עבודות הבנייה לקראת מירוץ סינגפור - החלו!

Thierry Henry

New member
עבודות הבנייה לקראת מירוץ סינגפור - החלו!

http://www.formula1.com/news/headlines/2007/8/6695.html האתר הרשמי מפרסם היום שעבודות הבנייה לקראת מירוץ הלילה בסינגפור התחילו. מירוץ סינגפור צפוי להיות ההיי לייט של העונה החדשה ויהיה מאוד מעניין להתחיל לקבל תמונות מהאתר על המסלול. בנתיים תקראו את הכתבה ותגיבו פה :)
 

NYMets Man

New member
לא יכול לחכות למירוץ הזה כבר !

ומאה שקל למי שהוגה את השם של השר שלהם לתעשיה ומסחר
 

tomerol

New member
לא יודע... נראה לי סתם גימיק

לא משהו מיוחד. בשביל מה עושים כאלה שטויות אבל? בשביל למשוך צופים שאוהבים מהיר ועצבני?
 

Thierry Henry

New member
זה נראה כמו גימיק מאוד מעניין.

שמכניס פקטורים לנהיגה שלא היו לפניי זה וגם משנה אווירה, הן במסלול, הן במסביב מבחינת קהל וכדומה. נראה לי שאם כבר אתה מתייחס אל זה כגימיק, אז זה אחד הגימיקים הכי מוצלחים שהוכנסו אל הפורמולה 1.
 

yotamn9

New member
קודם כל זה גימיק שמוסיף עניין

נותן גוון קצת שונה למרוצים. וחוץ מזה, אני חושב שיכולה להיות לזה השפעה על הנהגים. צריך לראות איזו השפעה תהיה על הראות של הנהג למרחק, על הראות בטווח הקרוב, האם יותקנו פנסים על המכוניות (אני מניח שלא) וכו'.
 

lb22

New member
זה לא גימיק , ולא שטויות

טוב נו זה סוג של גימיק אבל יש מחשבה מאחורי זה. המחשבה היא שעת קיום המירוץ , כיום כל המירוצים שמתקיימים בחצי הכדור המזרחי מתקיימים בשעות לא שעות מבחינת מערב אירופה והמערב (כלומר שעות בוקר או לילה מוקדמות) העברת המירוץ לערב שם תיהיה בעצם שעת צהריים רגילה במערב...מחשבה כלכלית כך יותר ויותר אנשים יחשפו לספורט הזה במערב ..... זה פלוס מינוס מה שאקלסטון רוצה לעשות..וגם ראבק מירוץ רחובות לילי באמצע חור נידח באיסה ,סינגפור) זה עוד כמה מיליונים של דולרים לכיס שלו.
 
למעלה