיום טיפול רגשי - מקובל לתת מתנה? אז לצערי ממש בקרוב אנחנו עומדים לסיים תהליך של שנה וחצי של תראפיה באומנות לבכור, בשילוב הדרכת הורים (צמודה מאוד).
תהליך שהיה מאוד לא פשוט, בעיקר לנו כהורים, אבל סופר אפקטיבי. הילד עשה מהפך של 180 מעלות בשנה האחרונה, וגם אנחנו עברנו שינויים משמעותיים שכמובן השפיעו מאוד.
התהליך מסתיים לא ממש מבחירה (התראפיסטית עוברת לעיר אחרת, ולא יהיה כל כך נוח להמשיך להיפגש).
נשארו עוד כמה מפגשים ספורים שלנו, ההורים, איתה. חשבתי על האפשרות להביא לה משהו כאות תודה במפגש האחרון - האם מקובל?
אני לא בנאדם יצירתי במיוחד וגם לא רציתי לקנות משהו. חשבתי להכין צלחת יפה של מאפים מכל מיני סוגים - מאפינס, עוגיות, עוגה בתבנית אנגליש קייק קטנה חד פעמית וכו' , ולעטוף את זה בצלופן יפה עם סרט.
נשמע לכם?? בכלל לעניין להביא משהו? או שארד מזה לגמרי??
נראה לי שגם לי, כמו לבן, כל עניין הפרידה והסיום לא כל כך פשוט
 

מאי26

New member
נראה לי שכןמתאים להביא משהו סמלי. כשסיימנו טיפול דומה, קניתי למטפלת ספר. הרעיון שלך של צלחת מאפים נשמע מאוד נחמד.
 

שקדייה

New member
לא יודעת מה מקובל אבל נשמע שאת די מוקירה תודה לאישה הזו ולתהליך שעברתם איתה ובא לך לתת לה משהו מכל הלב- אז למה לא.
צלחת עם מאפים נשמעת כמו משהו שנורא כייף להכין ונורא כייף לקבל.

אם בא לך משהו קצת יותר פשוט וקל ולא להכנס עכשיו להפקה של מאפייה שלמה , מה שאני עושה במקרים כאלו של "לתת מתנה קטנה של תשומת לב , אבל בלי להשתגע" זה קונה צנצנת זכוכית הכי פשוטה שיש (בחנויות של הכל בדולר, עולה 3-5 שקלים). ממלאת אותה בעוגיות, וקושרת סביבה סרט בד חמוד (מחיר מטר הוא באיזור ה-3 שקלים. את צריכה משהו כמו 30 ס"מ)- שנותן לזה לוק של משהו מעוצב ומושקע. (תעשי גוגל על images- Cookies jar)
זו מתנה שנורא כייף לתת ולקבל..
 

iris51

New member
שלום,ראיתי שאנחנו מאותו יישוב. אשמח אם תוכלי לשלוח לי במסר או לציין את שם המטפל והמקום שבו בצעתם את הטיפול המוצלח.
ביתי מטופלת מזה כמה חודשים גם בתרפיה באומנות אצל אורית רוזנברג, כרגע פרטני ,עם כוונה להתחיל שיתוף בקבוצה למיומנויות חברתיות.
לא קיבלתי עליה המלצה, היא הייתה היחידה באזור שעסקה במיומנויות חברתיות ושיש לה קבוצה פחות או יותר בגיל הילדה (כיתות ג עד ו ).
אשמח לשמוע על מטפלים נוספים מומלצים.
 

lavendula

New member
זה בדיוק סוג המתנות שאני נוהגת לתת לאנשים מהסוג הזה: מטפלת רגשית של הבת, מורה לספורט טיפולי של הבן וכו'. כמובן, לא לכולם, רק למי שאני מוקירה במיוחד.
בד"כ אני אורזת בצנצנת אחת או שתיים (למשל, אחת עם ריבה ואחת עם גרנולה), או בקופסת פח מהודרת שאני עוטפת בצלופן עם קצת סוכריות/עלים צבעוניים יבשים מסביב וקושרת עם סרט בד.

מצרפת גם לפה דוגמה למשהו שהכנתי בשנה שעברה, כשהבת סיימה בי"ס יסודי:
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=310&MessageId=162715281
 
רעיון נחמד מאוד! את כוס הקפה בעצם קנית? האמת שהרעיון שלך נשמע קצת יותר קל משלי. אולי באמת זה מה שאעשה - כוס קפה נחמדה מהסוג הזה ולידה שקית עוגיות הום מייד.
טוב, קניתי
תודה!
 

lavendula

New member
תודה:) את הכוס קניתי אני אוהבת לשלב משהו שימושי שנשאר אבל לא מחייב מדי (ספל, מכל אחסון) אם משהו שאני מכינה בעצמי, כדי שיהיה יותר אישי.
 

lavendula

New member
אגב, כשאני נתקלת בקופסאות יפות במחיר טוב אני מצטיידת, כדי שיהיה לי בשליפה.
אפילו כשאנחנו סתם מוזמנים לחברים לארוחת ערב, לפעמים אני מביאה עוגיות בקופסת פח יפה, ולפעמים הבת מכינה מאפינס/עוגיות לחברה לכבוד יומולדת וכו'.
 
לא רוצה להעמיד אותה במבוכה אם זה לא משהו שלא מקובל בכלל.
אגב, בכל שנות עבודתי כמורה להוראה מתקנת מעולם לא קיבלתי מתנה בסוף הטיפול. כולל מהורים של ילדים שעבדתי איתם מעל שנתיים, שעשו התקדמות אדירה ומשמעותית, ונקשרו אלי רגשית. ההורים אהבו אותי, העריכו אותי, המליצו עליי לאחרים, אבל מעולם לא חשבו להביא משהו בסוף הטיפול. מכאן השאלה.
 

חני ב

New member
כל שנה אני עומדת במבוכה כשועד ההורים נותן לי מתנה בסוף שנה.
 
כן, אבל את יודעת לצפות את זה. זה ברור לך שזה יקרה. המבוכה מגיעה ממשהו אישיותי שלך, לא בגלל שזה משהו שלא צפית מראש.
 

the gypsy

New member
כמה רעיונות מהצד המקבל הנה כמה מהדברים שקיבלתי (ואהבתי מאוד!) ממתאמנים בסיום תהליך אימון: ספר, קופסה קטנה עם עוגיות ותערובת תה צמחים, אבן קריסטל עם כרטיס המפרט תכונותיה (לאוהבי ניו-אייג'), מלחיה עם טיימר, ציור שהמתאמן צייר, צילום שמתאמנת צילמה (שניהם קשורים לנושא האימון). דברים לא יקרים, אך מאוד כיפיים
 
למעלה